Hoofdstuk 24

962 40 11
                                    

Jennifer's p.o.v

Na een lange kus trekken we terug. Ik kijk Zayn aan maar hij heeft zijn ogen nog steeds gesloten. ''Wow.'' Zegt hij dan. Dat is precies wat ik net wou zeggen. Het voelde zo goed. Hij trekt me tegen zich aan en ik leun met mijn hoofd tegen zijn borst. Ik hoor zijn hart tekeer gaan. Ik pak zijn hand vast. Hij drukt zijn gezicht in mijn haren. ''I love you..'' Fluisterd hij. Ik krijg een rilling door heel mijn lichaam. ''I love you too.''

Ik had niet verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan. Maarja, we kennen elkaar al bijna vijf maanden. ''Let's go to bed, hm?'' Hij kijkt me vragend aan. Ik knik, we staan op en ik loop al meteen naar Zayn zijn kamer terwijl hij nog alle lichten uit zet enzo. Ik ga onder de zachte witte denkens liggen en al snel komt Zayn er bij. ''What are we gonna do tomorrow?'' Vraag ik terwijl hij zich tegen me aan nestelt. Ik lig met mijn rug naar hem toe, hij slaat zijn arm rond mijn middel heen en pakt mijn hand vast. ''I will show you around in London, it's great to be in the city.'' Bij die gedachte alleen al glimlach ik. ''Yaay, I'm excited. What are your favourite places in the world you have been so far?'' Het lijkt erop dat hij diep moet nadenken want het is even stil. ''Uhm.. Probably Miami and Verona. And we will be in Miami in a few days.'' Hij knijpt weer een beetje in mijn hand. ''Oh god, yes! And the V-Festival is in four days. Zayn, we need tickets!'' Ik ben helemaal vergeten om van die kaarten te kopen. Straks zitten we er ons helemaal op te verheugen en hebben we niet eens toegangskaartjes.

''Ssh, Don't worry. Andrew got those.'' Ik haal opgelucht adem. ''Now go to sleep, sleepyhead.'' Zegt Zayn.

Ik zucht geërgerd waardoor Zayn moet lachen. Had ik dat maar nooit gezegt, dit is al de tweede keer dat hij dit op mijn toon zegt. ''For real, Zayn?''

''Say it again. It was so cute when you said that.''

''No, stop it.''

''Please?''

''Now go to sleep.''

''You forgot a part.''

Ik rol met met mijn ogen. Ik hou de spanning er nog even in om stil te blijven. ''Sleepyhead.'' Zeg ik uiteindelijk. Hij geeft een kus op mijn slaap. Ik deed het alleen maar voor die kus.

De volgende morgen word ik wakker door die Big Ben. Zayn vertelde me al dat als de wind deze kant op staat je hem kan horen, nou jippie, ik ben er zelfs wakker van geworden. Ik lig op mijn buik en ben eigenlijk nog te moe om mijn ogen open te doen. Stiekem kijk ik of Zayn nog in bed ligt. Gelukkig maar. Ik zie hem naast me slapen op zijn rug en met zijn hoofd naar me toe gedraait. Zijn zwarte zachte haren waar geen gel in zit, liggen plat op zijn hoofd en zijn lange, donkere wimpers kun je nu heel goed zien. Zijn mond is een klein beetje open waardoor zijn perfecte lippen van elkaar af zitten. Ik ben al helemaal vergeten dat ik wakker was geworden van die Big Ben, slapende Zayn heeft alles goed gemaakt. Toch besluit ik mijn ogen weer dicht te doen en verder te slapen.

Vlak daarna word ik weer wakker doordat het bed heen en weer schudt. Het is Zayn die uit bed stapt. ''I'm sorry.. Didn't mean to wake you up.'' Fluisterd hij. ''It doesn't matter.'' Zeg ik. Ik ga op mijn zij liggen en probeer even wakker te worden. Zayn loopt de badkamer in en loopt daarna naar de woonkamer, dat hoor ik aan zijn voetstappen. Het duurt wel heel lang voordat hij terug komt en ik vraag me af waar hij blijft. ''Zaaaayn.'' Roep ik met mijn schorre stem. Ik schraap mijn keel en moet vervolgens hoesten. ''You okay babe?''

Babe. Dat woord blijft nog wel honderd keer door mijn hoofd echoën.

''Yes, I was wondering where you was going to.''

''I'm making breakfast for us. See you in a bit.'' Hij steekt zijn twee duimen op met een big smile op zijn gezicht. Ik sta op en kom de geur van pancakes tegemoet. ''Jeeej.'' Ik trek mijn grijze, korte broekje recht en ga zitten aan de bar. ''How was your sleep?'' Vraagt hij terwijl hij een glas melk voor me neer zet. ''It was good.'' Gaap ik. Ik pak Zayn zijn telefoon dat nog open op twitter staat. Ik scroll een beetje door zijn tijdlijn terwijl hij pannenkoeken staat te maken in zijn slaaphemd en sportbroekje. Zoveel mensen die Zayn voor een follow vragen.. Echt niet normaal. Of die gewoon een random berichtje sturen. ''Do you ever answer the fans on twitter?''

Yours Truly, Zayn Malik Love StoryWhere stories live. Discover now