|26.01.2020-utorok|
"Ja mám schôdzku s manažérom a Lando s Danielom idú na tímovú schôdzku. Žiaľ musíte to s Maxom dnes zvládnuť vo dvojici." prišiel ma informovať Lewis, ktorý už bol oblečený.Daniel prestúpil z tímu Renault do tímu McLaren, kde je aj Lando, takže sú tímový kolegovia. Max jazdí za Redbull, takže našťastie nemusí dnes nikam ísť. Aspoň sa budeme môcť porozprávať.
"V poriadku. Keď prídete tak nám niečo dobré uvarím a pripravíme si plán, keď budete mať voľno." usmiala som sa na neho. Nemôžem sa hnevať na to, že majú povinnosti. I keď sezóna skončila, jazdci a zamestnanci tímu nemajú voľno. Stále niečo robia, vyrábajú nové autá a podobne. Chalani si na mňa našli čas za čo som im nesmierne vďačná. Max a Daniel prileteli do Anglicka len preto aby sme mohli spolu stráviť nejaký ten čas. Pritom Daniel priletel až z Austrálie.
Do hodiny sme s Maxom ostali sami. Mali sme pripravený plán, ako sa pôjdeme prejsť po okoliu, no ten plán padol akonáhle začalo liať ako z krhle. Náš jediný plán bol sadnúť si pred televízor a pustiť si Netflix.
"Bude trúfalé ak sa spýtal ako si na tom s priateľkou?" pozriem sa na neho a jeho telo na pár sekúnd zamrzne. Po chvíli sa zhlboka nadýchne a pozrie sa na mňa.
"Čo tak si zahrať otázky? Aby to bolo spravodlivé?" povytiahne obočie a čaká na moju odpoveď. Tá sa dostaví v podobne prikývnutia.
"S Dilara a ja sme sa rozišli, krátko pred Vianocami. Neklapalo nám to už dlhšiu dobu a preto to bolo najlepšie pre oboch. Teraz ja, prečo si si zablokovala Sebastiana?"
"Si riadny zákerák!" pokrútila som nad ním hlavou. Vedela som, že príde otázka aj na neho ale nedúfala, som že tak skoro. Na Maxovej tvári sa usalašil zákerný úsmev a ja som mu vyplazila jazyk.
"Všade kam som sa pozrela som videla jeho s jeho priateľkou. Bolelo ma to. Som šťastná, že je on šťastný ale nebola som pripravená to vidieť denno denne. Moja rada, ešte miluješ Dilaru?" vrátila som mu úder, načo mu z tváre opadol úsmev a ukázal na mňa prstom.
"A vraj ja som zákerný. Mám ju stále rád, boli sme spolu niekoľko rokov. Venujem sa teraz sebe, rodine a malému krpcovi, ktorý mi robil pomaly celý január spoločnosť." na Maxovej tvári bol vidieť šťastný úsmev, keď rozprával o malom Lukovi. (syn jeho sestry)
"Miluješ toho pajáca zo Slovenska?" jeho oslovenie pre Lukáša ma zarazilo. Tak mu hovoril aj Sebastian.
"Nie, kedysi dávno som ho milovala. Teraz ho mám rada ako kamaráta. Ale je to iné. Vás milujem celým svojím srdcom, ste ako moja rodina. " moja odpoveď ho zjavne potešila, pretože sa doširoka usmial a v očiach mal iskri.
"Aj my ťa milujeme. Ty si nevieš ani predstaviť ako sme závideli Sebastianovi, že ťa má pri sebe v paddocku. Od začiatku sme vedeli, že si čistá duša s dobrými úmyslami."
"Aww... Max ty si dnes ale sladký." jeho slová ma prekvapili a potešili. Hodila som sa mu okolo krku a silno som ho objala. Jeho ruky sa obmotali okolo môjho tela a stisol ma. Max si ľahol a ja som ležala na ňom. Pustil s ovládačom na Netflixe seriál Vikingovia. Ja som sa na ňom uvelebila a pozerali sme. Nemali sme ani zastreté žalúzie a bola všade tma. Moje oči sa v polke prvej časti začali zatvárať až som zaspala.
YOU ARE READING
Láska, strach a viera |Charles Leclerc|
FanfictionSebastian Leclerc Láska k môjmu závodnému autu bola vždy silná. Okrem rodiny to bolo jediné čo som miloval. Nebezpečie, ktoré z tohto stroja vyžaruje ma priam priťahuje. Strach nepociťujem. Na trati som ochotný nechať život aj svoju dušu. Viera t...