~Son Evlilik Bükücü~Cihangir Uygar
"Anne hazırsan çıkalım?" Diye dış kapıyı aralayıp anneme seslendim. Bu sırada da ayakkabımın bağcığını bağlayıp doğruldum. Annem çantasını koluna takıp anahtarı kapıdan çıkararak aldı ve ayakkabılarını giydi. Kapıyı çekerken de ters ters bana bakıyordu.
"Oğlum, yengenle Firdevs de gelseydi keşke!"
Anahtarı kilitte üç defa çevirirken başımı 'bir şey olmaz' der gibi yukarı attım.
"Yok anne o kadar çok kişi nereye gidiyoruz? Hem Hacer teyzeyle sen halledersiniz. Daha rahat olur."
"İyi madem. Gidelim." Diyerek beni el-mecbur onayladı annem. Babamın arabasına binerken aklımdan gidebileceğimiz yerleri tartıyordum. Annem de ön koltuğa binince arabayı çalıştırdım.
"Bak oğlum ne iyi oldu böyle. Sahra iyi kız." Diye ağzını açtı annem. Anlaşılan yine bu sıkıcı, saçma şeyleri konuşup sürekli gündeme getirmek ve her defasında bir şekilde kavga etmemiz annemin sakin hayatına aksiyon ve eğlence oluyordu. Bunun başka nedeni olamazdı. Yoksa niye sürekli bunu tekrarlasın ki?
"Kapatalım bu konuları anne." Diye anneme uyarıda bulundum.
Sahra'dan yaptı girişi ama hissediyorum oralarda bi yerlerde dilinin ucunda Esra vardı.
Anlaşamamışlardı ama ben Esra'yı seviyordum. Annem henüz başlamadan biten konuyla başını camdan tarafa çevirdi. Morali bozuldu mu acaba diye düşündüm ama kısa sürede başını tekrar çevirdi."Bak ne diyorum. Sizin yaşayacağınız eve de daha kadar vermedik. Aklında bir yer var mı?"
O çoktan Esra'yı unutmuş zaten. Aklı fikri Sahra'yla ben de.
"Yok aklımda bir yer." Dedim.
"Bak benim aklımda bir sürü yer var ama bunu sana bırakıyorum. Sonuçta sizin eviniz olacak. Bi kaç yer bulun, bakın ikiniz beraber karar verin tamam mı oğlum?"
"Tamam." Diyerek onayladım. Bir yandan ilk defa evleneceğim için heyecanlıydım. Diğer yandan Esra benden ayrılır mı diye düşünüyordum. Esra'ya planımı uygun bir dille anlatmıştım ve önce biraz bozulsa da bir kaç gün sonra bana kabul ettiğini söylemişti. Zaten başka çaresi de yoktu.
Sahra'yı ve annesini alıp belirlediğim rotaya göre ilerledim. Tesettürlü kıyafetler satan fazla yer yoktu. Ama ben bir kaç tanesini biliyordum. Önce onlardan birine sürdüm."Siz bakın ben arabayı müsait bir yere park edeyim."
Annem ve Hacer teyze arabadan inerken çaktırmadan aynadan Sahra'ya baktım ve güven veren bir gülümsemeyle gözlerimi açıp kapadım. Dudakları gerilip gulümseyince hızla arabadan indi.
Mağazaya girdiğimde annelerin elbiseleri etraflarına alıp birbirlerine gösterip hararetle konuştuklarını gördüm. Sahra bir kaç adım geride durmuş ikiliyi izliyordu. Ben de arkadan yavaşça yaklaşıp boğazımı temizleyerek geldiğimi belli ettim ve tam solunda arkasında durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Evlilik Bükücü
SpiritüelAptallar Takımı Psikolojinizin etkilenebileceği düşüncesindeyseniz 18 yaşından önce okumayın. (Henüz düzenlenmemiştir.)