~Son Evlilik Bükücü~
Bugüne kadar o zehri görmemiş olmaları mümkünse de artık değildi.
"Ben ne olduğunu öğrendim. Bugün bu işe son veriyoruz."
Muaz boşluğa doğru gözleri dalmış bir hâlde söylediklerinden sonra kafasını kaldırıp kararlılıkla Cihangir'e baktı.
"Esra sana büyü yaptırmış."
Bundan kesinlikle emindi ve o büyücü de bunu kanıtlıyordu.
Muhammed şaşkınlıkla, "Yuh, emin misin?" diye sordu. Her zaman biraz daha saf düşünmeyi kendine düstur edinmişti. Su-î zan güzel bir şey değildi. Ve arkadaşlarının da biraz daha iyimser olmalarını istiyordu fakat görünüşe göre onun da fazla iyimserlikten kurtulması gerekiyordu.
Furkan ellerini havaya kaldırdı. "Ben inanırım abi, Esra'dan beklenmeyecek bir şey değil."
Ali sessizliğini korumayı tercih etti. Aklından geçenleri paylaşmasa daha münasipti çünkü.
Eğer Esra'yı eline geçirirse kötü şeyler olacaktı.
Onlar Cihangir'i hasta zannederken bu ihtimali hiç düşünmemişlerdi ve Ali böyle bir pislik yaptığı için Esra'yı öldürebilirdi.
Cihangir yıllardır onun yüzünden neler yaşamıştı? Bunun bedelini ödetmekten çekinmezdi.
"Ve büyüyü yapan kadının da dediğine göre bir büyü daha yapmış Esra için. Öldürücü olabileceğini de itiraf etti."
Cihangir aklına gelen ihtimalle Muaz'ın yakasını tuttu.
"Sahra? O? Ona mı büyü yapmışlar yoksa?"
Muaz sakin olmasını isteyerek yakasında ki ellerini tuttu. Diğerleri gibi Muaz'da Cihangir'e kıyamıyordu. Onun farklı bir masumiyeti vardı sanki. Bu masumiyet elbette saf düşüncelere sahip olmak gibi bir şey değildi. Onu garip yapan da buydu zaten.
"Sakin ol. Ama benim tahminim de o yönde, olabilir bence?"
Ali de sıkıntıyla başını sallayıp onayladığında Cihangir koltuğun köşesine sert bir tekme attı. Ayağının acısıysa umrunda bile olmadı. Kalbi daha çok acıyordu ve korkuyla atıyordu.
"O kadın nerede? Büyüyü yapan?" diye hiddetle sorduğunda, kadını bulduğunda yapacaklarını düşünüyordu fakat Muaz'dan bu kadar soğuk kanlı bir cevap beklemiyordu. Şaşkınlıkla Muaz'ın yüzüne baksa da bir kaç saniye de toparlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Evlilik Bükücü
EspiritualAptallar Takımı Psikolojinizin etkilenebileceği düşüncesindeyseniz 18 yaşından önce okumayın. (Henüz düzenlenmemiştir.)