Jennifers p.o.v
De volgende dag rijden we met de tourbus naar Louisville. Jammer dat we niet wat langer in Miami bleven, maar ik heb er alsnog kunnen winkelen met Harry. Ik lig nog in mijn bed maar ik hoor al vele geluiden in de bus. ''It's time to wake up Jenni.'' Hoor ik Zayn ineens fluisteren. ''Are we going to sing the Wake Up Song?'' Ik moet zachtjes in mezelf lachen. Dat is een lied dat Louis heeft bedacht waar hard wordt geschreewd en gezongen. Hopelijk flikken ze dat niet bij mij een keer. ''No, no.. If you ever need to wake aunt Jenni, you should whisper sweet words to her.'' Kijk, zo wil ik wakker gemaakt worden. Het gordijn wordt open geschoven en ik doe alsof ik nog slaap. Ik voel dat Zayn Lux naast me neer zet op mijn matras. ''Your fingers through her hair just like this.'' Fluisterd Zayn. Ik voel eerst Zayn zijn lange, zachte vingers en daarna een klein handje van Lux die ruw over mijn hoofd wrijft. ''Good morning, Jenni.. Wake up.'' Zegt Zayn. Lux zegt precies hetzelfde na. ''It's a new day with lots of happiness.'' Lux herhaalt Zayn. Ik maak mijn ogen open en ik zie ze me aanstaren. ''It's a new day, Jenni!'' Roept Lux.
''Yaaay.'' Glimlach ik. Ik ga rechter op zitten doordat ik op mijn elleboog leun. Zayn geeft me een kus. ''Lou made some sandwiches for us, babe.'' Lux klimt als een aap op Zayn zijn nek. Ik spring mijn bed uit en land bijna op Louis. Hij is bezig met Niall wakker te maken met de Wake Up Song. Die zal vast vrolijk wakker worden. Ik zie dat iedereen op de banken zitten te eten. ''Morning.'' Zeg ik. Ze roepen allemaal wat terug. Ik plof naast Zayn neer en hij overhandigt me een sandwich met kaas.
Paul komt voor ons staan. ''Just want to tell you guys how the day will looks like..''
Hij wordt onderbroken door Louis die door de bus gilt. ''He is awake, he is awake!''
We moeten allemaal lachen. ''Thank you for the information, Louis. Niall is awake guys.'' Lacht Paul. Niet veel later komt Niall zitten met een chagrijnige hoofd. Louis gaat erbij zitten met een bigsmile van oor tot oor. ''Allright, we will arrive at Louisville in thirty minutes. We are not staying at a hotel because we will be there for one day. Tonight we will drive to Atlanta. Soundcheck at two PM, meet and greets at four PM.''
''How many people do we have for the meet and greets?'' Vraagt Harry. Paul kijkt op zijn blad.
''Six fans who won tickets at a radio station. Two people every ten minutes.''
Dit worden drukke dagen. Na de show in Atlanta vliegen we naar New York en daar heb ik mega veel zin in. Ik heb aan mijn ouders gevraagd of ze Sjors kunnen laten komen zodat we samen New York kunnen verkennen.
Ik pak mijn tandenborstel en poets mijn tanden in de 'badkamer.' Hij is maar twee bij drie bij twee meter met enkel maar een wasbak en toilet er in, maar ik heb genoeg ruimte om me even om te kleden. Ik trek een witte blouse aan met knoopjes en een short van katoen met ananasjes op gegrafeerd. Ik pak mijn zwarte hoge allstars die ik gisteren ook aan had. Ik zie Zayn onderuitgezakt op een stoel zitten met zijn telefoon in zijn handen. Ik ga op zijn schoot zitten. ''You're cheating on me.'' Zegt hij opeens. Ik frons mijn wenkbrauwen. ''Excuse me?''
''Yeah, I just found out you're cheating on me.'' Hij houdt zijn telefoon voor mijn gezicht. Ik lees het artikel op het internet.'Jennifer Jones is cheating on boyband member Zayn Malik, she was seen with Harry Styles in Miami City.'
Ik rol geërgerd met mijn ogen. ''Bullshit.''
Eenmaal bij de arena doen de jongens alvast hun kleding aan voor die avond. Liam wou een korte broek aan en het duurde wel eeuwen voordat we die eindelijk gevonden hadden. Daarna gaan de jongens naar buiten, het parkeer terrein op. Lou zet een film op voor Lux op de iPad. Ik zit achter de naaimachine aan Zayn zijn spijkerjas te werken. Ik moet nog steeds terug denken aan dat artikel over Harry en mij. Ik heb toch duidelijk tegen die man gezegt dat Zayn en ik daten? Achja, ik laat het maar doen. Ze mogen denken wat ze willen maar Zayn is en blijft mijn vriend.
Om zes uur komen de jongens weer terug de kleedkamer in. Ze hebben net hun meet and greets gehad. ''Remember that girl with the pink coat? She couldn't stop crying.'' Zegt Liam terwijl hij op de bank gaat zitten. Louis knikt. ''Yeah, until she got a selfie with Zayn.''
''Zayn is a god.'' Zegt Niall uit het niets. Zayn zit er wat ongemakkelijk bij. Ik moet lachen. Ik prik wat buttons in het spijkerjasje.
''Look at those cheekbones.'' Zegt Louis. ''I don't have-'' Zayn wordt onderbroken door Liam. ''The eyelashes though.''
''Guys, go away.''
''Jenni, say something.'' Zegt Louis. Ik kijk boven mijn naaimachine naar de vier jongens. ''I agree with you, Niall. Zayn is a god.'' Ze moeten allemaal lachen.
YOU ARE READING
Yours Truly, Zayn Malik Love Story
Fiksi PenggemarJennifer is 18 jaar oud en leid een dood normaal leven: Ze studeert mode in Amsterdam en wilt later modeontwerpster of stylist worden. Jenni wordt uitgenodigt voor een gesprek bij Fabia, wat minder goed uitpakt dan ze had gedacht. Maar terecht komen...