Jennifers p.o.v
Anderhalf uur later kijk ik in de spiegel. Ik heb gewoon een lange broek aan, hoge laarzen eronder en een leren jasje. Ik pak mijn rode tas van mijn bed en loop richting Lou haar kamer. ''Jenni? Is that you?'' Roept ze nadat ik op haar deur had geklopt. ''Yeah, it's me. Can I come in?''
''Oh my god, I can not believe you're faster than me!'' De deur gaat open en ik zie Lou staan in een paarse jurk. Ik trek mijn wenkbrauw op en fluit. ''Wow, hello there. Did you catch another date for tonight?'' Ik passeer haar lachend voorbij en ga op het randje van het bed zitten. ''Jenni?'' Lou kijkt me bloedserieus aan. ''Yeah?''
''What the hell are you wearing?''
Ik frons mijn wenkbrauwen. ''Excuse me?'' Lou schrikt van haar eigen opmerking. ''I'm sorry. I mean.. Where is that lovely dress?''''What lovely dress?''
''The one that.. You know.. The Guess dress.'' Wat gedraagt ze zich vreemd. ''I never wore that one before, how do you know I have-''
''Just wear that dress. Please Jenni.'' Ze kijkt me doordringend aan. ''I don't want to be the only one wearing a dress!" Voegt ze er aan toe. Met een zucht sta ik op. ''Okay, fine!'' Ik doe het alleen maar omdat ze zo doordraaft. Lou haar gezicht klaart op. ''Be quick, Ed is waiting for us.'' Ik ren over de gang en ik maak mijn deur open. Ik kleed me snel om naar mijn jurk en steek mijn haren op in een klip. Ik ben best verward vanwege Lou, ze gedroeg zich best weird. Na een kleine tien minuten lopen ik en Lou naar de auto voor het hotel. ''How long is it driving?'' Vraagt Lou. ''Only twentyfive minutes.'' Antwoordt Ed. Ik hoor dat ik een berichtje heb op mijn telefoon. Ik haal het uit mijn purse en zie dat het van Zayn is.julian is not feeling very well so we will do rehearsals tomorrow!!
Snel antwoord ik terug.
So sorry babe I'm leaving the hotel now!
''Are we going to take some dinner first or do you just want popcorn?'' Vraagt Lou. Ik leg mijn telefoon weg. ''MacDonalds is nearly over there.'' Zegt Ed.
''Oh yeah, I really fancy a cheeseburger right now.''
''Go to MacDonalds? In these clothes? You're crazy.'' Lach ik. ''We will drive through the MacDrive, silly.'' Lacht Lou. ''Turn the music harder, Ed.'' Het is Treasure van Bruno Mars die door de speakers knalt. ''Treasure! That is what you are, honey you're my golden star.'' Lou en ik wijzen naar elkaar en moeten lachen. Even later hoor ik mijn telefoon weer af gaan. Zayn.don't worry about me!! and are you wearing the dress right now?? see you in a bit :) x
Ik rol met mijn ogen. Ik heb niet eens zin om er op te reageren. Ik wil hem niet laten weten dat hij zijn zin heeft gekregen. Ik lees zijn bericht nog een keer over: See you in a bit? Waarschijnlijk duurt zo een film wel twee uur ofzo. ''Do you know what Zayn-'' De auto stopt. ''Damn it.'' Vloekt Ed. ''Something wrong?'' Vraagt Lou. ''I think.. Oh God, no.'' Ed stapt kwaad de auto uit en maakt de motorkap open. Lou en ik stappen uit en zien dat Ed wat zit te sleutelen. ''What's going on?''
''I think we have a problem.'' Zucht Ed. ''I'm sorry girls.'' Nou, mooi is dat. ''No worries.'' Zeg ik maar. Lou pakt haar telefoon en zegt dat ze hulp gaat vragen. ''Can you call Paul for me, please?'' Zegt Ed. Ik knik en type zijn telefoon nummer in. Er word al snel opgenomen. ''Jenni?''
''Hi Paul, there are some problems with the car. It wouldn't drive or something. I don't know what exactly happened, but we he can't drive us to the cinema.''
''Weird.'' Is zijn enige antwoord. ''Do you want me to drive you to the cinema?'' Ik ga me ineens heel bezwaard voelen. Wat als hij nu ook gewoon rustig op zijn bed ligt een film te kijken ofzo? ''N-no. I mean.. Lou told me to call you and-''
''I think you're already on the right location.'' Ik moet lachen. ''We are in front of a restaurant. We-'' De lijn wordt verbroken. ''Paul?'' Zeg ik. Verward schuif ik mijn telefoon terug in mijn purse. ''What did he say?'' Zegt Lou. ''That we are already on the right location.'' Ik draai me om naar het restaurant. ''What would he mean-''
YOU ARE READING
Yours Truly, Zayn Malik Love Story
FanfictionJennifer is 18 jaar oud en leid een dood normaal leven: Ze studeert mode in Amsterdam en wilt later modeontwerpster of stylist worden. Jenni wordt uitgenodigt voor een gesprek bij Fabia, wat minder goed uitpakt dan ze had gedacht. Maar terecht komen...