Hoofdstuk 7

1K 44 3
                                    

Jennifers p.o.v

Een bruin harige jongen met diep blauwe ogen stapt naar voren. ''A-actually, we don't want to wear our favourite colours. We want to-''

''You want to change your style and create a new one. I completely understand that.'' Zeg ik. ''Wait a second.''

''Mrs Jones, I want you to leave this room. Now!'' Commandeerd Fabia. Ik kijk geschrokken op, maar de vrouw met licht blond haar legt haar hand op Fabia's arm. ''Seriously, she is way much better than everyone here in this room. Does she works for you?'' Ik hap naar adem en durf niet naar Fabia's reactie te kijken. Ik loop naar mijn tas en pak mijn foto's die ik heb gemaakt van zelf geprinte t-shirts. Ik kijk naar de jongen die ik heb gezien in het café. Hij heeft donker haar, bruine maar bijna zwarte ogen, en hij heeft een zwart t-shirt aan met een grijze broek. Staat hem niet slecht, maar het is te simpel. Maar blijkbaar houdt hij daarvan. Ik pak de foto waarop het zwarte t-shirt staat met rode graffiti teksten erop. ''Do you like this? I'm just wondering, so I have an idea what you like and what you don't.'' Hij bekijkt de foto vanaf een afstand. ''That's sick.'' Hij wrijft met de topjes van zijn vingers over zijn stoppelbaardje. Ik glimlach. Ik kijk naar de blonde jongen. ''I think you're more of a type for tanktops, aren't you?'' Ik trek een wenkbrauw op. Hij moet zachtjes lachen. ''Tanktops? Never wore those before.'' Ik loop naar de rekken en haal er een witte tanktop uit waar de cijfers '74' op staan. ''Try it.'' Hij trekt zonder problemen zijn shirt uit en trekt de tanktop aan. God, het staat hem echt goed. En hij zelf vind dat ook.

Ik werp een snelle blik op mijn horloge. Damn it, het is al half 4.. Over drie kwartier vertrekt mijn trein. Ik pak mijn tassen. ''I hope I helped you guys, I have to go now. It was really nice to meet- Wait, you guys didn't even introduce yourselves!'' De jongens moeten lachen.

''I'm Liam Payne, as you may now.''

Nee, dat wist ik niet.

''This is Harry, Louis, Niall and..'' Hij wijst naar Zayn die op zijn onderlip bijt en met zijn hand door zijn haren strijkt. ''..Zaaayn.. the handsome one.'' We moeten allemaal lachen. Best ongemakkelijk. De blonde vrouw springt letterlijk in ons gesprek. ''And I'm Lou Teasdale!''

''Nice to meet you guys, goodbye!'' Ze zwaaien naar me. Ik wens de meisjes die voor Fabia werken nog succes voor vandaag. Ik kijk Fabia zelf even met een korte blik aan.

''Jennifer?'' Ik hoor dat ze me naam kort en streng zegt. Ik draai me om. ''Ja?''

''Bedankt.''

Ik glimlach even fake. Waarom zou ze me nu bedanken voor mijn ideeën? Ze vond mijn ontwerpen daarnet nog niks. Zo snel mogelijk verlaat ik het pand. Ik wacht op de tram die direct rijd naar het centraal station. Meteen bel ik Mika om te vertellen hoe alles is gegaan. Hij neemt de telefoon al snel op. ''Met Mika.''

''Hey, met Jenni.'' Zucht ik.

''Oh nee.. Die Hey klinkt niet goed.''

''Klopt, ik ben niet aangenomen.''

''Damn, het spijt me voor je Jen. Hoe konden ze?''

''Het maakt niet uit. Ik heb zojuist vijf britse jongens stijl advies gegeven. Één vond zelfs dat graffiti shirt leuk die ik voor Thijs had gemaakt! Gaaf, hé?''

''Je deed wat?!''

Ik stap de tram in. ''Jup, dat heeft mijn dag weer goed gemaakt. Ze waren nog aardig ook. Fabia is echt een bitch, wist je dat?''

Ik hoor dat Mika moet lachen aan de andere kant van de lijn. ''De laatste dagen praatte je nog over haar alsof ze een godin was.'' Ik moet lachen. ''Ik neem nu de tram naar het station en daarna de trein naar huis. Wish me luck.''

Yours Truly, Zayn Malik Love StoryWhere stories live. Discover now