soru-cevap bölümü

34.9K 1.2K 996
                                    

tadınızı düzeltmek için soru- cevap bölümünü de salıyorum.

🎶

• Soru 1 : Muğla'dayken nasıl o kadar rahat takıldınız da annelerin haberi olmadı Çiçek? Hem sana hem Anıl'a bu soru.

Çiçek : Anıl'ı abim diye tanıttım hepsine. Tabi bundan nasibimizi almadık değil 2 saat trip çektim. Annemin numarası olmadığı için de haber verememişler tabi. Allah bilir köyün içinde yayılmıştır dedikodusu da amaan kim takar be.

Anıl : şimdi bi düşündüm de 2 saat az olmuş.

• Soru 2 : Anıl'a sorum bana kendisi gibi güzel seven birini bulabilir mi acaba?

Anıl : kusura bakma ama kimse kimseyi benim Çiçeği sevdiğim gibi sevemez. Umarım senin karşına en az benim kadar iyi biri çıkar. Seviliyorsun.

• Soru 3 : Anılcım Çiçek'i sevdiğini ilk ne zaman ve nasıl anladın?

Anıl : Bu da tabi ki Melis'in başının altından çıktı. Bana yaptığı imaları anlasam da üstünde çok durmadım. Ama ben üstünde durmadıkça sanki o bana kendisini hatırlatmak ister gibi gözümün önüne geldi. Her an her gece yatmadan önce aklımdaki son şey oldu. Gözümün önündeyken bile Çiçek'e bakmaya kıyamaz oldum. Bir gülüşüyle kalbimin ritmini altüst etti. Ne zaman oldu bilmiyorum ama bir baktım bütün hayatım o oldu işte.

• Soru 4 : Ecem'e sorum Anıl ve Çiçek'in sevgili olduğunu nereden öğrendi?

Ecem : Stalklayarak tabi ki. Anıl'ı takip ettiğim bir gün gördüm ikisini de başta kıskansam da ayrılacaklarını biliyordum. Çiçek her şeye burnunu sokmamış olsaydı şu an Anıl'la evlenmiştim hatta ilk çocuğumuzu yapmıştık bile.

Anıl : bunun kafa valla bir acayip. Ben de istiyorum bundan.

• Soru 5 : Çiçek Anıl'ı hep abin olarak mı gördün?

Çiçek : açıkçası alıcı gözüyle baktığım olmadı tabi ama arada bana iltifatlar ettiğinde içim kıpır kıpır oluyordu. Ama yanlış bir çıkarımda bulunmamak için kendimi hep frenliyordum. Bir süre sonra bu duruma alışıp normal karşılamaya başladım ve sanırım orada da duygularımı bastırmış oldum.

• Soru 6 : Ecem sana diyorlar ne zaman gidiceksin?

Ecem : 49. bölümden itibaren gittim. aslında bi gelesim var bi gelesim var ama şu an durumlar müsait değil. İsterseniz dönerim bir ara yine :)

• Soru 7 : Çiçek ilk kez bilinmeyen sana yazdığında ne hissettin?

Çiçek : birinin benimle dalga geçtiğini düşündüm açıkçası. Yani kim ne diye benimle mesajlaşmak istesin ki? Ayrıca okulda da çok konuşkan biri değildim. Sonra baktım ciddi ciddi konuşuyor benimle meraklanmaya başladım.

• Soru 8 : Çiçek Anıl'la ciddi düşünüyor musun?

Çiçek : bu sorunun cevabını ilerleyen bölümlerde görürsün canım ;) 😘

• Soru 9 : Ecem Anıl'a nereden aşık oldun?

Ecem : biz küçük çocukken Anıl'lar köye ziyarete gelirlerdi. İlk kez o zaman görmüştüm. Yanına gittiğimde ilk başta benimle konuşmasa da sonradan çok iyi anlaşmaya başlamıştık. Onu ilk gördüğüm andan beri seviyorum.

• Soru 10 : Melis Ozan'dan gerçekten hoşlanıyor musun?

Melis : hoşlanmıyorum, seviyorum. Gerçekten seviyorum, ona da onun bana olan sevgisine de aşığım. Ozan çok kibar biri ve ben onun yanındayken kendimi çok özel hissediyorum. Umarım hiç ayrılmayız.

MADEM | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin