Anis memuncungkan mulutnya setelah mendapat denda.Mana taknya encik suami ambik kesempatan!
"Alo sayang kenapa muncung ni?merajuk lagi ke?"aduh asyraf ni dah tahu tanya lagi.
Flashback
Setelah sampai di rumah asyraf memaksa anis untuk teman dia tengok Robin hood.
"Taknak la awak!saya tak sukalah cerita perang-perang ni hish."marah anis.
"Aaaa takde takde kau kena teman aku juga kalau tak aku up lagi denda kau!"ugut asyraf.
"Taknak"
"Nak"
"Taknak"
"Nak"
"Tak...."
"Chup" terhenti ayat anis apabila asyraf mencium mulutnya.
"Ei awak ni dah kenapa miang sangat?"marah anis.
"Kalau kau melawan lagi aku tak teragak-agak angkut kau naik atas."ugut asyraf.
Anis menjeling asyraf.Mengalah je lah anis.
Dan akhirnya terpaksalah anis layan robin hood itu.
End flashback
"Sayang..."asyraf memanggil anis dengan menggoda plus meleret.
"Hah dia mula dah!"bisik hati anis.
"Hello sayang tengah buat apa mengapa muncung begitu alalalala alalala ku sayang padamu."asyraf menyanyi.
Itu saja cara nak pujuk anis.
"Tahan anis,tahan!"anis memujuk dirinya agar tidak ketawa.
Ego sikit.
"Terimalah lagu ini dari asyraf yang biasa tapi cintaku padamu luar biasa aku tak punya bunga aku tak punya idea tapiku cuba memujukmu wahai anisku sayang..."habis terabur lagu andmesh hahaha.
"Hahahaha"anis tewas akhirnya.
"Yeay sayang dah ketawa,means sayang dah tak merajuk!"ujar asyraf.
"Huh?bila masa saya dah tak merajuk.Dah la menyanyi lagu orang sampai rosak."ujar anis.
"Ala kau ni!bersyukurlah aku nak jadi sweet pujuk kau hm."asyraf pula muncung.
Asyraf mendekati isterinya,dan mula meletakkan kepalanya di perut isterinya.
"Anak papa,macam mana ni mama marah dengan papa."asyraf mengadu kepada anaknya.
Anis hanya tersenyum dengan perangai suaminya.
"Lah papa yeke?hm padanlah muka papa sapa suruh paksa mama."balas anis mewakili anaknya.
"Ala tadikan papa dah cakap papa nak denda mama so papa buat la tapi yang jadi masalahnya mama banyak cakap papa geram papa cium la dia!"ujar asyraf.
"Tapi tu ambik kesempatanlah papa!"ujar anis.
"Ala takpa la,hm sayang bagitahu la mama jangan merajuk dengan papa lagi.Please..."ujar asyraf sambil buat muka manja.
"Em papa!mama cakap kalau nak mama maafkan papa,kena belikan dia mcd dulu."ujar anis.
Hehe mak buyong mengidam.
"Alaaa mama ni tak fun betul minta mcd je haha okaylah untuk mama je semua boleh."ujar asyraf.
"Yeay i love you!"jerit anis dan mencium pipi asyraf.
"Auw sayang!papa dapat free kiss lah."jerit asyraf teruja.
"Ish awak ni!dah la jom kita keluar beli mcd."ujar anis teruja.
YOU ARE READING
MRS ASYRAF ©
AzioneANIS SYAZA,seorang yang lemah lembut,baik hati dan peramah.Hidupnya dari kecil lagi tidak pernah merasa kasih sayang dari ibu bapa.Kini,setelah dia dewasa dia bertekad untuk mencari ibu bapa kandungnya. ASYRAF FAHMI,seorang lelaki dingin dan panas b...