benim bir kere terbiyemi bozdurdunuz artık
sonrasında olanlara ben karışmam
neyse okuyun da görün.
ve beni utandıracak yorumlar yapmayın tek torunla bırakırım sizi.bölüm ithafı : irmakksarca sanaaa
ve bu edit ühüğğğ çoksel tenk yuu aşko
🎶
"Bir şeyi unutmadık değil mi?"
Son kez evin içinde göz gezdirdikten sonra kapıyı çekip Anıl'ın yanına doğru yürümeye başladım. Muhtemelen yüzüncü kez sorduğum bu soruyla gözlerini devirdi.
"Hayır güzelim unutmadık, hadi artık bak geç kalacağız."
Kafamla onu onayladıktan sonra elini tutup arabaya doğru yürümeye başladım. Arabanın önünde ellerimizi ayırıp bindik. Anıl bavulları bagaja yerleştirmeye başladı. Hava daha karanlık olduğu için kafamı koltuğa yaslayıp gözlerimi kapattım.
Üstüme hissettiğim bir şeyle gözlerimi araladığımda Anıl'ın bir battaniye örttüğünü gördüm. Şapşal bir şekilde gülümseyip elimi yanağına uzattım ve okşadım. Elim tutup avuç içimi öptükten sonra konuştu.
"Hadi uyu biraz"
"Uyumayayım ya sen yalnız kalırsın. Hadi konuşalım da uykum açılsın." dedim. Kafasını fark etmez der gibi salladı. Ayakkabılarımı çıkarıp bacaklarımı onun olduğu tarafa doğru uzattım.
"Nereye gidecektik?" diye sordum.
"Alaçatıya."
"Kaç saat sürecek yol?"
"Bilmem molalarla birlikte 7-8 saat herhalde." Ağzımdan küçük bir yuh kaçtığında gülümseyip arabayı çalıştırdı. İstanbuldan ayrıldığımızda sıkılıp radyoyu açtım. Şarkı söylemeye başladığımda Anıl da bana eşlik etmeye başladı. Birkaç yerde mola verdikten sonra sonunda İzmir'e geldik.
Otele giriş işlemlerini yaptıktan sonra Anıl'ın elimden tutmasıyla ana binadan çıkıp odaya doğru adımlamaya başladık. Odanın önüne gelmemizle Anıl kartı kapıya okutup kolunu çevirdi. Önden geçmem için eliyle içeriyi gösterdiğinde gülerek odaya girdim.
Yatağın üstünü görmemle gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Örtüyü değişik bir şekilde katlayıp üstüne gül yaprakları dökmüşlerdi. Arkamdan belime sarılan kollarını hissettiğimde kafamı Anıl'a çevirdim.
"Komik olmuş." dedi. Kafamı sallayıp onu onayladım.
Çenesini omzuma dayadıktan sonra daha sıkı sarıldı. Yanağına bir öpücük koyduktan sonra derin bir nefes aldım. Sonra kafasını perdelerin kapattığı terasa doğru çevirdi. Kollarını belimden çözdükten sonra elini yerleştirdi ve terasa doğru adımladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MADEM | texting
ChickLit05** : madem seni çok istiyorlardı 05** : öylece ortaya koymasalardı 05** : aldım bi kere geri vermeyeceğim 05** : aşığım, mutluyum, vazgeçmeyeceğim... Rehberine kayıtlı olmayan bir numaradan en sevdiği şarkının sözlerini mesaj olarak alan Çiçek, nu...