Jennifers p.o.v
''I'm looking forward to see Ashton, Luke, Michael and Calum again tonight.'' Samen met Louis en Niall loop ik de gangen uit van het radio station. Het interview duurde zo maar tien minuten, maar Zayn vertelde me dat het leuk was. ''Ah yeah, great lads.'' Zegt Louis terug. Ik zit er nog steeds mee in mijn hoofd dat ik heb gezegt dat ik een nieuwe website ga maken. Lauren weet hier nog niet eens is iets van. Ik durf Jim niet meer normaal in de ogen te kijken. Zou hij teleurgesteld in me zijn? Ik stap met Louis en Niall het busje in. Natuurlijk is Jim dat. Hij gaat het er nog met mij over hebben, maar daarvoor moet ik eerst Lauren gesproken hebben. Ik moet haar zo snel mogelijk bellen. Het is nu half drie, in Nederland is het zowat tien uur eerder. God, die stomme tijdzones ook altijd. Ik raak helemaal in de war. ''Remember when Dan, Calum, Michael and I played the guitar together?''
''That sounded pretty good.'' Knikt Louis. Terwijl Louis en Niall over die gasten door praten, sms ik Lauren.Ben je wakker? X
Ik kijk uit het raam en luister naar de radio. Stay van Rihanna staat op. ''I want you to stay.'' Zingt Niall vet dramatisch naar Marc toe. Louis blèrt ook lekker vals mee. Lachend schud ik met mijn hoofd. Niet veel later komen we bij de arena aan. ''The boys are already inside.'' Zegt Mark als hij de auto uitstapt. Ik kijk verward op. Ik dacht dat Zayn, Liam en Harry een auto achter ons zaten. Whatever. Ik spring het busje uit en achter de dwanghekken staan er wat fans. Ik loop langs ze voorbij en zwaai even. ''Jenni! How are you doing?''
''I'm fine, thank you babe.'' Het meisje houdt haar telefoon voor ons en ik maak even een selfie met haar. Daarna loop ik gauw weer naar binnen omdat Mark me roept. Eenmaal binnen loop ik met de jongens naar de lege arena. Wat ziet het er mooi uit! Louis legt zijn skateboard neer en gaat er vandoor. ''I should probably go as well.'' Ik loop naar de uitgang van de zaal.
''Jenni! Can I wear my tanktop tonight? It's getting hot here.'' Roept Niall me na. ''Sure.'' Op dat moment komt er een piepje van mijn telefoon af. Ik haal het gauw uit mijn tas.Lauren: Het is kwart voor twee 's nachts en ik zit no life gossip girl te kijken. Whatsup?
Ik glimlach. Terwijl ik de kleedkamers zoek, gaat de lijn over. ''Hey. Ik kan niet te hard praten. Iedereen slaapt al. Is er iets mis?'' Fluisterd ze.
''Ja, ik heb tegen Jim gezegt dat wij onze eigen website gaan maken.''
''Wat gaan we doen?'' Ze verheft haar stem.''Hij eistte dat we het af moesten hebben vóór we de afspraak hadden met de drukker.'' Lauren zucht. ''Er is meer. Hij wou foto's maken met modellen met onze shirts aan.''
''Het moet niet gekker worden. Die website komt er. Ik regel wel iemand-''
''Ik dacht eigenlijk aan Thijs en Mika.'' Eindelijk heb ik een kleedkamer gevonden.
''Thijs en Mika? Jezus, ik heb ze in geen maanden gezien trouwens.''
''Dan word het tijd om gauw contact te zoeken. Ik ben terug in Engeland op vier november. Tot dan heb ik geen tijd om-''''Babe.'' Ik draai me om en ik zie Zayn in de deur staan. ''Have you met the lads already?'' Ik leg mijn wijsvinger op mijn mond. ''Lauren, ik moet ophangen nu. Ik reken op je.'' Ik gooi mijn telefoon in mijn tas en draai me naar Zayn om. ''Who do you mean?'' Zayn trekt één mondhoek omhoog. Hij pakt mijn hand en we lopen naar de kleedkamer naast ons. Niall en een onbekende jongen zitten onderuit gezakt op de bank met een playstation controller in hun handen. Er zit er ook één op een stoel op zijn telefoon. En de andere twee dribbelen met een mini basketbal in het rond. Zijn dit vrienden van ze? Ik heb ze nog nooit eerder gezien. ''And here we have the boys of 5 Seconds of Summer.'' Zegt Zayn in mijn oor. Ik maak een O van mijn mond. ''Ofcourse they are.'' Ze touren met ons mee in Australië en Nieuw Zeeland, omdat ze in het voorgramma staan. Ze kijken alle vijf onze richting op. ''Guys, this is Jennifer.'' De jongens, behalve Niall, komen naar me toe gelopen. ''So lovely to meet you.'' Zegt een jongen met bruin, krullend haar.
YOU ARE READING
Yours Truly, Zayn Malik Love Story
Fiksi PenggemarJennifer is 18 jaar oud en leid een dood normaal leven: Ze studeert mode in Amsterdam en wilt later modeontwerpster of stylist worden. Jenni wordt uitgenodigt voor een gesprek bij Fabia, wat minder goed uitpakt dan ze had gedacht. Maar terecht komen...