•30•

852 30 2
                                    

|PRÍTOMNOSŤ|

Jeho pohľad ma prepaľoval. V očiach mal chaos a smútok, z toho že nechápal.

"Čo sa stalo na Slovensku?" ozval sa vedľa nás hlas jeho priateľky, na ktorú som sa pozrela. Na jednej strane som jej chcela povedať pravdu no na druhú stranu nech jej to povie sám. Ja nie som tá čo jej to má povedať.


"Odmietla si podpísať zmluvu na ďalší rok! Nič si nepovedala! Musel som sa to dozvedieť od toho debilného novinára!!!" zvyšoval hlas každým slovom. Viem, že ho to naštvalo, ale musí si uvedomiť, že môj život sa netočí okolo neho a nemôžem ho o všetkom informovať.

"Za všetko môžeš ty! Kvôli tebe som nepodpísala zmluvu s ferrari na ďalší rok!!!"povedala som mu na rovinu.

"Čože? Kvôli mne? Nič som ti neurobil. Nechápem tomuto celému." zakrútil hlavou. Okolo nás bolo pár ľudí. Na mojich ramenách sa ocitli ruky, ktoré mi ich jemne stlačili. Presne som vedela, kto to je. Lewis mi dával najavo, že tu je pre mňa ako opora. Bod, o ktorý sa môžem oprieť.

"Už viac nedokážem byť pri tebe Sebastian, prepáč mi to ale ja už nevládzem."

"Prečo?" rozhodil rukami a jeho hlas bol stále vysoko položený. 

"Pretože ťa milujem!!!!" zakričím a utriem si slzy z tváre. Môj dych sa zrýchlil po vyslovený pravdy. Ruka mi vyletela k puse, pár ľudí zalapalo po dychu, hlavne osoba vedľa mňa menom Sophia. Chlap predo mnou skamenel a ostal bez slov. Videla som, že nemá čo povedať a to ma bolelo najviac. Viem, že mi neopätuje tie slová a preto to bolí ešte viac.

"Si silná." Lewisov hlas mi šepol do ucha. Oprela som sa o jeho hruď a zhlboka som sa nadýchla.

"Luna...ja som nevedel...ja.. nič..nič si nenaznačila...podporovala si ma vo vzťahu a..." prvý krát som ho počula habkať. Nič viac nepovedal a ja som sa len smutne zasmiala.

"Som šťastná, že si šťastný. Ak je tá osoba Sophia tak budiž. Všetci naokolo to vedia, videli to na mne. Tvoja mama mi otvorila oči, vďaka nej som si priznala, že k tebe niečo cítim. Chcem aby si bol šťastný Sebastian, no znamená to, že ja v tvojom živote byť nemôžem. Nepodpísala som zmluvu od Mattia aj kvôli sebe, kvôli môjmu psychickému zdraviu. Bude lepšie ak budeme ďaleko od seba."

Hlas sa mi triasol pri každom slove. Vedela som, že robím dobre.  Keď budem od neho ďaleko, potlačím city a možno sa niekto nový objaví v mojom živote. Budem naspäť na Slovensku, dorobím si školu, možno si tam niekoho nájdem.

"Nechcem o teba prísť Luna. Si môj anjel, moja najlepšia kamarátka, ktorú ľúbim. Ostaň s nami."posledné slová šepol. Videla som, že ho bolia slová, ktoré som povedala.

"Bolo to ťažké rozhodnutie, ale viem, že som urobila správne. Máš okolo seba ľudí, ktorí ťa milujú a podporujú. Nechaj si pomôcť aj od nich." otočila som sa na Sophiu, ktorá stála vedľa mňa a jej pohľad bol zmätený.

"Postaraj sa o neho Sophia. Počúvaj ho, podporuje ho a miluj ho najviac ako sa dá." pousmejem sa na ňu. Otočila som sa na Lewisa, ktorému som nemusela povedať vôbec nič. Bez slov ma vzal okolo ramien a viedol ma preč.

"Nerob to!!!! Luna!!!! Prosím..." kričiaci  Sebastianov bolestný hlas mi trhal srdce. Nemohla som sa však otočiť, znovu by som zlyhala a vrátila by som sa ku nemu. Musela som zaťať zuby a odísť od osoby, ktorú milujem.

Rozhodnutie odísť bolo ťažké. Nečakala som však, že to uvidí toľko ľudí. Ostatní jazdci, ktorí s nami trávili čas budú mať otázky, na ktoré im časom odpoviem. Nechcem s nimi stratiť kontakt, pretože to sú ľudia, ktorí mi prirástli k srdcu.

Síce som nepodpísala zmluvu s ferrari, no prišli mi ešte dve ponuky. Jedna od Mercedesu  a druhá od Mclaren. Viem, že v Mercedesy zaúradoval Lewis, ktorý mi to aj sám povedal. Chce aby som cestovala s ním a Roscoe, aby som bola jeho podpora. Mclaren mi dal takú istú ponuku ako Ferrari, riadenie sociálnych sietí. Sú to lákavé ponuky, ktoré mám stále uschované v spodnom šuplíku ako posledné možnosti. Stále si stojím za svojím rozhodnutím odísť  a nevrátiť sa. Oba tímy mi dali čas na vyjadrenie do konca januára.

Sebastian

"Pretože ťa milujem"

Jej slová sa mi stále ozývali v hlave. Kedy sa to stalo? Prečo mi to mama nepovedala?

"Čo sa stalo na Slovensku??!"predo mnou stála Sophia a ruky mala v bok. Sedím na gauči v šatni a ona stojí predo mnou.

"Teraz nie Sophia...prosím ťa!" pozrel som sa na ňu a hneď som vedel, že dnes sa tej téme nevyhnem.

"Áno teraz. Čo to celé malo znamenať? Ja som ti hovorila, že má proti mne problém a ona mi ťa závidela!"radosť v jej hlase bola poznateľná. Tešila sa z toho, že ona bola smutná? Nechápem ženám!!!

"Sebastian!! Hovor a povedz mi pravdu čo sa tam stalo!" dupla nohou asi pre efekt nahnevanosti alebo ja neviem. 

"Pobozkal som ju, stačí?"zvýšil som hlas a jej tvár ostal šokovaný. Vyrovnala sa a nespúšťala zo mňa pohľad.

"Ty si pobozkal ju alebo ona teba?"

"Ja ju."


Luna 

|18.12.2020-piatok|

"Život je sviňa Luna. On nevedel čo má pri sebe, nevážil si ťa. To, že si sa rozhodla odísť bolo dobré rozhodnutie. Budeš znovu šťastná." sedíme s Luciou v kaviarni a popíjam horúcu čokoládu. Vrátila som sa pred jedným dňom, tie ostatné dni som strávila ešte s Lewisom. Ak mám byť úprimná, nechcelo sa mi vracať na Slovensko práve teraz. Lucia ma od včera bombarduje a ľutuje. Nemám rada, ak ma niekto ľutuje a snaží sa ma rozveseliť. Lewis toto neriešil, pozerali sme filmy, chodili na prechádzky stále sme niečo robili. Rozprávali sme sa ale nie o ňom.

"Lucia môžeme sa baviť o niečom inom? Prišla som späť kvôli rodine a tebe, ale nebavme sa o ňom!" povedala som trocha nahnevane aby som jej dala najavo, že už stačilo.

"Prepáč, ja len ťa nerada vidím smutnú." je to moja najlepšia kamarátka a viem, že nie je pre ňu ľahké ma takto vidieť. 

"Bude mi lepšie, len sa už o tom nerozprávajme."usmiala som sa na ňu.

"Čo bude ďalej?"


 Všetko sa vždy deje pre nejaký dôvod. Zamilovala som sa do nesprávnej osoby, ktorá mi city neopätovala. Po naučila som sa a budem silnejšia. Vybralo si moje srdce a ja som sa nechala pohltiť pocitmi, ktoré som cítila. Nikdy neoľutujem, že som ho spoznala, že som spoznala ľudí, ktorí boli v tíme, ale aj ľudí z druhých tímov. Budem vďačná za každý deň, čo som s nimi prežila. Teraz budem silnejšia a rozumnejšia. Avšak otázka, ktorú mi položila Lucia mala čo do seba.

"Čo bude ďalej?" 


___________________________________

Posledná časť z Láska, strach a viera. :(

Celý príbeh mi prirástol k srdcu preto sa chcem spýtať, či by bol záujem aj o pokračovanie.

Ďakujem za každú podporu ❤️

Láska, strach a viera |Charles Leclerc|Where stories live. Discover now