0.4

90.2K 4.2K 1.8K
                                    

çiçek mi?
bilinmeyen mi?

🎶

Sınıftan ceketimi alıp aşağı kantine doğru yürümeye başladım. Melis beni kantinde bekliyordu. Ona daha anonim olayını anlatmamıştım ama anlatmak da istemiyordum. Sanki bu benimle onun arasında kalmalıydı. Ya da bilmiyorum kendimi fazla kaptırmıştım.

Masanın birine oturmuş elindeki içeceğini yudumlayan Melis beni görünce boşta kalan elini kendisini görmem için havaya kaldırdı. Ben de elimi kaldırarak ona işaret verdim ve ağzımı kıpırdatarak 1 dakika dedim. Kafasıyla beni onayladı. Hızlıca kantinci abiye doğru yöneldim ve şekersiz kahve istediğimi söyledim. Kahvem hazır olduğunda parasını ödeyip Melis'in yanına oturdum.

"Naber güzellik." Bana hitap etme şekli aklıma direkt onu getirdi. Şu sıralar fazlaca aklımdaydı ama asıl merak ettiğim onun kim olduğuydu çünkü neredeyse hakkımdaki her şeyi biliyordu. Bu biraz da korkutucuydu.

"İyi canım sen?" Melisle konuşmaya başlamışken ceketimin cebindeki telefonumun titrediğini hissettim. Arka arkaya birkaç kez titreyince gelen mesajların bilinmeyenden olduğunu anlamam zor olmadı. Zaten ondan başka da mesaj atanım da yoktu.

Biraz havadan sudan konuştuktan sonra Melis lavaboya gideceğini belirttiğinde onu burada beklediğimi söyledim. Gözden kaybolduğunda ise heyecanla telefonumun kilidini açıp mesajlara girdim. Mesajlar tam tahmin ettiğim gibi bilinmeyendendi.

Bilinmeyen : şekersiz kahve

Bilinmeyen : doğru bildim dimi

Bilinmeyen : ah dur bilgi vermeyi unuttum

Bilinmeyen : senin sayende dktt dinlemeye başlamıştım. Ve şu an en sevdiğim gruplardan biri

Bilinmeyen : Melise neden anlatmadın

Ağzımdan küçük çaplı bir yuh çıktığında hızlıca etrafıma bakındım ama kimse bana bakmıyordu. Son mesajını es geçip cevap vermeye başladım.

Siz : sana bir şey kattığıma sevindim

Siz : ne güzel kulağının pası silinmiştir

Siz : ayrıca yuh sna! nerden biliyorsun diye sormayacağım ama şekersiz içtiğimi nerden biliyorsun?

Saniyesinde online olmuştu. Ekrandaki yazıyor ifadesini görünce yüzümde istemsiz bir sırıtma oldu. Bilinmeyen eğlenceli biriydi ve arkadaşça da olsa onu sevmiştim.

Bilinmeyen : emin ol bana kattığın o kadar çok şey var ki hepsi birbirinden güzel. En başta da sen...

Bilinmeyen : seni bütün gün izleyince ufak tefek şeyler kapıyorum işte naparsın

Bilinmeyen : ayrıca bu kadar belli etme

Siz : neyi belli etmiyim?

Bilinmeyen : benimle konuştuğunu

Bilinmeyen: sıratındaki sırıtış seni ele veriyor

Tekrar kafamı kaldırıp kantinde göz gezdirdim ama yok. Ne bana bakan ne de telefonuyla uğraşan birileri vardı. Zaten tek tük insan vardı ve onlar da yanındakilerle konuşuyorlardı.

Bilinmeyen : boşuna arama beni

Bilinmeyen : göremeyeceğin bir yerden izliyorum seni

Siz : ne arıcam seni be

Siz : öyle kim var diye bakınıyordum

Siz : yoksa neden seni arıyormuş gibi bakınayım

Bilinmeyen : hı hı tabi Çiçek'çim

Bilinmeyen : neyse Melis geliyor kapa telefonu

Bilinmeyen : yakalanmayalım

Siz : görüşürüz bilinmeyen

Melisi kantinin girişinde görmemle telefonu ceketimin cebine geri attım. Kalbim nedensizce hızlı çarpıyordu ve kendimi annesinden gizilice sevgilisiyle konuşan kız çocuğu gibi hissediyordum. Bu durumda sanırım annem Melis oluyordu.

"Biriyle mi konuşuyordun telefonda?" dediğinde neredeyse gördüğünü sandım ama sanırım görmemişti. Dikkat çekmemek adına her zamanki gibi cevapladım.

"Yok ya saate baktım. Hadi kalkalım birazdan ders başlayacak zaten." Bunları söylerken bir yandan da kalmış elime cüzdanı diğer elime de kahvemi almıştım. O da masanın üstündeki cüzdanını aldığında kantinin çıkışına doğru ilerledik. Yakalanmadık bilinmeyen.

🎶

selamlar sucuklar.

Sizce Çiçek bilinmeyenden hoşlanmaya başlamış mı yoksa dediği gibi arkadaş olarak mı görüyor?

yorum yapmayı unutmayınnn

MADEM | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin