bu bölümün amacı ne ben de bilmiyorum
bölüm ithafı gulsaahcetin
🎶
~1 ay sonra~
Anıl : şu yanındaki gevşek sana mı bakıyor benim gözlerim yanlış mı görüyor. (görüldü)
Anıl : aşkım görüldü atmasa (görüldü)
Anıl : illa yanınıza mı geleyim (görüldü)
Anıl : peki o zaman
Siz : Anıl dur Allah aşkına
Anıl : çok geç güzelim
Sinirle telefonu kapatıp kantinde gözlerimi gezdirmeye başladım. Anıl'ın nereden geleceğini bilmemekle beraber yüz ifadesinden sinir katsayısını hesaplamayı planlıyordum.
"Merhaba kızlar ve diğerleri."
Arkamdan duyduğum sesiyle yerimde sıçrarken hazırlıksız yakalanmıştım. Melis'in surat ifadesi iyiye işaret etmezken en azından yanıma oturursa onu sakinleştirebileceğimi düşündüm.
"Aaaaa Anıl sen mi geldin, gel otursana."
Melise doğru kayıp yanımdaki Toprak ile arama mesafe açtım. Anıl çektiği sandalyesini aramıza koyup oturdu. Bir elini benim sandalyemin arkasına koyduğunda temas edebilmemiz için arkama yaslandım. Bedenimi hissetmesiyle parmağıyla sırtımı okşamaya başladı.
Tam şu an uzanıp yanağını öpmek istiyordum ama yanımızdaki insanlar ve okulda olmamız bunun önündeki en büyük engeldi. Yeni çıkan sakalları ellerimle buluşmak isteyecek kadar cezbediciydi.
"Ne konuşuyordunuz da ben gelince sustunuz."
Az önce açıkça Melis'le flört etmeye çalışan Egehan Anıl'ı görmesiyle tüm bu çabasını bir kenara bırakıp en yakın arkadaşını sattı. Durumun daha kötü olacağını bilmeden.
"Çiçeği toprağa ekmeye gelmiştik."
Gözlerim kocaman açılırken sırtımdaki parmakların hareketi birden kesildi. Kafasını hızla yanımızda oturan zavallı Toprak'a çevirdiğinde Toprak bana gülümseyerek bakıyordu.
"Anıl abi kızmazsan eğer ben Çiçek ile okul çıkışında buluşmak istiyorum."
"Ne!"
Kulakları çınlatabilecek derece yükseklikteki tepkim Anıl'ın yüzünde küçük bir anlık da olsa gülümsemeye yol açtı. Sonra ifadesini tekrar eski haline çevirip Toprak'a bakmayı sürdürdü.
"Sen neden benden izin alıyorsun ki?"
"E sen abisi sayılırsın ya Çiçek'in." Ah be Toprak pot üstüne pot kırıyorsun. Birazdan Anıl senin üstüne toprak atıcak.
"Ben Çiçek'in abisi değilim ki." dedi sakin bir sesle. Toprak rahatlamış bir şekilde arkasına yaslanırken Anıl cümlesine devam etti. "Sevgilisiyim."
Toprak'ın kendine güvenen ifadesi saniyesinde yerle bir olurken artık Anıl sırıtarak ona bakıyordu. Sonra bana dönüp saçlarımdan öptü. Elimi sırtına yerleştirip ona doğru yaslandım. Toprak ve Egehan masadan kalkarken Anıl bu sefer Egehan'a seslendi.
"Pişt diğeri, sen de Melis'ten uzak dur."
Egehan hızla kafa sallayıp son kez Melis'e bakarken benim gözüm de Toprak'a kaydı. Onun bakışları daha çok bana bakmaktan korkar gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MADEM | texting
ChickLit05** : madem seni çok istiyorlardı 05** : öylece ortaya koymasalardı 05** : aldım bi kere geri vermeyeceğim 05** : aşığım, mutluyum, vazgeçmeyeceğim... Rehberine kayıtlı olmayan bir numaradan en sevdiği şarkının sözlerini mesaj olarak alan Çiçek, nu...