"Malam ni segala-galanya bakal berakhir bitch."ujar shadow sambil menilik pistol di tangannya.
"Biar aku sendiri tengok hebat mana anak bangsat tu beraksi."ujarnya lagi.
Tanpa dia sedar percakapan dia itu telah dirakam oleh seseorang.
"Aku tak akan biarkan kau menang kali ini shadow!"ujar seseorang itu.
"Aku kena selamatkan anis dan keluarga dia."tegas si dia.
. . .
"Boleh kita berjumpa?"
Asyraf membaca mesej itu dengan dahi berkerut.
"Kau siapa?"balas asyraf.
"Siapa aku,itu tak penting.Kalau kau nak keluarga kau selamat,jumpa aku sekarang."
"Send location kau!"
Tanpa banyak bicara asyraf terus bersetuju.
. . .
Luke memerhati sahaja asyraf yang tercari-cari seseorang di dalam kedai itu sambil tersenyum."Aku percaya kau mampu jaga anis dengan baik."ujar luke sendirian.
Luke mengeluarkan telefon bimbitnya untuk menghubungi asyraf.
Author:(Benda boleh panggil kenapa nak call?)
Asyraf mengangkat panggilan itu dengan nada tidak puas hati.
"Kau sampai dah ke belum?"soal asyraf.
"Aku tengah perhatikan kau."balas luke.
"Dah tu tak reti nak gamit aku ke?kau ingat aku kenal kau ke hanat?"marah asyraf.
"Ni hah."luke melambai tangannya.
Asyraf yang perasan itu terus meletakkan panggilannya dan menapak ke arah luke.
"Eii kau ni bila last makan kaki?"soal asyraf dengan kasar.
"Semalam."balas luke bersahaja.
Asyraf menjeling luke tandas protes.
"Kau siapa?"soal asyraf.
"Luke ayden."dengar sahaja sebaris nama itu terus berubah riak muka asyraf.
"Kau nak apa sial?"soal asyraf dengan kasar.
"Oi kau tenang sikit boleh tak?aku tak mula cakap lagi."marah luke.
"Kau jangan kacau bini aku lagi boleh tak hah?"soal asyraf dengan marah.
"Bila masa aku nak kacau bini kau?sekarang ni aku nak bagitahu kau sesuatu kalau kau tak nak dengar...jangan hairan kalau aku cakap bini kau akan mati."balas luke dengan sinis.
"Kau cakap sekarang!"arah asyraf.
Author:Eii pelik-pelik betul asyraf ni suka sangat menuduh.
"Kau kenal shadow?"soal luke.
"Gila kau tak kenal! Dia itu lah bapa segala itik,ayam,buaya dan segala jenis haiwan lah senang."balas asyraf dengan geram.
"Wow,marah sangat dah ni."usik luke.
"Dah tak payah nak buat lawak.Kenapa dengan dia?"soal asyraf.
"Aku anak buah dia."ujar luke.
"Lepastu kau nak aku bentang karpet merah dekat kau ke sekarang ni?"soal asyraf.
"Apahal eh kau ni macam mintak kaki aku je sekarang ni?"geram betul luke dengan asyraf ni.
"HAHA kau macam marahkan aku je ni.Kau marah aku ke ni luke?"soal asyraf.
YOU ARE READING
MRS ASYRAF ©
ActionANIS SYAZA,seorang yang lemah lembut,baik hati dan peramah.Hidupnya dari kecil lagi tidak pernah merasa kasih sayang dari ibu bapa.Kini,setelah dia dewasa dia bertekad untuk mencari ibu bapa kandungnya. ASYRAF FAHMI,seorang lelaki dingin dan panas b...