~Son Evlilik Bükücü~Derse girip çıktıktan sonra yarın Cihangir'e hem dövme konusunu açmayı hem de onu banyoya kilitlediğim için özür dilemeyi düşünüyordum. Her ne kadar o, bana karşı hiç hoş olmayan kelimeler kullanmış ve özür dilememiş olsa da ben onun gibi davranamazdım malesef. Ve ondan özür dilemek için de önce güzel bir şeyler yapmak istedim. Evet, bu yaptığım biraz abartı kaçıyordu, hatta Cihangir bunu yanlış bile anlayabilirdi belki ama içimden geliyordu ve gerçekten oldukça heyecanlıydım. Ben ona ne hazırlayacağımı düşünürken birinin gölgesinin üstüme düşmesiyle durdum. Berk.
"Aa," dedim. "Sen ne yapıyorsun burada?"
Gülümserken elini başının arkasına attı.
"Senin yanına geliyordum. Kaç gün oldu, konuşamadık."
"Ahh, bi de o vardı değil mi? Neredeyse unutuyordum!"
"Gel o zaman şuraya oturalım," kolundaki saate baktı. "Benim de işim var zaten, hemen anlatmam lazım."
Başımı hızla aşağı yukarı sallarken banklardan birine geçip oturdum. Berk de hemen karşımda ki bankta öne doğru kayarak oturup dirseklerini dizlerine dayadı.
"Öncelikle dosyaların gittiği yerden başlayalım;"
Gözlerini kapatıp açtı.
"Emniyete verilmiş."
"Ne?" Diye sordum. "Nasıl yani?"
Omuz silkti.
"O zaman," dedim biraz eğilerek.
"Yani soruşturma falan mı? Anlamıyorum neden?"
"Polise vermişler çünkü okulda bir katil var."
Gözlerimde gördüğü korkuyla elini bana doğru uzattı fakat sonra hassas davranarak durdu.
"Sakin ol, lütfen sakin ol. Olaylar çok farklı, dikkatli olmamız lazım."
"Bizimle ne alakası var ki bunun?"
"Seninle bir ilgisi yok ama ben ve senin kuzenin olacak herif malesef ki şüpheli listesindeyiz."
"Ahh," diye inledim.
"Sakin ol Sahra, sakin."
Başımı ellerimin arasına aldım. Her şey mahvoluyordu! Cihangir'in başına kesin bir şey gelecekti. Korkuyorum, çok korkuyorum. Katil olur muydu? Olmazdı! Tamam sinirli biriydi, belki öfke sorunları vardı ama katil olmazdı. Bu kadar da değildi!
"Endişelenme, kimseye bir şey olmayacak."
"Ne oluyor baştan anlat. Kim öldürülmüş, ne zaman olmuş?" Diye sordum.
"İki yıl önce başlamış bir olay, bu okuldan bir kız öldürülmüş;" korkuyla gözlerime baktı. "Sarışın bir kız..."
Sarışın...
"Bana öyle bakma!" Diye ellerini havaya kaldırdı Berk. "Yemin ederim ben değilim ya!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Evlilik Bükücü
SpiritualAptallar Takımı Psikolojinizin etkilenebileceği düşüncesindeyseniz 18 yaşından önce okumayın. (Henüz düzenlenmemiştir.)