38. kapitola

338 30 0
                                    

Changbinův pohled

Ráno jsem se vzbudil jako první. Nemohl jsem se na Felixe vynadívat. Vypadal strašně rozkošně, když spal. Opravdu nechápu, proč si schovává ty pihy. Vždyť mu moc sluší. Pokud se mu někdo kvůli nim smál, tak ho najdu a pěkně mu to vysvětlím.

Neudržel jsem se a pohladil ho po tváři. Zavrněl a nechal se hladit. Po chvilce otevřel oči a podíval se do těch mých.

,,Dobré ráno." řekl tím svým hlubokým hlasem, který jsem si tak moc zamiloval.

,,Dobré." Přiblížil jsem se k němu a jemně ho políbil na rty.

,,Dáme si snídani?" zeptal se Felix a promnul si svá očka.

,,Můžeme." odpověděl jsem a pomalu se zvedal z postele. Felix se zvedl hned po mně a společně jsme se vydali do kuchyně.

,,Tousty?" Jen jsem přikývnul na souhlas a přitulil se k němu. Každý si o mě myslí jakej jsem tvrďák a chodím každý večer pařit a mám holky jenom na jednu noc. To si myslí celkově i o naší partě. Ale ono to tak vůbec není. Upřímně já jsem jediný z party, kdo chodil s holkou. Teda...nevím jak u Minha... Moc se nám nechlubil o svojí minulosti. Ale podle mě rozhodně neviňátko nebyl. Když jsem ho poznal, tak byl docela ten typ, že si nenechal ujít žádnej večírek. Ale pak najednou se uklidnil. Nejspíš, když se zamiloval do Jisunga.

,,Nad čím přemýšlíš?" zeptal se Felix, když jsem nejspíš nereagoval.

,,Nad námi, nad klukama, jak se někteří změnili. A tak." odpověděl jsem a políbil ho na spánek. Trošku se uchechtl a podal mi tousty. To jsem byl asi dost dlouho zamyšlenej...

Došli jsme si sednout ke stolu a potichu jedli.

Po snídani jsme se šli převlíknout z pyžama.

,,Co budeme dělat?" zeptal jsem se a podíval se na Felixe.

,,No...mohli bychom se projít a pak odpoledne třeba do kina?" nadhodil Felix a podíval se na mě.

,,To zní skvěle."


Procházka byla super. Procházeli jsme se dvě hodiny a ještě by jsme se procházeli, ale začali jsme mít hlad. Proto jsme se vydali k Felixovi. Došli jsme k jeho domu a Felix začal hledat klíče.

,,Changbine?" ozval se za námi mně povědomý hlas. Otočil jsem se a vykulil oči. Co tu dělá? Proč tu je? Felix se nechápavě otočil a přeskakoval pohledem ze mě na ni.

,,Changbine? Tak Seungmin měl pravdu, že tě najdu nejspíš tady." Měl jsem zlost na Seungmina, že jí řekl, kde nejspíš budu. Ale na druhou stranu neví, že s Felixem chodím. Určtě to myslel dobře, že řekl mé bejvalce, kde budu.

,,Co tu děláš?" zeptal jsem se ne zrovna mile.

,,Chtěla jsem se ti omluvit za to, jak jsem se k tobě chovala. A taky...jestli by si to nechtěl zkusit znova. Rozuměli jsme si. A já tě mám pořád ráda."

Cítil jsem, jak se Felix napjal. Určitě pochopil, kdo to je.

,,To myslíš vážně?! Ty si mě podváděla, dělala ze mě idiota a chceš, aby jsem spolu zase chodili?! To jste se s tamtím už rozešli, že sis na mě vzpomněla?! Za prvý jsem se změnil, za druhý už tě nechci a za třetí už někoho mám." Po tom posledním na mě vyjeveně zírala.

,,To sis už někoho našel? Si rychle zapomněl na to, jak jsi mě miloval! A kdo ta holka vůbec je?!" nasadila ten arogantní tón a postoj, který jsem nesnášel už když jsme spolu chodili. Naštvalo mě to tak, že jsem už ani pořádně neuvažoval, co všechno jí říkám.

,,A kde si vzala to, že to je holka?! Po zkušenosti s tebou jsem už žádnou holku nechtěl!"

,,Takže ty seš buzna?! Bože! Já musela být úplně blbá a slepá, když jsem s tebou chodila! Mně se z tebe dělá úplně špatně! Proto si nechtěl zajít dál v našem vztahu! Protože si buzna, která-"

,,Laskavě přestaň na Changbina křičet a takhle ho urážet! Kdo si myslíš, že seš?! Okamžitě odtud vypadni!" zařval na ni Felix. Ta nána vypadala, že už bude mlčet a chtěla odejít, ale pak se podívala na mě a řekla:

,,To je on? Tvůj kluk? No jo. S těma pihama si nemohl moc vybírat. Tak bral dokud jsi měl zájem. A v noci je tma, takže-"

,,Ještě jednou budeš mít takhle debilní keci, tak si mě nepřej! Mě si říkej co chceš, ale Felixe z toho vynech! Felix je dokonalej a ty pihy jsou jedna z mnoha dokonalostí, které na něm miluju! A už vypadni!" Uraženě se otočila a odešla pryč. Otočil jsem se na Felixe. Koukal se na mě s takovým zvláštním výrazem. Překročil mezeru mezi náma a políbil mě. Hned jsem mu polibek oplácel a přitáhl si ho víc k sobě. Po nějaké době se musíme odtáhnout kvůli vzduchu.

Nikdo z nás nemluvil, ale bylo to příjemné mlčení. Felix otevřel dveře a my vešli dovnitř. Ohřáli jsme si jídlo, které udělala Felixova mamka, a najedli se. Po obědě jsme leželi na jeho posteli a tulili se k sobě.

,,Co kdybychom zůstali tady a nešli do kina? Film si můžeme pustit i tak a můžeme se k sobě tulit a mazlit se." navrhl jsem.

,,Tak jo. Stejně se mi nikam nechce. Mohli bychom ji potkat." přitakal Felix.

Ani nevím, co jsem tam pustil. Otočil jsem se na Felixe a ztratil se ve svých myšlenkách. Mám obrovské štěstí, že ho mám.

Felix nejspíš cítil ten pohled a otočil se na mě. Miluju jeho čokoládově hnědé oči. Miluju ho nadevše.

Přiblížil jsem se k němu a jemně ho políbil. Chyběly mi ty polibky.

Polibky mi začal oplácet. Své ruce přemístil na můj krk a přitáhnul si mě k sobě, což zapříčinilo, že jsem si na něj musel lehnout. Naše polibky se začali stávat víc a víc vášnivější. Felix se na chvíli odtáhl, zaklapl počítač, položil ho na zem a zase si mě přitáhl do polibku. Přesunul jsem se z jeho rtů na klíční kosti a začal dělat pár mých značek. Už náš vztah nehodlám tajit. Občas jsem ho jemně kousl, ale nevypadalo to, že by mu to vadilo.

Ani jsem se nenadál a leželi jsme v posteli bez triček a prohlíželi si tělo toho druhého.

,,Vypadáš nádherně." řekl jsem a vpil se do těch jeho rtů.

,,Co mám říkat já o tobě?" řekl Felix do mých rtů.

U jeho rtů jsem ale nevydržel dlouho. Vydal jsem se prozkoumat rty jeho hruď.

Na to odpoledne a noc plnou vášně nikdy nezapomenu.


NáhodaKde žijí příběhy. Začni objevovat