Zayn's p.o.vJennifer trekt me van de barkruk af en ze neemt me mee de dansvloer op. Alsjsblieft.. Hier heb ik geen zin in. Ik wil gewoon even relax met haar praten. Bovendien ben ik een ramp op de dansvloer. Ze trekt me mee naar de uitgang van de feestzaal. ''I want to show you something.'' Zegt Jennifer. Ik ga er niet op in, ik laat me verassen. We gaan een lift in en ze drukt op de vierde verdieping. We zetten onze maskers af. Ik weet wel dat dit haar school is, gaat ze me een rondleiding geven? Nee toch? Het is haar verjaardag en op dit tijdstip gaat ze dat zeker niet doen. We lopen naar een soort ruimte met allerlei hoge kasten. ''This is kind of a big closet with all of my works i've made the past three years. And also my sketches.'' Ze pakt wat bladeren uit een map en laat ze aan mij zien. Het is een spijker jack met gele mouwen. Op de borst zijn allerlei soorten stickers of buttons op getekend. Het ziet er heel vet uit. ''Did you draw this by yourself?'' Ze knikt verlegen. ''It looks great, really. Do you have the jacket in this closet?''
''I never worked on it, honestly. It made me thinking about you so maybe i will give it a chance.'' Ik glimlach. ''That would be amazing. You are talented.'' Haar tekeningen doen me denken aan mijn graffiti kamer thuis.
''I also made this dress.'' Ze haalt een donker blauwe jurk uit één van de enorme lades. ''The teacher said it was like art or something. I won a competition with this.'' Ze vouwt de jurk uit. Het lijkt net een costuum met kant. Zo mooi. ''I bet you will look great in that dress.'' Ik meen het. Ik zie dat ze moet blozen dus ik verander maar snel het onderwerp. ''I also make art,'' Begin ik. ''I have a room in my house where I draw with graffiti. I'm working on this green Gromit sculpture. I'm painting it with other artists and we are going to sell it in a few months. The money goes to a hospital for Children in South-Africa. I hope it will work out.''
Ze staart me met open mond aan. ''That's impressive.'' Stameld ze. ''Do you do a lot of charity work?'' Ze vouwt de jurk weer op en legt het in de la. Ik knik. ''Yeah. It gives me a good feeling.'' Glimlach ik. Jennifer kijkt naar de tijd op haar telefoon. ''Let's go back, the party is almost over.''
Eenmaal terug beneden waar we onze maskers weer hebben opgezet, staan we te wachten op de anderen in de hal. Het is er ontzettend druk. Ik vraag me af of ik de jongens hier ooit nog eens terug vind. Ik voel dat Jennifer haar arm in mijn arm legt.
Jennifer's p.o.v
Zayn verteld over zijn werk voor het goede doel. Hij heeft echt een hart van goud. We nemen de lift weer terug naar beneden want het feest is alweer bijna voorbij. Arm in arm staan we te wachten totdat we iemand tegenkomen die voor ons bekend is. Al snel zien we Harry en Liam door de mensenmassa lopen. Zayn en ik springen op en neer zodat we hun aandacht kunnen krijgen, maar ze lopen al de deur uit naar buiten. ''I will follow them and wait outside for Louis and Niall. Are you coming with me or..'' Vraagt Zayn. Ik knik en loop achter hem aan naar buiten.
''That was a great party. It was worth it to fly in the stinky airplane to be here.'' Zegt Harry lachend. Zayn knikt. ''It was a terrible smell in that plane. I still think it was Louis.'' Ik schiet in de lach. ''I'm glad you guys had fun.'' Zeg ik als ik uitgelachen ben. Louis en Niall komen er even later ook bij staan. ''Thank your friend for inviting us for this great party.'' Zegt Niall. ''Dutch girls are..'' Hij steekt zijn duimen op. ''I think he drank more champagne then he should have.'' Zegt Louis terwijl hij zijn hand op NIall's schouder legt. We moeten allemaal lachen. Dan hoor ik mijn telefoon af gaan in mijn purse. Ik zie dat het Rachel is. Die zal mij vast wel zoeken. ''It's my friend.'' Zeg ik tegen de jongens. ''I-I actually have to go now.''
''Can I.. We.. See you tomorrow?'' Vraagt Zayn voordat ik de telefoon wil opnemen. ''I would love to, but I'm going to home at one PM to celebrate my birthday with my parents and sister. How long are you guys staying here in Amsterdam?''
YOU ARE READING
Yours Truly, Zayn Malik Love Story
FanficJennifer is 18 jaar oud en leid een dood normaal leven: Ze studeert mode in Amsterdam en wilt later modeontwerpster of stylist worden. Jenni wordt uitgenodigt voor een gesprek bij Fabia, wat minder goed uitpakt dan ze had gedacht. Maar terecht komen...