Jennifers p.o.v
Diezelfde avond had ik kennisgemaakt met Eleanor en Lottie, wat een leuke meiden waren dat! We hebben samen gekeken naar het concert en dat was heel gezellig. Volgens mij vinden ze me mij ook wel aardig.
We hebben Niall, Liam, Louis, Eleanor en Lottie afgezet in een hotel dicht bij het Real Madrid stadion. Wij rijden gewoon door naar hetzelfde hotel waar we eerder waren.
De volgende dag word ik pas om elf uur gewekt door de room service. Ik eet snel mijn ontbijt en maak me gauw klaar voor een dagje shoppen met Zayn en Lou. Harry ging voor twee dagen naar huis en zien we dan weer in Lissabon.
Ik kam mijn haren door, pak twee plukjes en zet het achter op mijn hoofd in een clip. Ik trek een witte jumpsuit aan met daaronder zwarte sleehakken. Snel lak ik mijn teen nagels van zwart naar rood, anders matcht het niet met mijn rode handnagels. Ik pak mijn zwarte handtasje en dump mijn portemonnee en telefoon er in. Als laatste pak ik mijn Ray-Ban zonnebril. Tevreden kijk ik in de spiegel.
Lou haalt me op in mijn hotelkamer terwijl Zayn de lift voor ons openhoudt. We stappen een auto in samen met Paddy. De chauffeur rijdt ons naar het centrum.
Ik kijk mijn ogen uit: Madrid is geweldig! Met zijn viertjes lopen we door een winkelstraat. We hebben allemaal een zonnebril op en toch worden we herkend. We gaan maar snel de Levi's zaak in.
Na een paar uur heeft Zayn al een paar outfits gescoord. Zijn nieuwe shirts en jeans staan hem echt goed. Zayn slaat een diepe zucht als we de laatste mannenzaak verlaten. ''Allright. I'm calling Ed to bring us..''
''Are you nuts? Now it's our time to get some new clothes.'' Zegt Lou verontwaardigd. Zayn kijkt me hopeloos aan waardoor ik moet lachen. ''My shoulders hurt.'' Zegt hij jammerend. Lou en ik trekken ons er niets van aan en we lopen gewoon de Zara binnen. Ik zie een zwart jurkje hangen met de tekst ''Little Black Dress'' er op. ''I like this one!'' Glimlach ik. Zayn knikt lachend en loopt achter me aan naar de volgende rekken.
Na heel veel gepast en gekocht te hebben in de Zara en H&M, komen we op het einde van de winkelstraat. ''Let's go back.'' Stel ik voor. Lou kijkt in het rond. ''Wait, look over there! There is Chanel and Louis Vuitton.'' Zonder het met ons te bespreken loopt ze al die richting op. We komen dichter bij en ik merk dat dit een hele dure winkelstraat is van Madrid: Guess, Boss, Dolce and Gabanna, Rogér...
We lopen de Chanel binnen. Ik ben nog nooit in zo een winkel als dit binnen geweest. Ik weet nog wel dat Lauren een tas had gekocht van twaalfhonderd euro en dat ik mee moest, anders durfde ze ook niet de winkel in. Ik heb dat ook een beetje: al die dure tassen en kleding aan een paar kledingrekken en graatmagere verkopers die je van top tot teen bekijken. Nu ben ik met Lou, Zayn en Paddy dus durf ik dat wel aan. Een mevrouw van ongeveer dertig jaar komt op ons afgerend als we nog maar één stap in de winkel hebben gezet. ''Good afternoon, would you like something to drink?'' We kijken elkaar aan maar uiteindelijk zeggen we ja. Paddy en Zayn gaan zitten aan een tafel bij de kleedkamers. Ik zie allemaal peperdure jurken die zo ontzettend mooi zijn. Waarom ben ik deze winkel ingestapt? Dit is niet goed voor me. Ik heb het geld er niet eens is voor. Lou pakt een donker bruine, lange jas. ''I need this.'' Als de verkoopster het niet uit haar handen had getrokken en voor haar mee had genomen naar de kleedkamers, had ze het al lang al kusjes gegeven. We kijken nog even verder voor jurkjes en zijde korte broeken. Uiteindelijk wilt Lou toch nog wat dingen passen. ''I want you to try this dark blue dress.'' Lou pakt een lange, blauwe jurk dat ik al eerder in mijn handen had. Ik rol met mijn ogen. ''I don't know if I can do that.'' Zeg ik dramatisch. Lou moet lachen en geeft het over aan de verkoopster die al de heletijd achter ons aan loopt. ''She wants to try this one.'' Tegen mijn zin in loop ik naar de kleedkamers, waar ik Paddy en Zayn verveelt op hun telefoons zie spelen. We zijn ook echt helemaal alleen in de zaak. De andere twee verkopers staan ons te begluren wat mij best wel irriteerd. Ik stap het kleedhokje in en ik krijg het al warm als ik de jurk van de hangers af haal. Ik zoek naar een prijskaartje maar die staat er geen eens op. Ik trek de jurk aan. Er zijn geen spiegels in de kleedkamer dus ik moet er wel uit. Ik trek nog even alles goed en dan maak ik het gordijn open. Zayn, Paddy, Lou in haar chanel outfit en de drie verkoopsters staren me aan. ''Damn, girl!'' Fluisterd Lou. Ik loop wat ongemakkelijk naar de spiegel en dan zie ik mezelf in de jurk. Dit is wel de mooiste jurk die ik ooit aan heb gehad. Hij is wat lang dus er sleept nog een stuk stof achter mij aan op de grond, maar de verkoopster zei dat dat hoort. ''Wauw.'' Is het eerste wat er uit mijn mond komt. ''It looks so lovely! The dark colour with your beautiful eyes and hair colour. And your amazing body.'' Ik kijk in de spiegel naar Lou en Zayn en maak een gebaar dat ze me even moeten redden uit deze situatie. ''You look gorgeous.'' Zegt Zayn dan. Ik voel dat ik rood word en kijk snel naar Lou. Ze glimlacht. ''You look like a God in that dress. What do you think about this..'' Ze komt naast me staan en friemelt wat aan haar grijze blousje. ''Stunning. I love it! Try the pinky shorts instead of this one.'' Lou knikt en loopt weer terug haar hokje in. Ik kijk naar de verkoopster. ''This dress is made for you. Two thousand and hundred euros and it's all yours, dear.'' Ik slik. ''Thank you, it is a stunning dress but not for me, I guess.'' Ik loop maar weer gauw mijn pashokje in. Met moeite trek ik de jurk uit: ik zou hem wel voor altijd aan willen houden. Ik geef hem aan de verkoopster en trek mijn eigen jumpsuit weer aan. Ik ga mijn pashokje weer uit en Peggy geeft mijn winkeltassen aan mij.
YOU ARE READING
Yours Truly, Zayn Malik Love Story
FanfictionJennifer is 18 jaar oud en leid een dood normaal leven: Ze studeert mode in Amsterdam en wilt later modeontwerpster of stylist worden. Jenni wordt uitgenodigt voor een gesprek bij Fabia, wat minder goed uitpakt dan ze had gedacht. Maar terecht komen...