Jennifers p.o.v
''Want jij hebt alles, alles, alles, alles in één! Oeh oeh oeh!'' Ik sta te stofzuigen in de woonkamer op het nummer van Nielson. ''Je klopt van top tot teen. Schatje wat doe je met me? Wat doe je met me? Jaaa zij is alles, alles-'' Ik draai me om en zie Zayn en Jawaad in de deuropening staan. ''Alles in één.'' Zeg ik zacht. Ik schaam me dood en zet de boxen wat zachter. Zayn en Jawaad gieren het uit en doen mijn dance moves na met een stofzuiger in de hand. ''Idiots.'' Lach ik.
''Me and Jaw are going to the gym.'' Roept Zayn als hij naar de slaapkamer loopt. Jawaad loopt naar de keuken en haalt er een pak melk uit. ''How's life, Jen?'' Hij slurpt heel de pak leeg. Ik berg de stofzuiger op in de kast. ''Great. My friends will arrive at London Airport in an hour.'' Ik kan echt niet wachten totdat Lauren, Rachel, Mika en Thijs er zijn. ''Cool. Zayn and I are gonna watch soccer tonight with Garrit and Aron.'' Voetbal? Zayn houdt niet eens van voetbal. Zayn komt de slaapkamer uit met zijn sport tas. ''I didn't know you won't be at home tonight.''
''Sorry babe,'' veronderschuldigt hij zich, ''I just want you to give some time with your friends.'' Hij drukt zijn lippen op mijn neus. ''See you tomorrow, okay? Keep the house safe.'' Glimlacht hij. ''Are you ready, Jawaad?''
''Have fun babes.'' Roep ik ze achterna. Ik had een hele hotelkamer voor Rachel en Lauren geregeld, maar waarschijnlijk willen ze bij mij blijven slapen. Thijs en Mika gaan er op uit in Londen, dat hadden ze van te voren al gezegt. Ik trek mijn joggingbroek en hempje uit en pak een nep bontvest en een zwarte skinny jeans. Ik doe een lijntje op mijn oogleden, rode lippenstift op mijn lippen en klaar ben ik. Mijn telefoon trilt: Een berichtje van Lauren.Joehoeeee!! we zijn er! Thijs probeerd een taxi te regelen :)
Snel verschoon ik het bed. In de keuken ruim ik wat op en maak ik nog even alles schoon. Ik heb tegen Zayn gezegt dat op onze vrije dagen geen schoonmaakster hoeft te komen. Ik vond het belachelijk, ik kan net zo goed zelf schoonmaken. Niet veel later gaat de bel. Ik ren op mijn sokken naar de deur en zie op het beveligingsscherm dat het mijn vrienden zijn. Ik druk op het knopje zodat de deur beneden open gaat. Ik zie nog een aantal kruimels liggen op de salontafel en haal er gauw mijn doekje er over heen. De deurbel gaat. ''Jenni!''
''Heeeey!'' Roep ik uit als ik de duer open heb gemaakt. Rachel, Mika en Thijs geven me allemaal tegelijk een knuffel. ''Je bent ook altijd aan het schoonmaken, hé?'' Mika wijst naar mijn doekje in mijn handen. ''Wat heb ik jullie gemist.'' Zeg ik. Rachel krijgt tranen in haar ogen. ''Het is zo lang geleden!''
''Jezus, Rach. Je zei nog zo dat je niet wou huilen.'' Zegt Thijs. Rachel lacht door haar tranen heen en loopt verder naar binnen met de jongens. ''Het is zo fijn jullie weer te zien. Hoe is het met jullie?'' Lauren geeft me een kus op mijn wang. ''Het gaat goed. Jee, wat ziet het er geweldig uit hier.'' Ze kijken allemaal hun ogen uit in het appartement. Ik loop naar het aanrecht en zet wat water en koffie op. Ze hangen allemaal rond de bar heen. ''Waar is Zayn?'' Vraagt Thijs. ''Naar de sportschool. En hij gaat uit met zijn neven vanavond. Thee?'' Ze knikken. Mika wilt koffie. ''Jammer, ik had hem wel willen ontmoeten. Louis natuurlijk ook.'' Lacht Lauren.
''Je zult ze allemaal zo snel mogelijk zien en ontmoeten.'' Beloof ik haar. ''Ohja?'' Ze kijkt me vragend aan en neemt kleine slokjes van haar thee. ''Ja, en Jim Lugar ook.''
''Wie is Jim Lugar?'' Ik zie dat ze een beetje in de war raakt. ''Jim Lugar, die in het management team van One Direction zit.'' Ik vind het zo leuk om met Lauren te dollen. ''Wat moet ik in hemelsnaam met die man, dan?'' Ik moet lachen. ''Hij gaat je vragen om een contract te ondertekenen. Lau, ik wil je vragen om mijn assistente te zijn.'' Haar mond valt open. ''Doe normaal!'' Gilt ze uit. De andere staan ook met hun monden vol tanden. ''Oh. My. God!'' Roept Rachel. Lauren schudt met haar hoofd. ''Dit kan je niet menen...''
''Ik meen het! Wil je met de hele crew, inclusief met mij en de jongens reizen over de hele wereld?'' Lauren krijgt tranen in haar ogen. ''Ja, ja en ja!'' Ze springt van de barkruk af en omhelst me. Ik ben blij dat ik haar blij heb gemaakt, dat is echt het beste gevoel ooit. ''Ik moet er even van bijkomen.'' Zegt ze als ze me los laat. ''Je bent de beste vriendin ever!''
''Je eerste job is over een paar dagen al.''
''Wat?!'' Gilt ze. Ik steek haar krullen achter haar oren omdat ze op haar vochtige wangen zaten vast geplakt. ''In Milaan! Ze zitten daar in een tv show.''
YOU ARE READING
Yours Truly, Zayn Malik Love Story
FanfictionJennifer is 18 jaar oud en leid een dood normaal leven: Ze studeert mode in Amsterdam en wilt later modeontwerpster of stylist worden. Jenni wordt uitgenodigt voor een gesprek bij Fabia, wat minder goed uitpakt dan ze had gedacht. Maar terecht komen...