özel • 5

53.9K 1.8K 3.9K
                                    

bu bölüm gizamahakli EbrAyd-Z ve gulsaahcetin sizlere geliyor.
Nikah memurumuz da manyakbubju_.
Şahitlerimiz de zirvedebileyalniz ve LightThoughtHeWon Eee Gülşah'a ithaf ettiysem tahmin ettiğiniz bölüm geldi demektir.

ve bitmeyen bölüm yaptım. hadi bismillah

düğün şarkısı : mavi gri - papatyalar 🌼
(lütfen biraz elit olun ve düğününüzde bu tarz şarkılar çalın)

düğün şarkısı : mavi gri - papatyalar 🌼(lütfen biraz elit olun ve düğününüzde bu tarz şarkılar çalın)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yukarıda anılsu erdemin bir cümlesi var. editi ben yaptım ama bir daha yapmam böyle şeyler bana da ders olsun.

🎶

~1 yıl sonra~

Gelin odasında bir ileri bir geri dönüp duruyordum. Nikahın olmasına dakikalar kalmıştı. Heyecandan dudaklarım kurumuştu ama makyajım bozulmasın diye bir şeyler içmeme izin vermiyorlardı.

"Kızım dolanıp durma başım döndü yemin ederim." Annem elini başına götürüp gözlerini kapattı.

Yürümeyi bırakıp gelinliğin eteğini elimle düzelttim. Arzu anne de annemin yanına oturduğunda gelen davetliler hakkında konuşmaya başladılar. Melis'e dönüp baktığımda ikisini gösterip gözlerini devirdi.

Oturduğu yerden kalkıp yanıma geldiğinde gülümseyerek koluma vurdu. Hafiften geriye sendelesem de bozuntuya vermedim.

"Kız kaptın valla gül gibi abimi. Çok fena görümcelik yapıcam haberin olsun." Dediklerini takmayıp kocaman gülümsedim.

"Çok güzel olmuşsun. Ozan gördü mü seni, dili tutulmuştur kesin." Kafasını gülerek onaylar bir şekilde salladı.

"Hıı gördü gördü sorma. Ayrıca sen daha güzelsin gelin hanım."

"Yüzüğünü göstersene bir daha." dedim imalı bir şekilde. Elini bana doğru uzatıp gülümsedi.

Kapının tıklatılmasıyla ikimizin de bakışları oraya çevrildi. Anıl kafasını içeriye sokarken beni göremeden annemlerle bakıştı. Benimse onu görmemle olan heyecanım ikiye katlandı.

"Hadi biz çıkalım." dedi annem. Toparlandıktan sonra üçü de odayı apar topar terk etti. Anıl onların geçmesine izin verdikten sonra tekrar odaya girdi.

Gözleri beni bulduğunda yutkunduğunu gördüm. Alt dudağımı hafifçe ısırıp vereceği tepkiyi bekledim. Gözümle onu süzdüm, takım elbise gerçekten çok yakışıyordu. Ağır adımlarla yanıma geldikten sonra gözlerini yüzümde gezdi. Elini yanağıma koyup baş parmağı ile elmacık kemiğimi sevmeye başladı.

MADEM | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin