~Son Evlilik Bükücü~
"Bu vakayı çözümlemede Komiser Egemen Can'a psikoloji bölümü olarak vakayı çözümleme ve inceleme noktasında fikirlerinizi sunmak elbette!"
Komiser Egemen Can?
Şaşırma kontenjanında hiç yer yoktu fakat şaşırılacak fazlaca olay vardı.
Ortamda derin bir sessizlik oluştu. Biraz tedirginlikle öğrencileri gözlemleyerek ne tepki vereceklerini kestirmeye çalıştım.
"Biz?" hemen yan tarafımda bir kaç sıra ötemde oturan kızın konuşmasıyla tüm sınıf gibi ben de gözlerimi ona çevirdim.
"Evet, siz." Egemen Hoca gayet normal bir şeyden bahseder gibi kavramamış olmamızı es geçerek devam etti;
"Bu iş çözülmeden kimse buradan dışarı adımını atmıyor bugün."
"Af buyurun Hocam?"
"Gayet basit bir şekilde anlatıyorum aslında..." diye kendi kendine konuşuyormuş gibi davrandığında eş zamanlı olarak kapıya doğru ilerliyordu.
"Hocam!" İsminin Fuat olduğunu hatırladığım çocuk elinde ki kalemi masaya sert bir şekilde bırakırken, "Emniyet teşkilatının çözemediği bir meseleyi biz nasıl çözebiliriz ki?" diyerek çıkıştı.
Bundan cesaret alan Gamze de başka önemli bir noktaya parmak bastı.
"Hem bu etik mi?"
"Hayır her şeyi geçtim belki katil içimizden biri? Biz fikir sunarken bizi farklı bir şekilde yönlendirip hedeften uzaklaştırabilir!"
Kapıyı açtığında içeri önce bizim yaşlarımızda belki de bir-iki yaş bizden büyük olan biri girdi.
"Gel Yiğido, geç otur bakalım." Adının Yiğit olduğunu öğrendiğimiz kişi orta sıralardan birine doğru ilerleyip oturdu. Ardından bu defa başka biri kollarının arasında taşıdığı iki koli on ikili su şişesini Egemen Hoca'nın masasının üzerine koyup selam vererek çıktı.
"Su isteyen var mı?" Sorusuyla bir kaç homurtu ve sitem duyulurken, Egemen Hoca kolinin plastik kabını cebinden çıkardığı maket bıçağıyla kesip içinden çıkardığı şişenin kapağını açtı. Seri hareket ediyordu. Suyu bir dikişte bitirdiğinde gözlerini kapatıp havayı göğsüne doldurup, bıraktı.
"Taramalı gibi giriştiniz!" Dedikten sonra şişeyi göz ucuyla baktığı çöp kutusuna attı ve tam isabet etmesiyle, "Basket!" Diyerek yumruğunu kendine çekti.
Sonra, "Ne diyordunuz?" Diyerek bize doğru döndü.
"Hocam!" Diye çıkışan Fuat'ı da sanki kendisi sormamış gibi elini kaldırarak durdurdu.
"Emniyet teşkilatı diye başlama lütfen," diyerek yüzünü buruşturdu. Gamze'nin elini kaldırmasıyla da, "Yok Gamze'cim etik falan da değil." Diye ekledi.
"Ayrıca katil içimizdeyse içimizde. Bu kadar insanın içinde kendini açığa çıkarmamak için uğraşacak olsa emin olun aramızdan biri bunu anlar, değil mi Yiğit?"
"Evet, Komiser'im."
Egemen Hoca ellerini birbirine kavuşturup sürttü.
"Hadi bakalım, başlayalım o zaman!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Evlilik Bükücü
SpiritualitéAptallar Takımı Psikolojinizin etkilenebileceği düşüncesindeyseniz 18 yaşından önce okumayın. (Henüz düzenlenmemiştir.)