BAB 47

1.2K 43 2
                                    

Awas⚠
Dalam scene ni banyak kata-kata kesat.Saya minta maaf kalau dah buat anda semua mencarut.😣

"Hi uncle,how are you?"soal asyraf

"Hmm since uncle taknak jawab biar saya yang jawab,actually uncle sihat saja tapi lately nih uncle rasa lain sikit."dragon mewakili shadow.

"Rasa apa tu uncle?"soal alex.

"Rasa dah nak mampus Hahaha."lucas juga tidak melepas peluang untuk menganjing shadow.

"Bodoh betul sekor-sekor ni."ujar syafiq.

"Lepaskan aku la bodoh!"marah shadow.

"Fuh garang betul uncle ni.Janganlah garang sangat,guna peluang yang ada ini untuk minta maaf dengan orang bukan sia-siakan saja."perli asyraf.

"Itulah,dah nak mampus pun nak buat hal lagi!"ujar lucas sambil menggeleng-gelengkan kepalanya.

"Kau ingat kau dah menang ke budak?"soal shadow dengan sinis.

"Nampak macam itulah!"balas asyraf dengan sinis.

"Kau memang tak serik-serikan?Dah berbuih mulut aku cakap stay away from my family,apasal kau tak dengar?"soal asyraf.

"Kau ingat kau boleh ulang perbuatan kau 5 tahun lepas?bunuh papa aku?huh bodoh kau ni kerana dengki kau sanggup bunuh kawan baik sendiri."sambung asyraf.

Shadow tersenyum sinis mendengar soalan asyraf.

"Bangsat-bangsat tu memang patut mampus!"jerit shadow dan meludah air liurnya ke muka asyraf.

"Anjay kau,bangsat yang kau maksudkan tu papa aku bodoh!"tengking asyraf.

"Sekarang ini aku rasa dah sampai waktu kau kot ke kau nak isyak dulu?manalah tahu nak bertaubat dulu."soal asyraf dengan sinis.

"Bangsat."jerit shadow.

"Apa?aku tak dengar ulang sekali lagi kau cakap apa?"arah asyraf.

"Bangsat"

Bang

"Nah,ni makan dia!"asyraf melepaskan sedas tembakan di kaki shadow.

"Loser!"ujar shadow.

"Eh aku orang tua ni...kang ada yang arwah dekat tangan aku."ujar dragon dengan geram.

"Kau memang mencabar aku betul!"ujar asyraf.

Asyraf mengambil pisau kegemarannya,dia menekankan pisau itu di atas pipi shadow semakin lama semakin dalam tekanan itu dan "srett"


"Aaargh"raung shadow.

Asyraf membawa pisau itu ke bahagian perut shadow dan dia mendalamkan tekanan pisau itu dan "srett" dia menoreh perut shadow dengan bentuk tengkorak.

Darah merembes keluar dengan banyak dari perut shadow.Perut shadow hampir terburai.

"Itu baru sikit boss."ujar adam.

MRS ASYRAF ©Where stories live. Discover now