BÖLÜM DÜZENLENMEYE ALINMIŞTIR!!!!Selamünaleyküm.
Nasılsınız?
Vallaha ben biraz bitik gibiyim. Teslim etmem gereken ödevler diz boyu😣 Bu günlerde geçer inşallah.
Neyse keyifle okuyun❤
! Yazım yanlışı görürseniz uyarın lütfen.
Başladığınız saat? ⏰
İthaf:_senairmak sana güzelim❤
Oturduğum sandalyeden rahatsızca geriye yaslandım.Bir elimi masanın üstüne atarken parlak yüzeyde tırnaklarımı tıkırdattım. Geceden beri doğru düzgün uyuyamamazlığın muzurluğu üstümde geziniyordu.
Sabah kendimi zar zor banyoya atmış kısa bir duş almıştım ki ancak kendime gelebilmiştim. Kahvaltıyı sakin geçirmiştik fakat iki kadınında gözleri üzerimdeydi. Ali'den kaç günün üzerine mektup almıştım,deli danalar gibi evin içerisinde koşmam gerekiyordu. Ağzımı açıp tek bir kelime etmemiştim.
En sonunda dayanamayıp sorduklarında Zeyno ablanın kafesinde,avukatlarla birlikte toplanmamız gerektiğini söylemiştim. Oldukça soğuk kanlı söylediğim cümleler ikisini de endişeye düşürmüştü.
Düşecekleri tek endişe bu olmayacaklardı maalesef.
Bir yarım saat sonra hepimiz birlikte Zeyno ablanın kafesinde oturmuştuk. Masanın bir kısmını kadınlar kaplarken karşı kısımda erkekler oturmuşlardı. Ali'nin gönderdiği mektup şimdi Avukat Mahir beyin ellerindeydi.
Otuzlarında olan adam dikkatlice mektubu okurken her bir satırda hareleri alacalı bir renge bulanıyor,sağ elinin işaret parmağıyla alnına git-geller yapıyordu. İfadesizce olanları izliyordum.
Zira artık ne düşüneceğimi bilemiyordum.
Mektuptan çıkardığım anlamın büyük olasılıkla doğru olması beni endişeye sürüklüyordu.
Beynimdeki kıvrımlar iki yandan azılı bir canavarın pençeleri tarafından oradan oraya sürükleniyordu.Gözüme kadar inmişti ağrısı.
Mahir bey elindeki mektubu elleri tutmuyormuş gibi masaya bırakırken herkes onun bu davranışı üzerine kağıda gömülmüştü. Mahir beyin bakışları benimle kesişirken hemen yanında onunla birlikte mektubu okuyan Savcu Samet beyde sıkıntıyla elini ensesine götürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER ÇARKI/Tamamlandı
Fiksi Umum" Meğer o geceki deprem,benim yenilgim değil en şanlı zaferimmiş,bilemedim." Düzenli bir yaşam neydi ki hayatın oyunları yanında. Boynu bükük,emrine amadeydi. Öyle de oldu. Bir deprem, tüm varlığını kaybetmesi için yetmişti. Özene bözene elleriyle k...