XXXI.Bölüm

1.6K 166 140
                                    


BÖLÜM DÜZENLENMEYE ALINMIŞTIR!!!!

Selamünaleyküm!

Nasılsınız canlarım?

Ben bu bölüm için çoook heyecanlıyım.

Erken atabilirim dedim fakat bu defa 10 gün kadar beklemeniz gerekecekti diğer bölümün gelmesi için. Düzenimiz bozulmasın dedim.

Derin bir nefes alında başlayın😂

3500 kelime kadar oldu bu sebeple okuduğunuz saat nedir efendim?

Keyifle, coşkuyla 😘

Keyifle, coşkuyla 😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Tebrik ederim,balım"

"Allah'ım daim etsin inşallah,İskelet."

" Her zaman yoluna ışık katsın,güzel kızım."

Gülümseyerek her birine teşekkür ederken önümde duran mavi cüzün kapağını son kez kapatıp önümden yavaşça itekledim.Bitirmiştim. Artık Ali'den dinlemeye doyamadığım, aşinası ve bir o kadar müptelası olduğum o sözler benimde dilimden dökülecekti.

Mutluluktan dört köşeydim.Biraz korkuyordumda açıkcası. Henüz doğru okuyamadığımdan yanlış söylerim,hatalı mahreç yaparım diye endişeliydim fakat Meryem anne, bunun olabileceğini  söylemişti.

Her kelimesine onlarca sevap yazılıyormuş.

Üstelik bu gün Kevser sûresini de öğrenmiştim. İçimden sürekli tekrar ediyordum. Şu an için iki sûre dört dua biliyordum.

Mila'nın dediğine göre Seyit, cüze başlarken bana mahreçleri doğru öğrettiğinden sûre ve duaları çok güzel okuyormuşum.Başımı hafif açıyla yukarı kaldırıp gözlerimi kapadım.

Her şey senin rızan için. Yemin ederim elimden geleni yapıyorum. Ne olur geçmişim için affet beni. Çünkü senin rızan olmadan kolumu bile kaldırmam, biliyorum. Kalbimi senin sevginle doldur.

Gözlerimi açıp başımı önüme düşürdüğümde Zeyno ablanın ve Meryem annenin bakışları bana kaymıştı. Mila yanımda cüzün arkasına tarih atıyordu. Bir anda önüme itilen hediye paketiyle irkilip Meryem anneye baktım. Yüzündeki masum gülümsemesiyle ortaya çıkmış ve onu tatlı gösteren kırışıklıkları belliydi.

"Bu senin için." Yüzümde mahçup bir ifade belirirken Mila heyecanla açmamı bekliyordu.

"Hiç gerek yoktu.Teşekkür ederim." Ellerim parlak pakete uzanıp yapışkanlı kısma uzandığımda dikkatlice yırttım poşeti. Belirli bir ağırlığı olan hediye avuçlarım içine düştü. Kadife yapısı ellerimi hoşnut ederken bakışlarım daha ayrıntılı inceledi.

KADER ÇARKI/TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin