bölüm şarkısı : dolu kadehi ters tut - madem
yazıcak giriş bulamıyorum tıkandım.🎶
Son ders bitip hoca bizi azad ettiğinde çantamı hızlıca toplayıp Melis'in masasının üstüne oturdum. Elimle kolunu dürttüm ve "Hala nereye gideceğimizi söylemedin." dedim. Kafasını bana çevirip altta altta ters bir şekilde baktı.
"Sakın bana unuttum deme Çiçek."
"Neyi?"
"Aşkolsun. Abime hediye bakmaya gidicektik. Söz vermiştin." Tamamen aklımdan çıkmıştı. Haftaya Anıl'ın doğum günüydü ve onun için hediye bakıcaktık.
"Unutmadım tabi, sadece bir an aklımdan çıkmış." Dalgaya vurup gönlünü almaya çalıştım. Sınıftakinler çıkmaya başlamışlardı. Ben de montumu giyip çantamı omzuma astım. Melis'in de hazır olduğunu gördüğümde hadi gidelim dedim ve kol kola girerek sınıftan çıktık.
Çıkış kapısına geldiğimizde Melis telefonunu çıkardı ve abisini aradı. Çok az bir süre çaldıktan sonra telefonda Anıl'ın sesini duydum. Melis "Tamam geliyoruz. Nerdesin?" diye sordu. Anıl bir şeyler daha söylediğinde ona "Evet evet. Hadi kapat." dedi.
O önden ben arkadan otoparka doğru ilerledik. Her ne kadar alışık olmam gerekse de Anıl'ın arabasına binmek beni geriyordu. Melis ön koltuğa bindiğinde ben de arkanın kapısını açıp arabaya bindim. İçeri girdiğimizde "Hoşgeldiniz." dedi. Sonra da arabayı çalıştırdı.
"Nereye götürüyorum sizi?"
Çalışan klima sayesinde arabanın içi sıcacık olmuştu. Onlar kendi aralarında konuşurken ben de telefonumu çıkarıp bilinmeyene mesaj atmak istedim.
Siz : sesin soluğun çıkmıyor hayırdır?
Siz : yoksa öldün mü (16.38)
Siz : bilinmeyeeen?? (16.52)
Mesajlarımı görmemesi moralimi bozmuştu. Genelde bekleyen tarafın o olmasına alışmıştım sanırım. Önde oturan Melis ve Anıl'ın sohbetini dinlemeye çalıştım ama aklım bilinmeyende kalmıştı.
"Bir sorun mu var yüzün sirke satıyor."
Aynadan bana bakıyordu. O söyleyene kadar somurttuğumun farkında değildim. Dikiz aynasından kesişen bakışlarımız benim gözümü kaçırmamla son buldu. Yüzüme bir gülümseme yerleştirirken kafamı olumsuz anlamda salladım.
"Hayır anneme mesaj attım ama görmedi." Yersen.
Trafik çok yoğundu bu yüzden gıdım gıdım gidebiliyorduk. Melis sıkılmış bir şekilde ofladığında "Müzik açsana." dedim. Kafasını abisine çevirdi, onay verdiğinde teybin düğmesine bastı ve şarkı çalmaya başladı.
Simsiyah bir gecede yalnızdın aydan bile beyaz
Seni ilk gördüğümde dedim bu kız lütfen biraz
Benim olabilir mi? Dedim olabilir
Sordum olabilir mi? Dedin olabilirBilinmeyen beni burada da rahat bırakmıyordu. İçimden küçük çaplı bir yuh çekerken gözlerim Anıl'a kaydı. Eliyle direksiyonda ritim tutuyordu. Melise baktığımda o da şarkıya eşlik etmeye başlamıştı bile.
"Kıskananlar oldu üzülenler oldu delirenler oldu dedim olabilir." Arabada yankılanan Melis'in sesine başka tok bir ses karıştı.
"Offf. Bu ne güzellik be hatun. Elalemin gözünden seni sakınmaktan yoruldum."
Gözlerim kocaman büyürken şok geçiriyordum. Anıl'ın bu grubu dinleyebileceğini hiç düşünmemiştim. Tarzına baktığımda daha çok rock dinliyor gibi duruyordu. Ama şarkıyı biliyordu hem de ezbere söyleyebilecek kadar.
Şarkı bitip arka arkaya başka şarkılar çaldığında ben de bir süre sonra eşlik etmeye başlamıştım. Öyle ki alışveriş merkezinin önüne geldiğimizde bile arkada kafamı deli gibi sallayıp şarkı söylemeye devam ediyordum.
Zor da olsa inmemiz gerektiğini fark edip eşyalarımı topladım. Arabadan inerken "Görüşürüz." demeyi de unutmadım. Melis beni kolumdan tutup yönlendirirken telefonumun titrediğini hissettim. Cebimden çıkarıp ekrandaki bildirimi okuduğumda gülmeden edemedim.
Bilinmeyen : efendim güzelim?
🎶
Eheğ anladınız dimi kim olduğu
Anlayın artık bi zahmet
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MADEM | texting
ChickLit05** : madem seni çok istiyorlardı 05** : öylece ortaya koymasalardı 05** : aldım bi kere geri vermeyeceğim 05** : aşığım, mutluyum, vazgeçmeyeceğim... Rehberine kayıtlı olmayan bir numaradan en sevdiği şarkının sözlerini mesaj olarak alan Çiçek, nu...