XII.Bölüm

2K 187 101
                                    

Aşık oldum 😍👆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşık oldum 😍👆

Selamün aleyküm❤️

Bölümü keyifle okuyun inşallah.

Bu arada bâbûne ne demek bilen var mı???

İthaf: eelfidaa_ sana balım 🍯

Diken üstünde oturmak deyimini şu zaman için yazmış olmaları gerekirdi.Etrafın kapkaranlık, odada tepemde parlak bir ışıkla sorguya çekilmem gereksizdi.Zira salonda öyle bir hava vardı.

Mila ile oturduğum koltuğun tam karşısında ikiz teyzeler duruyor, beni süzüyorlardı.Çift yumurta ikizi oldukları benzememelerinden belliydi. Kıyafetlerinden tutun huylarına kadar yansıyordu.

"Ee bir şey demeyecek misiniz?" Meryem Teyze kardeşlerine tedirginlikle bakmıştı. Kıyafetinde fazlasıyla özenli davranmış,hareketleriyle ikizinden farkı olan Meltem Teyze, elinde ki çayı nazikçe kenara koyarken Merve Teyze omuzlarını silkip konuşmaya başlamıştı.

"Ne diyelim ablacağım. Geleneklerimize aykırı bir şey tabii. Bilmediğimiz bir kızı apartmana,eve almışsın." Bu sözlere bir yanım kırılırken bir yanım haklı buluyordu.Benimle karşılaştıklarında elbette iyi konuşacaklarını düşünmüyordum.

"Hay senin geleneğine Merve! Sanki kötü bir şey yapmış gibi konuşma. Elit ol biraz elit!"Meltem Teyze düşüncelerini söyleyince Merve Teyze'nin yüzü düşmüştü elbet.

"Ben olanı konuşuyorum Meltem. Amerikan dizilerinde yaşamıyoruz neticede.Her ne kadar evleri ayrı olsa da nefis bu. Hayır yani tek kızıda suçlamıyorum."

Meltem Teyze derin bir soluk alırken bir bacağını diğerinin üstüne atıp rahat bir tavır sergiledi.

"Ne yapsalardı Merve? Öylece bıraksalardı da kızcağız ser sefil mi olsaydı. İnsanlığı da mediniyetsizliğe,geleneklere vurdun ya yani helal olsun. Anlıyorsun değil mi kardeşim? Ablamın yaptığı insanlık,geleneklerden daha önemli bir şey." Merve Teyze burnundan nefesini verirken memnuniyetsizlikle kollarını göğüsünün üstünde bağladı.

" Anlıyorsun değilmiymiş. Gavur gavur konuşuyor yine. Bırak şu amerikan dublaj havalarını. Vallaha ablacığım ben yakıştıramadım. Bırakma tabii kızı orada da bu kızın yokmudur yakını,yokmudur senden başka birisi?" Meryem Teyze sakin kalmaya çalışırcasına ayaklarını titretiyordu.

"Dedim ya Merve,kızcağız anası babası kaçarak evlendi diye akrabasını bilmez,tanımaz.Yakın arkadaşı olsa bile oradan sağ çıkamazlardı. Hâlâ ne ülke düzeldi ne de...kızcağızın psikolojisi " Başımı yere eğdim. O enkazlar ve çığlıklar gözlerimde,kulaklarımda yankılanınca kafamı iki yana sallamakla yetindim.

KADER ÇARKI/TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin