Opis

17.9K 260 20
                                    

Pozwól mi pożegnać się z moimi demonami

Pozwól mi pożegnać się z poprzednim życiem

Pozwól mi pożegnać się z ciemnością

Powiedz mi, że wolałabym być tutaj w świetle gwiazd

Powiedz mi, że wolałabym być tutaj, gdzie mnie kochają

STRESZCZENIE

Kiedy Scarlett Hudson opuściła swoje rodzinne miasto, nigdy nie myślała, że ​​pewnego dnia będzie musiała tam wrócić.

Ale potem dochodzi do tragedii i zostaje zmuszona do powrotu do miejsca, które ją złamało.

Musi stawić czoła ludziom, którzy trzy lata temu uczynili z jej życia piekło, a  jednym z nich jest jej były przyjaciel Hunter Adams.

Hunter czekał trzy lata, aż Scarlett wróci, a teraz, kiedy to zrobiła, nie ma zamiaru pozwolić jej odejść.

Scarlett wie, że przeszłości nie da się cofnąć i nie ma zamiaru burzyć murów, które tak starannie zbudowała wokół swojego serca.

Ale kiedy prawda zaczyna się ujawniać, Scarlett jest zmuszona kwestionować wszystko, w co kiedyś wierzyła.

FRAGMENT

- Ile potrzeba, żebyś wybaczyła mi Scarlett? - szepcze.

Przyciągnął mnie bliżej i nagle mogłam poczuć każdy centymetr jego zarysowanego brzucha.

Próbuję przełknąć rosnącą gulę w moim gardle. Nie miałam pojęcia, dlaczego moje serca tak bardzo boli w tej chwili.

- Nie możesz cofnąć przeszłości, Hunter. Nie mogę ci wybaczyć.

Wypowiedzenie tych słów i odsunięcie się od niego wymagało ode mnie całej siły.

- Mam zamiar cię odzyskać - słyszę, jak szepcze, gdy odwracam się, żeby odejść.

OSTRZEŻENIE

Ta książka zajmuje się takimi kwestiami jak samobójstwo i zastraszanie.

The Past Between UsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz