Hoofdstuk 14

957 45 3
                                    

Jennifers p.o.v

Ik zet mijn handen in mijn haar en ik sla helemaal dicht. ''Wow.. I.. I don't know what to say! I'm in shock.'' Jim moet lachen. ''Take your time. We hope you will sign it as soon as possible, though.'' Ik glimlach. Ik moet meteen denken aan mijn familie. Mijn vader.. Wat als het met zijn gezondheid opeens niet goed gaat? Dan gaat het hele feest niet door. Zou mijn moeder het wel goed vinden? Laat ik Sjors dan in de steek? Ik kijk naar Rachel buiten die helemaal niks van dit gesprek kan horen. Zal ik mijn vrienden ooit nog wel eens zien? Ik denk aan Lauren die met een kater op mijn bed ligt. Mika... Ik kijk op naar Zayn die me met puppy ogen aankijkt. Ik ben klaar met mijn studie, dus het zou wel kunnen. Mijn vrienden hier zal ik toch bijna niet meer zien omdat ik dit pand moet verlaten deze zomervakantie. En waarschijnlijk maak ik super veel vrienden door One Direction. Ik zou toch gek zijn als ik het niet onderteken? Waarom zit ik nog na te denken? Jim legt het contract neer op tafel. Het contract waarvan ik gelijk een baan heb en waardoor ik de jongens nog beter leer kennen. Ik ben dan waarschijnlijk 24/7 met ze. Reizen met One Direction, ze stijlen, feesten, elke avond een concert, shoppen... ''Do you have a pen?'' Zeg ik. Jim lacht. ''Ofcourse I have, love. I already like you.'' Ik glimlach en pak een pen aan dat hij van uit zijn rugzak heeft gevist. Ik onderteken het contract.

Het is nu officieel: Ik ben One Direction's stylist! Zayn omhelst me. ''Yeeeeh. I'm going to text the boys.'' Jim steekt zijn hand uit. ''I'm glad you are one of us now.''

''Welcome to our crew!'' Paul geeft me een high-five. Ik glimlach en maak een sprongetje omdat ik zo blij ben. Ik zie dat Zayn met zijn telefoon in zijn handen tegen het aanrecht aan staat. Rachel komt binnen gelopen. ''What is going on here?''

''Rach, dit is Jim Lugar. Hij zit in het management team van One Direction. Zayn zijn verjaardagscadeau voor mij was een contract voor twee jaar om hun stylist te zijn!'' Rachel slaat haar handen voor haar mond. ''Oh my gosh, this is.. This is amazing!'' Ze bespringt me helemaal. ''Ik ben zo blij voor je.'' Fluisterd ze in haar omhelzing. ''Dankje, dankje, dankje!''

''Your first work day will be next week. We will see you in Madrid. More information is coming, we will get in touch with each other.'' Zegt Jim op een serieuze toon. Madrid?! Holy shit. Ben ik hier wel klaar voor? Het gebeurd opeens allemaal zo snel.

''You will be away from home for a couple of weeks so make sure you take enough with you.'' Ik knik. Ik neem zoveel kleding mee, dat wil je niet weten. Zayn leunt op Paul zijn schouder. ''I'm looking forward to it.'' Glimlach ik. ''Me too.'' Zegt Zayn. We maken nog even een praatje. Een kwartiertje later zeggen we gedag en lopen ze ons huis uit. Als ik de deur dichtgooi gillen Rachel en ik het uit.

''Je bent One Direction's stylist! You did it, girl!'' Roept Rachel. Ze legt mijn gezicht in haar warme handen. Ik kan niet stoppen met glimlachen.

Een halfuurtje later zitten we aan de ontbijt tafel met zijn vijven. Het blijkt dat Lauren had overgegeven op mijn bed vanwege al dat alcohol van gisteren avond. Fijn, dat moet ik zo ook nog even opruimen. Ik heb ze het hele verhaal verteld. Mika, Thijs en Lauren reageren super blij voor me. ''We blijven je toch nog wel zien hé, Jenni?'' Smeekt Lauren. Dat beloof ik haar.

''Het is tijd voor... Cadeautjes!'' Roept Thijs. Ze pakken allemaal hun pakketje van onder de tafel en leggen het voor me neer. ''Zo lief! Dit hoefde helemaal niet, jongens..''

Van Rachel heb ik een beauty-salon waardebon gekregen. Van Lauren een armbandje met hartjes bedels er aan. Zij heeft precies dezelfde dus het is een soort vriendschaps bandje. Thijs geeft me een selfie-stick, die ik al super lang wou en van Mika een hele set badschuim. ''Ik ben niet zo creatief,'' verontschuldigd hij zich. Ik geef ze allemaal een knuffel. ''Super bedankt allemaal!''

Yours Truly, Zayn Malik Love StoryWhere stories live. Discover now