Jennifers p.o.v
Drie dagen later. Gisteren heb ik helaas afscheid moeten nemen van Sjors. We hebben samen een geweldige tijd gehad in New York. Ik zie haar en mijn ouders weer over drie maanden.
We worden in auto's naar een soort loods gebracht. Dat is de set voor de nieuwe videoclip Story Of My Life. De families van de jongens zijn overgevlogen om deel uit te maken van de clip. Ik heb Jim vanmorgen over mijn plannen verteld en hij zei dat het een goed idee was. Hij vertelde me dat ik maar een paar schetsen moet gaan maken. Op dit moment zit ik tegenover Jonah en Zayn, naast Liam. Ik verzamel op mijn computer wat recente foto's van de jongens. Op elk shirt moeten de woorden One Direction op en daar maak ik ook een paar schetsen van.
Liam zit te drinken uit zijn drinkflesje en blaast op het tuitje zodat er een irritant geluid vrij komt. Na een tijdje geef ik hem een por in zijn zij maar hij gaat gewoon door. ''Liam, please.'' Zegt Jonah ongeduldig. Hij duwt het flesje uit Liam zijn handen zodat het onder de stoelen komt. Liam zet een pruil lipje op. Ik kijk over mijn laptop naar Zayn die uit het raam staart. Hij straalt zoveel kalmte uit vergeleken met Liam. We komen aan in de loods. Het is zo ontzettend groot. We stappen de busjes uit. ''It's only nine o'clock and One Direction is on the set.'' Hoor ik Niall een eindje verderop roepen. ''This barely happens.'' Zegt Louis er achter aan. Gelijk hebben ze, meestal worden we nu pas wakker.
Ik kijk om me heen en zie dat er allemaal foto's zijn opgehangen van de jongens toen ze klein waren. Ben Winston vertelde dat er over de twee duizend foto's hangen van alle jongens samen. Ze zijn al vijf dagen bezig om de set gereed te maken en het resultaat is echt geweldig. Zayn heeft een foto uitgekozen met Waliyha waarbij ze samen in Zayn zijn oude slaapkamer staan. Ik ga samen met Louis en Zayn op verkenningstocht. We komen foto's tegen van Liam. Hij was vroeger echt te schattig! Louis pakt een foto vast waarvan Liam zijn tong uitsteekt, ik schat dat hij toen ongeveer 8 jaar oud was ofzo. ''This makes me feel uncomfortable.'' Lacht Louis.
We lopen naar de plek waar Zayn zijn kamer is nagemaakt. Ik houd de foto in mijn handen, je ziet bijna geen verschil. ''This is sick.'' Zegt Louis. Zayn knikt. ''It feels like ten years back in time.'' Louis heeft een foto waarbij hij met zijn opa's en oma's op staat. De bank en zelfs het eten zijn precies hetzelfde. Nadat we alles hebben gezien lopen we terug naar de grote ruimte met foto's. ''Louis, darling!'' Hoor ik een vrouw roepen. Louis kijkt op van zijn telefoon en rent naar zijn opa en oma toe. Ik zie Waliyha en Trisha ook een busje uit stappen. Ik trek aan Zayn zijn mouw en wijs hun richting op. Er verschijnt een glimlach op zijn gezicht en we lopen op ze af. ''Hello baby.'' Zegt Trisha in hun omhelzing. Ik geef Waliyha een knuffel. ''How are you doing?'' Vraag ik aan haar. ''Great! I'm looking forward to it. I'm only a bit nervous, you know.'' Nadat ik Trisha een kus op haar wang heb gegeven, vraagt Ben Winston de aandacht. Niall staat naast zijn broer, Harry met zijn moeder, zus en Lou. Daarnaast Liam met zijn hele gezin, inclusief Sophia. ''Thank you all for being here. The studio's are complete, we are ready! We only need you to make ready. Jenni? Lou?'' Hij kijkt ons doordringend aan. Eerst gaan ze het begin opnemen van de video en ook de momenten dat ze met zijn allen samen zingen. Zoals bij de refreinen en op het einde. We lopen naar de spiegels en rekken toe, een ruimte naast ons. Ik had gisteren al alle kleding gesorteerd en op de goede volgorde gezet. Ze trekken allemaal hun witte blousjes, gilletjes of britels aan. Na driekwartier heeft Lou hun haar en make-up gefixt. Ze krijgen wat instructies van Ben en oefenen zo nog een paar keer. Ik heb nu al door dat het heel lang gaat duren. Ondertussen geef ik Greg, de broer van Niall, zijn kleding en hij gaat achter een gordijn staan op zich te verkleden. Dan is Liam's familie aan de beurt. Ik geef ze de jurken en het pak aan Liam's vader. Dan komt Waliyha voorbij gelopen. Ze heeft een roze sweater aan en Lou heeft twee staartjes en gekleurde speltjes in haar haren gezet. ''You look so adorable!'' Roep ik naar haar. Harry heeft het makkelijk. Hij hoeft alleen maar een blauwe badjas aan. Op de hele set is het een complete chaos. Er lopen iets van honderd mensen rond, zoveel camera's, al die producenten, alle families... Logisch dat we hier twee dagen voor nodig hebben om alles op te nemen. Ik geef aan Anne, de moeder van Harry, een nachtjapon met tijgerprint. ''You and Harry are having the easiest outfits.'' Zegt de zus van Harry, Gemma. Ik moet lachen. ''Jennifer, Lou, would you come over here please?'' Hoor ik Ben roepen. We lopen achter hem aan en ik zie dat de jongens bij het hoofdgedeelte staan. Er is om hun heen een hele rails gebouwd waarop de cameraman op een karretje rijdt. Ben wilt waarschijnlijk nog even een dubbel check. Ik spring over de rails heen en ga het rijtje af. Als ik bij Zayn kom maak ik zijn britels nog wat strakker. ''Not too tight,'' mompeld hij. Toch trek ik er iets te strak aan waardoor zijn broek hoog optrekt. ''Jenni!'' Piept Zayn. De jongens schieten in de lach. ''I'm so sorry...'' Lach ik. Al snel heb ik het weer normaal gezet. ''They are ready.'' Informeer ik Ben. ''Thank you. Lou?'' Lou knikt en komt naast me staan. ''This is gonna be a great video.''
YOU ARE READING
Yours Truly, Zayn Malik Love Story
FanfictionJennifer is 18 jaar oud en leid een dood normaal leven: Ze studeert mode in Amsterdam en wilt later modeontwerpster of stylist worden. Jenni wordt uitgenodigt voor een gesprek bij Fabia, wat minder goed uitpakt dan ze had gedacht. Maar terecht komen...