özel • 2

38.6K 1.8K 1.2K
                                    

özel konusu ne olduğunu benim de bilmediğim bölüme hoşgeldiniz.
karakter olarak aşağıdakindense multideki küçük kız daha iyi olur sanki neyse onu siz şey edersiniz artık.

bölüm ithafı : isikfatma240

🎶

Siz : aşkım napıyorsun

Sevgilim :

Sevgilim : bebe bakıyorum aşkım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sevgilim : bebe bakıyorum aşkım

Sevgilim : sen napıyorsun

Siz : yaaa bu ne tip

Siz : kim bu şeker şey

Sevgilim : benim minik kuzen

Siz : geliyim mi ben de

Sevgilim : şaka mısın sen

Sevgilim : gel tabi ne soruyorsun

Siz : ne biliyim işte soruverdim

Siz : geliyorum o zaman on dakikaya

🎶

Kapının ziline bastığımda sanki kapı deliğinden bana bakıyorlarmış gibi saçımı düzelttim. İçeriden gelen gülüş sesleri yakınlaşırken kapı açıldı. Anıl'ın bacağına yapışmış kız gülerek Anıl'a bakarken Anıl kollarını açıp ona sarılmamı bekledi.

İçeriye adımlayıp ona sarıldım. Kollarım onu sardığında kafamın üstünden öptü. Kafamı göğüsüne yaslayıp kalp atışını dinledim bir süre. Sonra pantolonumu çekiştiren şeyle kafamı aşağıya eğdim.

"Salsan mı artık Anılcığımı?"

Ben şaşkınlıkla kollarımı gevşetirken o minik şey Anıl'a doğru zıplamaya başladı. Çocuk dilinde beni kucağına al demekti bu. Peki benim küçük bir kız çocuğunu kıskanmam normal miydi? Anıl onu kucağına aldığında bozulduğumu fark etmiş olmalı ki eğilip yanağımı öptü.

Onlar içeriye geçerken ben de montumu çıkarıp onları takip ettim. Kucağında onunla birlikte koltuklardan birine oturduklarında küçük kızla aramı iyi tutmak için yanlarına oturdum. Elimi ona doğru uzatıp küçük elini kavradım.

"Merhaba ben Çiçek, senin adın ne güzellik?"

"Nil ben de. Senden çok bahsetti, memnun oldum abimin çiçeği." dedi gözleriyle Anıl'ı işaret ederken.

MADEM | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin