•4•

1K 32 0
                                    

|05

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

|05.06.2020|

Deň mojich prvých závodov. Nemyslite si, budem ako divák. Ak by som ja sadla do toho pekelného stroja tak by som to nabúrala do prvého mantinelu. Všetci sa okolo mňa hemžia a stále niečo robia na závodných autách. Poobzerám sa okolo seba a vidím všetkých až na Sebastiana. Jemne pokrčím obočie a vyjdem smerom do jeho šatne. Zaklopem, nazriem dnu. Tu sa mi pred očami zjaví obraz sediaceho chlapca s hlavou v rukách. Potichu za sebou zavriem dvere, podídem ku nemu a čupnem si pred neho. Dám mu ruky na tie jeho.

"Sebi?"

Sebastian

Jej anjelsky hlas sa dostal do mojich uší. Jej ruky sa snažili prekryť tie moje. Jemnými rukami mi hladila tie moje. Pomaly som sa začal upokojovať. Pretrel som si oči a ruky som dal pomaly dole z tváre. Oči som upriamil na jej anjelskú tvár. Jej oči prezrádzali, že má mnoho otázok. Viem však, že sa nič nespýta.

"Za hodinu máte štart. Čakajú ťa vonku rozhovory."pretočil som nad tým očami. Neznášam rozhovory. Nechápte ma zle, len nemám rád, keď sa ma niekto pred závodmi pýta hlúpe otázky typu: " Myslíš si, že dne zvíťazíš? Ako sa dnes cítiš? Si pripravený poraziť Hamiltona?"

"Ty vieš ako mi pokaziť hodinu pred závodom." na jej tvári sa objavil úsmev škodoradostný úsmev.

"Neboj sa aj nabudúce ti to dôjdem oznámiť." čím ma prekvapí, je že po tejto vete na mňa vyplazí jazyk. Postaví sa a otvorí mi dvere. Rukou naznačí nech okamžite zmiznem do jamy rozhovorov.

Postavím sa a prejdem ku nej. Pozriem na jej gumičku čo má vo vlasoch. Opatrne jej ju dám dole a navlečiem si ju na ruku.

"Ak sa dnes postavím na  stupeň víťazov, budem to pripisovať tejto gumičke. Nechám si ju ako amulet pre šťastie."

Luna

Prvá červená, druhá, tretia, štvrtá, piata...svetlá zhasli a všetky závodné auta sa pohli v jednaký čas. Sedím v boxe na stoličke pred monitormi a pozerám sa na všetky závodné autá. Očami sa snažím nájsť červenú farbu a tým Sebastiana.  Čo ma však prekvapí je jazdec na formule od tímu Renault. Daniel Ricciardo, ktorý sa z 11 miesta za pár kôl prebojoval do prvej päťky. Sebi si stále udržuje svoje druhé miesto. Prvý je Hamiltom, za Sebim sa tlačí Max Verstappen, štvrtí je zatiaľ Vallteri Bottas.  Tieto závody musia odjazdiť 66 kôl. Práve sú na 15 tom a stále si Sebi udržuje svoju pozíciu. 

"Rozumiem, po tomto kole musíš ísť do boxu..." začujem a otočím hlavu k hovorcovi, ktorý má na starosti kontakt so Sebim. Je 21 kolo a jeho pneumatiky sú asi už dosť ojazdené a musí ísť do boxu si ich vymeniť. Má náskok nad Maxom cca 15 sekúnd. Všetci sa postavia, niektorý berú náhradné kola a pripravujú sa na to, že Sebi zavíta do boxu.

|Po hodine a pól|

"Na prvom mieste dorazil Lewis Hamiltom... druhé miesto si pre dnešok vyjazdil mladí jazdec Sebastian Leclerc a tretí do cieľa dorazil Daniel Ricciardo..." všetci v tíme začali tlieskať a niektorí si od šťastia zakričali. V duchu som vedela, že som šťastná s nimi.

Láska, strach a viera |Charles Leclerc|Where stories live. Discover now