•15•

796 27 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Sebastian

V pondelok sme docestovali do Talianska , kde sa konajú ďalšie preteky, okruh Monza. Minulý rok som tu zvíťazil  no to neznamená, že sa to tento rok zopakuje. Aj keď jazdíte tú istú trať, vždy je niečo inak. Počasie, váš psychický stav, atmosféra v boxe či iné aspekty, ktoré rozhodujú o tom aký výkon podáte. Nie vždy sa dá od problémov odosobniť ale vždy, vždy sa snažíme ísť do auta s čistou hlavou.

Ľudia sa nás často pýtajú či sa nám oplatí riskovať svoj život pre zábavu. Je to niečo čo nás napĺňa, nie je to len zábava. Od útleho veku som žil a dýchal pre tento moment. Pre moment kedy sa stanem jazdcom formuly jeden. Je to splnený sen. Ako malý som si predstavoval, že budem stáť po boku ďalších devätnástich najlepších jazdcov. Veľkú zásluhu na všetkom nesú moji rodičia. Podporovali ma, platili mi tento nie lacný šport. Mojou úlohou je sa o nich teraz postarať a vrátiť im všetko čo do mňa investovali.

Nerobím to pretože musím, robím to všetko pretože chcem. Chcem sa postarať o svoju rodinu.

---------------

|10.09.2020-štvrtok|


Počas týždňa sa nestalo nič zaujímavé. Mali sme dvakrát do dňa tréning s trénerom vo fitku. My jazdci si musíme udržiavať formu, pretože závodné auto je naštelované na našu váhu. Náš jedálniček je veľmi tvrdý. Niekedy sa cítime ako modelky s tými diétami. Najviac spevňujeme krk, ktorý si toho odnáša najviac.  S Lunou sme si jeden deň spravili výlet, išli sme do parku, kde sme si rozprestreli deku. Ona čítala knihu a ja som ju počúval.

No od včera je Luna zvláštna. Moc sa s nikým nerozpráva, spoločnosť jej robí Roscoe, ktorý ani pri Lewisovi byť nechce. Hovorí sa, že pes vycíti, keď sa niečo deje. V našom boxe je teraz o člena naviac. Roscoe prenasleduje Lunu všade kam sa pohne.

"Hej...Lewis.."zakričím na neho, keď ho vidím prechádzať popri našom boxe. Po pobehnem za ním aby som ho dohnal.

"Čo sa deje s Lunou? Ublížil si jej? Lebo ak áno tak si ma nepraj!" vyvalil som hneď naňho.

"Krpec keby to viem...Včera ráno jej niekto volal a odvtedy je nijaká. Vraj sa nič nedeje. No žena keď ti povie, že sa nič nedeje tak sa vždy niečo deje! Hovor prebiehal v slovenčine..asi jej volali zo školy, pretože hneď po hovore išla na notebook."

"Díky za info a inak tvoj pes nám obsadil box. Nechýba ti náhodou?"

"Chýba ale čo keď ide všade za Lunou. Ani sa od nej nepohne, budete to musieť prežiť. Ani neskúšaj tú srandu ho obliecť do vášho trička. Roscoe kope za tím Mercedes"

"Pff..skorej za tím Hamilton."rypol som si do neho, načo ma buchol do ramena.

Prvý tréning som odjazdil druhý najlepší čas na trati. Avšak druhý tréning poobede som dostal defekt a nestihol som do brzdiť. Autom som to napálil do mantinelu a predné krídlo mi odletelo. Nebol som z toho natešení, nadával som ako pohan. Mechanici mali plné ruky práce, pretože to auto musí byť na zajtrajší tréning a kvalifikáciu pripravené.

Láska, strach a viera |Charles Leclerc|Where stories live. Discover now