"သူရဖုန်းမြင့်...မင်းအိမ်မပြန်ဘူးလား...
ကလေးက ၂နှစ်တောင်မပြည့်သေးဘူးနော်...""မပြန်ဘူးဗျာ မပြန်ဘူး...
သားသားက သူ့အဖေရှိတာပဲ..သူ့အဖေနဲ့နေလိမ့်မယ်...""ဟဲ့...အဲ့လိုလွယ်လွယ်နဲ့မပြောနဲ့လေ...
ကလေးက မင်းကိုမတွေ့လုိ့ငိုနေရင်ဘယ်လိုလုပ်မလဲ?...""ငိုရင် သူ့အဖေချော့မှာပေါ့..
မေမေစိတ်ပူမနေပါနဲ့...
သားထမင်းလေးတော့ကောင်းကောင်းစားပါရစေ မေမေရာ...
ရောက်ထဲက ပြောနေတာ ခုထိပဲ...""မပြောလို့ရမလား...
မင်းက သဘောထားသေးသိမ်ပြီး မောင်နေမင်းအပေါ်ကို ရိုင်းစိုင်းခဲ့တာလေ...""သြော်...သားကိုအော်တဲ့မေမေ့သမက်ကကျ ကောင်းတယ်ပေါ့..."
"အဲ့တာကတော့..မင်းက သူ့ဝန်ထမ်းတွေရှေ့မှာ သွားပြောတာကို...
သူကသူဋ္ဌေးလေ...
ဝန်ထမ်းတွေက ငါတို့သူဋ္ဌေးက သူ့ယောကျာ်းတောင်သူမနိုင်တာ ငါတို့ကရောသူဋ္ဌေးကိုဂရုစိုက်စရာမလိုဘူးလို့ တွေးကုန်ကြမှာပေါ့...""မသိဘူး...မသိဘူး...
သားကိုအော်တာမကြိုက်ပါဘူးပြောထားတာကို အဲ့လူကြီးကအော်တာကို...
မပြန်ဘူး..ဟွန်း...""အေး...ပြီးကျမှ ယောက်ျားလာပြန်ချော့အာမှ ကောက်ကောက်ပါအောင်ပြန်လိုက်သွားကြည့်..."
"မေမေကလည်းဗျာ...ကိုယ့်သားလေးတစ်ခါတစ်လေ အိမ်ပြန်လာတာတာကို...
ဆူနေတာပဲ...""မင်းမှားလို့ မေမေက ဆူနေရတာလေ..."
"သား ထမင်းကိုဖြောင့်ဖြောင့်လေးစားချင်တယ်မေမေရေ...
ကျေးဇူးပြုပြီး မဆူပါနဲ့တော့...""ဟင်း...ညမိုးချုပ်လို့ ငါ့မြေးငိုပြီးလိုက်ရဲလိုက်လာကြည့်...
မင်းတို့၂ယောက်လုံး မလွယ်ဘူးမှတ်...""ဟုတ်ကဲ့ပါ...
ထမင်းစားတော့မယ်နော်....""စားစား....သားကျန်နေခဲ့တာတောင် ထမင်းစားဝင်နေတဲ့မင်းကိုတော့ သိပ်အံ့သြတယ်..." ဆိုပြီးပြောလာတဲ့ မေမေ့ရဲ့စကားတွေကိုတော့ ပြန်မပြောတော့ဘဲ မစားရကြာပြီဖြစ်တဲ့မေမေ့ရဲ့လက်ရာ ကြက်သားဟင်းနဲ့စားပြစ်လိုက်သည်..။
YOU ARE READING
ဦးရဲ႕သည္းငယ္ေလး (Completed)
Romanceသည္းငယ္ေလး မင္းႀကိဳက္သေလာက္ဆိုးစမ္းပါ မင္းဆိုးေနတာေလးကို ဦးကခ်စ္တာမို႔လို႔