Hoofdstuk 11

1K 45 9
                                    

Jennifers p.o.v

De reis duurde twee en een half uur. Nadat we een uur gezellig hebben gepraat en gelachen, ging Zayn wat rust pakken en in zijn 'bed' liggen. Vlak daarna ben ik bij Lou gaan zitten. Ze is echt super aardig en ze is ook heel geïnteresseerd in mijn ontwerpen enzo.

Ondertussen zijn we gearriveerd bij ons hotel in Antwerpen. De laatste keer dat ik hier was, was met Sjors om samen te winkelen. We stappen uit en ik pak al mijn zooi vanuit de bagage ruimte. ''Do you need some help?'' Vraagt Jonah. ''Yes, please. If you could carry this ones..'' Ik wijs naar twee hoezen waar kleding in zit. Voordat Jonah het pakt, is Zayn hem al voor. ''I will help Jennifer.''

Paul heeft ons al ingecheckt en hij deelt de kamer sleutels uit aan iedereen. ''Third floor room seven.'' Zegt hij tegen me. Ik loop met Zayn, Louis, Lou, Lux en Paddy mee naar de liften. ''We went inside through the back door so fans don't know we arrived in the hotel.'' Zegt Paddy tegen me. ''Are there always fans stalking you in hotels?'' Vraag ik. Zayn moet lachen. ''Kind of.'' Ik zou daar echt moe van worden. We komen op de derde verdieping aan en ik leg al mijn zooi in mijn kamer. Het is nog best luxe ook. Dat moet ook wel als je voor één nachtje in de crew van One Direction zit. Zayn legt de twee hoezen op het bed. Hij kijkt me vragend aan om de hoezen open te maken. ''No.'' Lach ik. ''You have to wait till.. Till..'' Tja, wanneer eigenlijk? ''This afternoon at two o'clock. See you then.'' Vult hij me aan. ''Allright. See ya.'' Hij zwaait en loopt daarna naar zijn eigen kamer.

Ik heb eigenlijk geen idee wat er voor me te wachten staat. Ik ga op het bed liggen en het voelt alsof ik even in een hemel terecht kom; zo zacht is hij. Ik sla een diepe zucht en sluit mijn ogen.

Ik word wakker omdat er gebonst word op mijn deur. ''Is this Jennifer Jones? Hello?''

''Oh my god, what if this is Harry's room?''

''Stop screaming!''

Oh mijn god. Dit zijn fans bij mijn deur. Ik trek de dekens over mij heen. ''Get away from there!'' Roep ik. Ik hoor de angst in mijn eigen stem. Ik schraap mijn keel.

''Open the door.'' Roept er iemand terug.

''N-no. I'm gonna call the security.''

''Look, we can open the door by ourselves.'' Ik hoor en zie de deur open gaan. ''Don't!''

Dan zie ik Louis, Liam en Zayn in de deur opening. Ze schateren het uit van het lachen.

''Oh my god.'' Ik haal opgelucht adem. ''You guys gave me a heart attack.'' Louis zakt door zijn knieën van het lachen. ''Did you see her face?'' Piept Liam. Zayn zet een bang gezicht op. Ik rol met mijn ogen. Ik gooi mijn kussens in de richting van de drie jongens. Wanneer ze na vijf minuten zijn uitgelachen komen Louis en Zayn op de rand van mijn bed zitten en Liam op de stoel. ''Always lock the door.'' Zegt Zayn dan op een serieuze toon. Ik knik. ''Sorry. I fell asleep.'' Ik laat me weer achterover vallen op mijn kussens. Ik moet nog even goed wakker worden merk ik. ''This bed feels like heaven.''

''How long did you sleep?'' Vraagt Liam die mijn hoed op zet. Het voelt alsof ik heel kort heb geslapen. ''I think for five minutes or something. What time is it?''

''It's half past one.'' Ik schiet overeind. ''What? I slept for three hours! Why didn't you wake me up earlier?'' Ik sla de dekens van me af en ren naar de badkamer. Ik hoor de jongens weer lachen. ''We wanted to pick you up but we found out you was asleep.'' Hoor ik Zayn zeggen. ''See you in ten minutes in the lobby.''

Een kwartier later loop ik de lift uit en zie ik iedereen al in de lobby staan. Ik had daarnet even mijn haar gefatsoeneerd want dat stond echt alle kanten op. Ik zie dat Louis, Zayn en Liam nog steeds moeten lachen om wat er daarnet is gebeurd.

Yours Truly, Zayn Malik Love StoryWhere stories live. Discover now