Jennifers p.o.v
Na de geweldige film is er een afterparty. We lopen met zijn allen naar een zaal met een bar. Je moet niet denken aan een vette party met een DJ en veel alcohol. Er is gewoon een grote tafel met hapjes en drankjes en hoge tafels waar iedereen aan staat. Er wordt champagne uitgedeeld. Zayn, Liam, Harry, Niall, Louis en Simon Cowell staan met zijn zessen op een verhoging. We houden allemaal onze glazen champagne omhoog. ''Cheers to One Direction!'' Roept Simon. ''Cheers!'' Roepen we allemaal in koor. Ik tik mijn glas tegen die van Waliyha die naast mij staat. ''Let's grab some food.'' Zeg ik tegen Waliyha. Ze knikt en snelt naar de hapjes tafel. Ik kan niet zo hard lopen vanwege deze hakken. Ik loop achter Waliyha aan, maar hoor dat Zayn mijn naam roept. Ik weet alleen niet waar hij is. Ik kijk om me heen, maar tussen een paar mensen door zie ik Zayn staan die probeerd mijn blik op te vangen. Hij gebaard dat ik zijn kant op moet komen. Hij staat te praten met vier mannen. ''Babe, meet the boys from McFly.'' Ze zien er een beetje punkerig uit met hun haarkapsels en piercings. Ze hebben wel alle vier een pak aan. We stellen ons aan elkaar voor en we praten nog wat over de film. In mijn ooghoek zie ik Waliyha op me af komen lopen. ''Hey! I think you forget something?'' Ik moet lachen. ''You're right sweetheart, I'm sorry.'' Ik kijk naar de mannen. ''As you see I've got to go. It was nice to meet you, guys.''
Onderweg kom ik Sophia tegen. Ik moet gewoon even vragen of Liam en zij wat hebben. Ik pak Waliyha's hand en trek haar met me mee. Ze kijkt geïrriteerd op en met een zucht loopt ze mee. ''Sophia! Did I already told you you look gorgeous tonight?"
''You did, Jenni. Thank you very much.'' Lacht ze. ''We need to know something.'' Zegt Waliyha geheimzinnig. ''Are you guys, you know.. Dating?'' Stameld ze. ''Liam and I?'' Vraagt Sophia. Ze knikt met een glimlach. ''Yeah, it's official.''
Na het gesprek pakken Waliyha en ik bonbons en muffins. God, dit hadden we even nodig. Kort daarna zie ik Trishia alleen staan. We lopen haar richting op. ''You allright, mom?'' Vraagt Waliyha. Ze knikt. ''Just watching over my baby boy while I still can.'' We kijken alle drie naar Zayn die wat lol staat te maken met Josh, Dan en Niall. Trisha drinkt haar laatste slok champagne op en legt het glas op een tafel neer. ''Do you girls have fun?" ''Yes, we just found the food.'' Zegt Waliyha met een muffin in haar handen. Ik leg mijn hand op Trisha's bovenarm. ''I'm going to Zayn.'' Net wanneer ik me omdraai staat Zayn al voor me. ''Oh, Zayn! I was about to make my way to you.'' Zayn kijkt over me heen naar zijn moeder. Ik zet een stap opzij en duw hem zachtjes in zijn rug haar richting op.Zayn's p.o.v
Het lijkt net of mijn moeder op instorten staat. Ze heeft de heletijd al tranen in haar ogen, dat zag ik daarnet van een afstand al. Ik sla mijn armen om haar heen en wrijf met m'n hand over haar rug. ''Why are you crying, mom?''
''Nothing to worry about. I'm just really proud and so happy for you, Zayn.'' Jenni pakt Waliyha's hand en lopen naar Louis en Eleanor toe. Ik leg mijn handen op mijn moeder haar schouders. Ik kijk naar mijn natte overhemd door haar tranen. ''So, those are tears of happiness?'' Mijn moeder lacht en dept met haar hand het vochtigheid weg. Gelukkig lacht ze weer. Ze leunt met haar hoofd tegen mijn borst aan. ''I'm not only happy because of your success in One Direction, it's also because of Jenni. I'm happy you have met her, Zayn. You're blessed.'' We kijken naar Jenni een eindje verderop. Ze staat hardop te lachen om Louis. Mijn moeder heeft gelijk, ik heb heel veel geluk. Op dat moment draait Jenni haar hoofd om, onze richting op. Ze glimlacht als ze mijn moeder weer ziet lachen. ''I am.'' Zeg ik. Ze draait zich weer om naar Louis en begint weer druk verder te praten.
''She is so sweet and pretty.''
''I know.''
Weer kijkt Jenni op. Dit keer met gefronste wenkbrauwen, ze zal vast het gevoel hebben dat ze door ons wordt aangestaard. ''Keep looking at her. She will feel uncomfortable.'' Zeg ik tegen mijn moeder. We moeten zachtjes lachen om Jenni haar blik, ze wordt helemaal gek. Ze kan daar echt niet tegen als ik haar lang aanstaar. Maar soms gebeurd dat gewoon. Op een gegeven moment kan ze zich niet meer concentreren op wat Louis zegt en loopt ze naar ons toe. Sowieso vraagt ze of haar jurk nog wel goed zit.
''Why are you staring to me like that? Is there something wrong with my outfit?''
Zie je.
YOU ARE READING
Yours Truly, Zayn Malik Love Story
Fiksi PenggemarJennifer is 18 jaar oud en leid een dood normaal leven: Ze studeert mode in Amsterdam en wilt later modeontwerpster of stylist worden. Jenni wordt uitgenodigt voor een gesprek bij Fabia, wat minder goed uitpakt dan ze had gedacht. Maar terecht komen...