Hoofdstuk 32

518 44 6
                                    

Zayns p.o.v

Terwijl ik met de twee meiden praat, verteld Jenni dat ze naar het toilet moet. Het meisje verteld druk verder over haar eigen galerie met haar tante. Dit zou Jenni zo interessant gevonden hebben. Ik kijk tussen de meiden door naar Jenni die wankeld op haar hakken. Ik frons mijn wenkbrauwen, ze loopt er altijd perfect op. Is er iets mis? Dan pakt een oudere man haar vast. Oké, dat gaat te ver. Ik sta van mijn barkruk op. Terwijl ik dat doe valt Jennifer op de grond in de armen van de man. Ik ren er op af. ''What have you done to her?'' Ik neem haar van hem over. Ik tik zachtjes op Jenni haar wangen zodat ze niet buiten bewust zijn raakt. Ik raak even licht in paniek, wat moet ik doen?
''Nothing bro,'' antwoordt de man, ''She acted so strange so I asked if everything was okay but she fell.'' Louis komt aangelopen met Mark. ''Let's get out off here.'' Is het eerste wat Mark zegt. Er staan al heel veel mensen om ons heen te kijken. Ik leg Jenni's arm over mijn nek heen, Mark doet dat bij haar andere arm. Met haar hoofd gebogen lopen we naar de uitgang, het busje in. ''My head...'' Mompeld Jenni. Ze leunt met haar hoofd tegen het raam aan. ''Babe? What happened?'' Ik leg haar gezicht in mijn handen. ''I don't know. This headache is killing me.''
''How many drinks does she had? Did she take any drugs?'' Hoor ik Mark zeggen die de auto opstart. ''Only one drink... And n-no, I was with her all the time.'' Natuurlijk neemt Jennifer geen drugs. Zo een type is ze niet. Ze begraaft haar gezicht in mijn nek. ''I'm feeling terrible.'' Ik strijk met mijn vingers in haar haar. ''I know. We are back in the hotel in a few minutes.''
We zijn maar door de achterdeur gegaan van het hotel. Er stonden veel fans bij de voorkant. Jenni zal het me nooit vergeven als we zo door het openbaar zouden verschijnen. Ik leg haar op haar bed neer. ''Tell me what happened with Jennifer!'' Zegt Sjors paniekerig als ze naast het bed gaat zitten. ''Can anybody put that light off?'' Zegt Jenni. Met een zucht druk ik het licht knopje uit. ''I don't know what happened. We went to the bar, she walked to the restroom and then she fell on the floor.''

Jennifers p.o.v

''No she hasn't woken up yet, yeah..'' Ik haal mijn hoofd uit mijn kussens en probeer mijn ogen open te doen. Mijn oogleden voelen als bakstenen dus zo makkelijk gaat dat niet. Mijn hoofdpijn is echt niet te houden. ''Wait, Paul.'' ''Zayn?'' Zeg ik verward. Sjors komt naar mijn kant van het bed toegelopen. ''She is awake.'' Ze legt de telefoon van het hotel op de hoorn. Ze knielt naast me neer. ''Jennifer.''

''Wat is er gebeurd?''

''Dat weet ik nog niet.. De politie-'' Er wordt op de deur geklopt. ''Momentje.'' Sjors holt naar de deur. Met moeite doe ik mijn ogen open om te kijken wie er binnen lopen. Het zijn Zayn, Paul en nog een man. ''Zayn?'' Hij komt op het bed zitten. ''How do you feel, baby?''
''Headache is killing me. Can you tell me what happened?''
De man die binnen was gelopen met Zayn en Paul was blijkbaar een politie agent. Ze hebben spul in mijn drankje gevonden wat er door een persoon is ingegooit. Ze hebben de barman al overhoord en de twee meiden waar Louis, ik en Zayn mee stonden te praten ook. ''Do you remember anything?'' Vraagt hij nadat hij heel zijn verhaal heeft verteld. Ik ga rechtop zitten en trek mijn knieën naar mij toe. Ik denk terug aan gisteren avond en probeer me iets te herinneren. Ik weet nog dat ik ging zitten aan de bar met Louis en Zayn. Louis moest lachen om een jongen die zijn dienblad liet vallen. Daarna komen er twee meiden in mijn gedachtes voor die met ons kwamen praten. Mijn wijn die naar slootwater smaakte..
''Babe?'' Hoor ik Zayn zeggen. Ik kijk op en zie iedereen mij aanstaren. ''I only know my wine tasted horrible.''
''Can you remember a person acting strange around you?'' Vraagt de politieagent. Ik schud mijn hoofd. Hoe kan het nou dat ik me niks meer kan herinneren? ''I'm so sorry.'' Fluister ik. ''The police will figure it out. Let me know if you can remember something, even you think it's not important. Best wishes.'' Hij loopt met Paul de kamer uit. Sjors komt voor ons op het bed zitten. ''I'm so mad!'' Roept ze. Het is natuurlijk wel een eng idee dat er iemand iets in mijn drankje heeft gegooit. Was het wel bedoeld voor mij? Wat als het in Zayn zijn drankje terecht kwam? Of in die van Louis? Was het iemand die mij haat?
''The police will find that person. How do you feel, Jenni?'' Zayn kijkt me bezorgd aan. Tja, hoe voel ik me eigenlijk? Het lijkt net alsof ik contstant met mijn hoofd tegen de muur aan sla, mijn benen trillen, ik zie er niet uit, ik heb een droge keel, ik heb het warm... ''Fine.'' Zeg ik. Ik wil niet dat Zayn zich met mij bezig houdt, ze hebben vanavond weer een grote show. Ik ga weer plat liggen met mijn hoofd op de kussens. ''Go back to sleep, hm? Isn't it a good idea to take a night off?'' Ik kijk Zayn verbaasd op. ''Why? Nothing to worry-'' Zayn trekt zijn wenkbrauwen op. ''Okay,'' zucht ik, ''you're right. Would you take Sjors with you guys?'' Sjors zegt eerst dat ze voor mij wilt zorgen, maar stiekem wilt ze gewoon met hun mee naar Madison Square Garden wat ik ook wel begrijp. Voor mij hoeft ze trouwens niet te blijven. Nadat er iemand is binnen gekomen met de vreugdekar, geeft Zayn me een kus. ''See you tonight baby.''
''Have fun.''

Yours Truly, Zayn Malik Love StoryWhere stories live. Discover now