Warning.
Contain a lots of swearing in... Daniel pov. Smirk. Hahahaha. Enjoy Your Male Lead Pov, roses!
_____
"Said the man who fucking her wife but forgot about it!,"
"Jerk!," tengking Naufal di hadapan wajah abangnya yang terdiam itu.
Kolar baju Daniel dilepaskan dengan kasar.
"The fuck?," soal Daniel perlahan. Daniel sedikit terpinga.
"Berhenti, boleh tak?," soal Aireen perlahan yang tiba-tiba muncul di depan pintu utama.
Dua lelaki yang sedang dalam situasi tegang itu menoleh ke pintu masuk itu.
"No. This man need to know about this," kata Naufal dengan tegas. Wajah Naufal serius. Dia dah penat dengan janji tak masuk akal dia. Rahsiakan kejadian malam tu? Naufal tak sanggup lagi dengar ayat merepek Daniel pasal kandungan Aireen.
"Stop it, Naufal. Let's go, okay," pujuk Aireen. Aireen rasa topik ni patut mereput je.
"But...,"
"Just let's go, Naufal. Aku dah kena halau maksudnya aku dah tak diperlukan,"
Aireen tahu dia salah sebab sebut nama lelaki lain waktu mamai. Tapi semua tu sebab dia teringat memori lama. Bukannya sebab dia masih ada perasaan itu pada Aiman. Daniel salah faham sebab dia tapi halau? Perbuatan halau tu macam terlalu keras. Daniel kecewa sebab ingat Aiman tu ayah kandungan Aireen. Itu sebab Daniel jadi tak fikir panjang.
Naufal menunduk. "You are stupid, Dan," gumam Naufal.
'Kau tak guna sebab tak pandai hargai apa yang kau ada. Kalau lah...,' Naufal hentikan ayat di dalam hatinya. '... Aku jadi kau...,'
Perkara macam ni takkan berlaku.
Naufal nak melangkah keluar dari ruang tamu itu namun Daniel menghalang.
"Wait,"
"Let us make things straight,"
"Apa kau nak cakap?," Daniel cuba tenangkan dirinya yang berdebar selepas mendengar ayat Naufal tadi.
Naufal menoleh. Nak tengok sikit reaksi Daniel...
"Kau yang buat isteri kau mengandung. Tapi kau tuduh lelaki lain? Such a brilliant mind you got there, man," kata Naufal dengan sarkastik.
Daniel tersentak. Dia terkedu.
---
Daniel.
The night...
Pening kepala. Aku dah agak dah yang malam ni aku akan mabuk teruk. Damn the alcohol. Hahaha. Shit, man. Padahal diri sendiri yang minum macam benda.
Aku menggelengkan kepala aku yang macam berpusing teruk. Kelopak mata dikelip. Pemandangan aku sekarang ni nampak kabur. Imej tombol pintu pun nampak berbalar-balar.
Headache. Seksa.
Aku tak tahu apa yang ada dalam kepala otak aku lepas minum. Nub. Memang tu pun sebab kenapa aku release tension dengan cara tu. Forget the world! Go hell with Ammara.
YOU ARE READING
My Butterfly
عاطفية[COMPLETED] ... You are the light to my darkness. / / / / / / / / / / Kahwin paksa? Tak pelik bagi keluarga Ammara Aireen yang terlalu mengongkong. Aireen menunggu suatu hari di mana dia bebas daripada mereka. Kahw...