💐SEB/32💐

4.9K 338 319
                                    


~Son Evlilik Bükücü~

Bir. Erkek. Cihangir'i. Öptü.

Manasını kavramak oldukça zordu.

Tek kelimeyle dehşete düştüm.

Esra hızla ayağa kalkıp bir yandan telefonunu diğer yandan çantasını aldıktan sonra bana döndü.

"Bundan kimseye bahsetmeyeceksin! Özellikle de Cihangir'e!"

Odadan çıkarken arkasından onu takip ettim.

"Esra!" Diye seslensem de dinlemedi. O ayakkabılarını giyerken kollarımı birbirine doladım. Hava soğuk değildi ama üşümüş gibi hissediyordum.

"Bu neydi?" Hızlı hızlı nefes alıp veriyordum. Esra kafasını kaldırıp benimle göz göze geldi.

"Bırakmıştı, beni seviyordu... yapmayacaktı bir daha."

Damlalar bunu bekliyormuş gibi yeniden dökülmeye başladı.

"Anlamıyorum." Elimi kalbimin üstüne sakin olmasını ister gibi koydum.

"Neden... böyle bir şey yapsın ki?"

Dilim söylemeye varmıyordu.

Esra hiddetle çıkıştı.

"Neden yapar sence? Biraz düşünürsen bulabilirsin belki!"

Doğrulduğunda bir adım geriye giderek çıkmasını bekledim. Gitmeden önce bana bakmayı reddederek ikişerli üçerli basamakları indi.

Kapıyı çarpıp içeri geçtiğimde odada baştan başa volta atmaya başladım.

Aklımda binbir düşüncenin fink attığı malumdu. Aksi düşünülemezdi zaten ama olaylar bir türlü birbirine bağlanmıyor ve ortaya mantıklı hiçbir şey çıkarmıyorlardı.

Cihangir psikolojik tedavi görüyordu.

Cihangir yalnız kalmaktan korkuyordu.

Cihangir Esra'yı sevmiyordu.

Cihangir... bir  erkekle öpüşüyordu.

Cihangir dengesizin tekiydi ve muammaydı...

Bunların hepsinin beni götürdüğü yer aynıydı;

Cihangir'in gay olma ihtimali.

Ama bilmiyordum. Her şey saçma geliyordu.

Zaten o video.

Gözlerimin önünden gitmiyor, mideme ağır bir şey oturmuş gibi hissediyordum. Ellerim titriyordu.

Üzerinde bir hırka vardı ve kapüşonlusunu da başına geçirmişti. Gözleri baygındı ve  umursamaz, ne olursa olsun der gibi kendini bırakmıştı.

Diğer her şeyi kafamdan silmek istedim. O, yani onu öpen kişi... iğrençti. Cihangir'in yaşlarında olduğu belliydi, kıyafetide  sokakta karşılaşsak düzgün diyebileceğim bir tipteydi. Ama. Aması vardı işte. Bu nasıl olurdu?

Son Evlilik BükücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin