bölüm şarkısı: Evanescence - my immortal
en sevdiğim bölümlerden biri geliyor
yazarken kesin feels geçiricem (geçiridm)
hadi başlayalım.🎶
Hızlı adımlarla apartmanın girişinden çıkıp parka doğru koşmaya başladım. Evet koşuyordum. Hem merak ediyordum hem de benim için bu kadar soğukta beklemesini istemiyordum.
Bana sürprizi olduğunu söylemişti. Her ne kadar yapmayacağını bilsem de bir yanım onu görebilmeyi umuyordu. Gece saat 10.00 olmuştu ve muhtemelen penceresinden dışarıyı izleyen biri beni deli olarak nitelendirecekti.
Ara sokak ve kestirmelerden geçtikten sonra parkı tam karşımda görmüştüm. İlk defa parka geldiğim için bu kadar heyecanlıydım. Ama koştuğum için nefes nefese kalmıştım. Geri kalan yolu yavaş adımlarla yürüdüm. Cebimdeki telefonu çıkarıp bilinmeyene mesaj attım.
Siz : geldim been
Siz : görebiliyor musun beni
Bilinmeyen : görüyorum
Bilinmeyen : nefes nefese kalmışsın
Bilinmeyen : otur bir banka ve gözleri kapa lütfen
Siz : ya açarsam diye düşünmüyor musun
Bilinmeyen : hayır, sana güveniyorum
Mesajla cevap vermek yerine kafamı tamam anlamında salladım. Sonuçta beni görebiliyordu. Girişe en yakın banka oturdum ve gözlerimi kapattım. Kapattığımda kalbimin hızını daha net fark ettim. Deli gibi çarpıyordu.
Metale çarpan sesi duymamla irkildim. Biri beni omuzlarımdan tuttu "ben geldim" dercesine. İçimden bir yerlerden gözünü aç ve bak diye biri bağırsada onu yok saydım. Bana güvendiğini söylemişti ve bunu kırmak istemiyordum.
"Sen misin bilinmeyen?"
Cılız çıkan sesim parkta yankılandı. Benimle konuşmayacak mıydı? Nasıl anlaşacaktık o zaman? Elini çenemin altına koydu ve kafamı aşağı yukarı salladı. Evet demek miydi bu? Hafifçe kıkırdadım.
"İletişim şeklin gerçekten çok zekice." dedim. Onun da hafifçe güldüğünü duydum. Güldüğü için sesi boğuk çıkıyordu ama bu halini bile sabaha kadar dinleyebilirdim.
"Söylemeyecek misin sürprizi artık?"
Parmaklarını dudaklarımın üstünde hissettim. Sanırım bu da sus her şeyin bir sırası var demekti. Dudaklarımı birbirine bastırdım. Elini dudaklarımdan çekip çeneme geri yerleştirdi. Dört parmağı ile boynumu kavrarken baş parmağı ile de yanağımı okşuyordu.
Diğer elini de belime koydu ve beni boynumdan çekti. Bir an öpücek sanıp panik olsam da o bana sarılmayı tercih etmişti. Ellerim iki yanımda asılı şekilde duruyordu. Ne tepki vereceğimi bilmiyordum. Ama tuhaf durmaması için ben de ellerimi onun sırtına koydum.
Omzumda derince bir nefes çekip kafasını kaldırıp saçlarımı kokladı. Orda da nefes aldıktan sonra tüm gücüyle saçımdan öptü. Onun da kokusu benim burnuma geldiğinde gözlerimi açmamak için sımsıkı kapatmıştım. Emin olmamakla birlikte sanırım ben göğüsündeydim. Eğer dik duruyorsa aramızda az bir boy farkı vardı.
Elleri saçlarımı geriye atıp okşamaya başladı. Garip hissettirse de rahatsız olmamıştım. Hiçbir şey yapmıyorduk ama çok şey yapıyorduk. Dışarıdan sadece sarılıyor gibi dursak da o benimle özlem gideriyordu, ben de onu tanımaya çalışıyordum kokusuyla. Sayamayacağım kadar uzun bir süre öyle durduk.
Geri çekildiğinde kokusu da onunla birlikte gitmişti. Elimi tutup avucumu açtı. İçine bir kutu koyduğunu hissettim. Sonra da banktan kalktı. Tekrar saçlarımdan öptü ve adım seslerini duydum. Artık ses duyamadığımda gözlerimi açtım. Gitmişti.
Elimde hissettiğim ağırlıkla gözlerimi avucuma çevirdim. Gitmeden elime bıraktığı şey bir takı kutusuydu. Merakla elimde çevirip kutunun açılma yerini buldum. Kapağını kaldırdığımda içinden papatya desenli bir kolye çıkmıştı. Elimle alıp havaya kaldırdım. Çok zarif bir kolyeydi. Kutusuna geri koyup cebime attım. Koşarak girdiğim parktan yüzümde kocaman şapşal bir sırıtışla yavaş yavaş ayrıldım.
🎶
Anoniiiim yapma şöyle şeyler
Neyse aşağıya kolyeyi koyuyorum zaten fark edersiniz papatya ortadan ikiye ayrılıyor ve içinde çiftlerin baş harfleri yazıyor.
Bakalım Çiçek bunu fark edebilecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MADEM | texting
ChickLit05** : madem seni çok istiyorlardı 05** : öylece ortaya koymasalardı 05** : aldım bi kere geri vermeyeceğim 05** : aşığım, mutluyum, vazgeçmeyeceğim... Rehberine kayıtlı olmayan bir numaradan en sevdiği şarkının sözlerini mesaj olarak alan Çiçek, nu...