💐SEB/17💐

5.5K 407 132
                                    

~Son Evlilik Bükücü~

"Sonra abim bizim yanımızda yengemi öptü. Bir görsen var ya anne!" 

Sena Hanım odanın kapısına rahatsızca göz atarak kızına döndü.

"Ee, sonra ne oldu? Hızlı anlat biraz!"

Firdevs iç çekerek "Bence çok aşıklar, bayılıyorlar birbirlerine. Abim utanmasa bizim yanımızda götürecekti kızı. Gözleriyle yedi zaten!" Diyerek devam etti.
Sena Hanım kızının arsızlığına göz devirerek "Abinin yanında da böyle konuş, göreyim seni." Diyerek uyardı. Firdevs'in gevşekliği abisinin yanında biraz da olsa içine çekiliyordu. Bu yüzden kız dudak bükerek annesine baktı.

"Neyse ya, pikniğe gittik sonra. Orada da ben abimle, Sahra da Sümeyye'yle takım oldu. Biz oynuyoruz ama abim yengeme bir defa bile top atmadı. Tüm topları biz yedik."

Bu sırada durup omzunu sıyırarak annesine gösterdi. "Morarttı ya, baksana mahvoldum!"

Sena Hanım göz ucuyla baktı. Dokunmasıyla Firdevs tıslayarak iç çekti. Omzunu kapatarak geriye yatağının başlığına yaslandı.

"Baya bir eğlendiler yani. Sahra'dan pek bir tepki göremedim. Yani abimden ne kadar etkileniyor, seviyor mu anlamadım ama abim Sahra'dan baya bir etkileniyor bence. Sahra'nın gecelik giymesine bile gerek kalmamış abim o kadar acele etmiş!" Diyerek neşeli bir kahkaha patlattı. Sena Hanım duyduklarının ve bunların kızının ağzından çıkmasının verdiği şaşkınlıkla ne diyeceğini bilemeyerek baktı.

"Ne demek? Gecelik nereden çıktı?" Diyerek aklına  takılan noktaya yoğunlaştı.

Firdevs önemsiz bir şeyden bahseder gibi elini boş iş dercesine salladı. Ama sonra bunun aksine doğrularak dik bir konuma geldi. Heyecanla annesine doğru eğildi.

"Sümeyye'yle odalarına girdik. Aldığınız gecelikler kat izleriyle duruyordu, kullansa yerleştirdiğiniz yerde aynı hâliyle durmazdı herhalde!" 
Sena Hanım kızının geri çekilmesiyle etrafa bakarak aklından geçen şeylerle tedirgin oldu. Neredeyse bir aydır belki de daha fazla evliydiler. Şüphelerini kendisine saklayarak ayağa kalktı. Firdevs annesini elinden tutarak durdurdu.

"Anne bak sözünüzü unutmayın. Sümeyye'yle beraber gidiyoruz o kampa, izin verdiniz. Sonradan caymak yok."

Elini kurtararak dalgınca başını salladı ve odadan çıktı. Hacer Hanımın numarasını tuşlayarak geniş oturma odasına ilerledi.
"Alo, Hacer?" Diyerek karşı taraftan bir ses bekledi.

"Sümeyye'yle konuştun mu?"

"Konuştum konuşmasına da, aklıma hayırsız şeyler geliyor." Diye endişeli bir sesle yanıtladı Hacer Hanım.

Son Evlilik BükücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin