Hoofdstuk 51, Queens of Jetlag

571 35 6
                                    

Jennifers p.o.v 

Jammer genoeg was er geen tijd om meer om Milaan te verkennen. We vertrokken laat in de avond meteen naar Los Angeles. Veertien uur vliegen is wel het laatste waar ik zin in heb. Lauren en ik trekken lekker onze joggingbroeken aan in de hotelkamer. ''Hoe vind je het?'' Vraag ik. ''Great!'' Ze gooit haar krullen in een knot. ''In het echt zijn ze nog leuker. Maar Britten zijn niet echt mijn type, ben ik bang. Geef mij maar een rijke New Yorker.'' 

''Of een hotte surfer uit LA.'' 

''We moeten daar naar het strand.'' Roept ze vanuit de badkamer. Ik moet om haar lachen. 

In het vliegtuig ga ik naast Lauren zitten. Zayn en Liam zitten tegen over ons. Ik pak mijn laptop tevoorschijn en opnieuw kijk ik naar de ontwerpen van de website. Ik kan niet wachten totdat de site on air gaat. Ik hoor Liam tweets van fans hardop lezen waar Zayn om moet lachen. Lauren trekt zachtjes aan mijn mouw. ''We moeten echt een naam verzinnen, hoor.'' Ik zak onderuit in mijn stoel. ''I know, I know.'' Maar zo makkelijk is dat niet. We willen een originele en dat we bekend worden met die naam. Ik sluit mijn ogen om na te denken, maar ik merk dat ik erg moe ben. Als ik bijna in slaap val, gaan de boksen keihard aan. You make me van Avicii. 

''Put it down! Jenni is asleep.'' Zegt Zayn. ''Awww.'' Hoor ik Lauren zacht zeggen. Ik trek de deken tot bij mijn kin en val in slaap. 

Na een tijdje word ik wakker door Zuid-Amerikaanse muziek die door het vliegtuig galmt. Met moeite doe ik mijn ogen open. Al gauw merk ik dat ik ergens anders lig dan waar ik in slaap viel. Ik kijk verder het vliegtuig in en zie Niall, Lauren, Gemma en.. Zayn? Is dat echt Zayn die de tango danst? Die bewegingen heb ik hem nog nooit zien maken. Ik geniet nog even van het moment, totdat Liam schreeuwt dat ik wakker ben. Zayn draait zich naar me om. ''Keep going.'' Lach ik. Zayn komt naar me toe gelopen, trekt de dekens van me af en trekt me omhoog. ''Gemma learnt me how to dance the tango.'' Zayn pakt mijn handen vast en begint met zijn heupen te wiebelen. Het ziet er afschuwelijk uit! Harry staat een eindje verder op met Gemma rondjes te draaien. Ik krijg haast buikpijn van het lachen. ''Never do that again.'' Zeg ik als Zayn gaat zitten. Liam kan het nog aardig goed! 

Drie uur later landen we op Los Angeles. Lou schudt ons wakker. ''We have just arrived.'' 
''What time is it?'' Vraag ik. 
''Almost three o'clock.'' 
''Damn it, it's five o'clock in the morning in Amsterdam.'' Zegt Lauren geïrriteerd. Ik moet lachen. ''You will get used to it. You will be the queen of jetlag, just like us.'' Ik gooi de deken van me af en sta op. Lauren trekt me bij mijn arm en trekt me terug op de stoel. ''Whatsup?'' 
''Dat is het, Jenni.'' 
''Wat?'' Ik kijk haar niet-begrijpend aan.
''Queens of jetlag.''
''U-uh?'' 
''Queens of jetlag! De naam voor onze site!'' Ik kijk haar met grote ogen aan. ''Oh mijn god, ik ben een genie!'' 
''Je bent briljant!'' Lauren omhelst me. Ik herhaal het nog een paar keer voor mezelf. Het is wel een awesome naam. En orgineel! Ik geef een kleine gil. ''You wanna stay in this plane, ladies?'' Zegt Paul met een glimlach. We rennen het vliegtuig uit de auto's in. Ik ga bij Zayn en Louis. ''We've got a name for our website.'' Zayn schuift een los haar plukje achter mijn oor. ''Tell me.'' 
''Queens of jetlag.'' Louis lacht. ''That's really cool.'' Zayn knikt instemmend mee. ''I'm proud of you.'' Uit verveling schuift Zayn één van mijn haarlokken tussen zijn bovenlip en neus. ''Moustache.'' 

Later in de middag zit ik in de auto met Zayn en Jonah. We gaan naar de stad. De vorige keer dat we hier waren wou hij niet met me mee, nu heb ik hem toch mooi overtuigd. Het is bijna december en ik kan hier gewoon zonder jas naar buiten. We rijden een winkelstraat in met allerlei palmbomen op de stoep en hipsters die aan het skateboarden zijn. We stappen met zijn drietjes uit. Deze winkelstraat heeft niet echt bekende winkels, maar wel leuke boetiekjes. ''Look at this.'' Zayn trekt aan mijn mouw en tikt op een ruit van een winkel. Het is een dierenwinkel met allemaal puppies in de etalages. ''Oh my Gosh, this is so cute!'' Ik ga op mijn hurken zitten en probeer de aandacht te trekken van de bruine puppies. ''Look at the brown one.'' Zayn komt naast me zitten. ''Yeah that one is cute.'' 

Yours Truly, Zayn Malik Love StoryWhere stories live. Discover now