•28•

787 29 3
                                    

Časový skok

|12.12.2020 - sobota|

Čas na Slovensku nám ubehol rýchlo a prekvapivo sme sa ani raz nepohádali. Nasledovalo cestovanie za závodmi a málo času na rodinu a priateľov. Lukáš ma prišiel pozrieť do Turecka, kde sme boli pred pomaly tromi týždňami. December sme mali najviac nabitý, keďže sme mali každý víkend závody a presúvanie bolo náročnejšie. Sophia bola s nami celý december, čo znamená, že je s nami aj dnes na poslednej kvalifikácií v tejto sezóne v Abu Dhabí. Zajtra nás čaká posledný závod a ja stále držím v tajnosti jedno tajomstvo už pomaly mesiac.

|Pred mesiacom|

"Luna musím ti povedať, že si porobila zázraky v tíme. Dlhšiu dobu tu panovala hustejšia atmosféra. Sebastian bol vždy zamračený a nie moc zhovorčivý, čo nerobilo dobre jeho mechanikom ani nikomu z nás. Teraz ti chcem ponúknuť jednu ponuku. Chcem aby si v sezóne 2021 podpísala s nami zmluvu a pokračovala s nami. No nie už ako Sebova pravá ruka. Chcem aby si mala na starosti sociálne siete ako twitter a instagram. Nechceme ťa stratiť, vniesla si do tímu smiech, ktorý tu veľmi chýbal"

"To vážne?" spýtala som sa prekvapene. Toto by bola práca snov. Cestovala by som, moja práca by bola na fotení a pridávaní fotiek. Vždy som chcela pomáhať ľuďom, deťom a týraním ženám, ale takáto príležitosť príde len raz za život. Pracovať pre tím F1.

Pridlho som sa netešila, pretože som si spomenula čo by to obnášalo. Strávený čas so Sebastianom a Sophiou. Sú do seba zamilovaný viac ako na začiatku, čo dávajú dostatočne každému najavo. Mne to trhá srdce na malé kúsky a posledné dni sa stále trápim. Samozrejmosťou je, že to nikdy nevie. Pred všetkými sa usmievam, smejem a vtipkujem. No akonáhle sa za mnou zatvoria dvere hotelovej izby mi úsmev opadne z tváre.

"Môžem si to premyslieť? Je to skvelá ponuka no chcem sa ešte dohodnúť s rodičmi a tak." vyhovorila som sa na rodičov. Bonitto len prikývol, načo som sa odobrala z jeho kancelárie.

|Prítomnosť|

"Zlatko zajtra po závodoch si užijeme nejaký spoloční čas"počula som jej hlas ako vravi Sebastianovi. Zhlboka som sa nadýchla a zaklopala som na jeho dvere, a až keď sa ozvalo "ďalej" som vstúpila.

"Lu vieš že nemusíš klopať." pozrel na mňa a zakrútil hlavou.

"Na tom nezáleží. Za dvadsať minút začína kvalifikácia a chalani ťa čakajú." ani som na neho nepozrela, iba som mu oznámila čo som mala a odišla som preč. Počula som ešte ako za mnou kričí no nezastavila som sa. Keď som prišla do prednej časti som si všimla ako popri našom boxe prechádza Lewis a moje kroky smerovali za ním.

"Lewis, počkaj!"zakričala som aby som prekričala hluk, ktorý sa ozýval z boxov, kde boli naštartované autá. Menovaný sa zastavil a otočil sa na mňa. S úsmevom roztiahol ruky a ja som mu vpadla do náručia.

"Ty vieš vždy čo potrebujem."šepnem mu do hrude a pritúlim sa k nemu viac. Jeho ruky ma pritiahnú k nemu a pohladí ma po chrbte. Lewis je ako jediný čo vie čo prežívam a ako sa cítim. Niekedy zavíta do mojej izby a snaží sa mi spraviť dobrú náladu. Vážim si všetko čo pre mňa robí. Momentálne viem, že dávame novinárom fotky do zajtrajších novín a dnešných internetových článkov, ale obom je to jedno. Potrebujem svojho kamaráta.

"Vždy môžeš prísť za mnou som tu pre teba." šepol mi načo som sa musela usmiať. Odtiahla som sa od neho a môj úsmev som mala stále na tvári.

"Ďakujem, choď sa pripraviť na kvalifikáciu. Držím ti palce."

-----------------------

Prvé kolo kvalifikácie prebehlo dobre. Sebastian aj Vettel sa udržali v prvej 15-tke. V druhom kole vypadol Vettel, ktorý pôjde z jedenásteho miesta. V treťom kole Seb skončil na siedmom mieste, takže bude z neho aj štartovať. Akonáhle prišiel do garáže a vystúpil z auta ku nemu prišla Sophia a ja som sa pobrala kade ľahšie. Moje kroky smerovali von z garáže avšak z opačnej strany. Nevyšla som smerom na trať ale na druhú stranu, kde bola dlhá "ulica" ktorá mala na pravej strane i na ľavej "budovy" tímov, kde mali porady a pod. Sadla som si na neďalekú lavičku a začala som spomínať.

Láska, strach a viera |Charles Leclerc|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora