Hoofdstuk 44, Happy Halloween

498 34 4
                                    

Jennifers p.o.v 

Laat in de avond lopen we terug naar Lauren's appartement. Ik heb zojuist alles verteld aan Menno en Lau. Zij zeggen ook dat ik naar Zayn moet om het goed te maken. Maar ik kan niet weg. Het is Halloween morgen, en ik heb nog zoveel te bespreken met Lauren. De komende maand wordt een drukke maand, vanwege onze website. Overmorgen vlieg ik naar Londen. 
Eenmaal thuis laat Lauren onze Halloween outfits zien. Het zijn korte, zwarte jurkjes met een konijnen staart op de achterkant. Om het af te maken pakt ze er een haarband bij met konijnen oortjes erop. Typisch Lauren. Ik ga hier echt niet in. 
''Trek het aan!'' Ik hijs me in het pakje. Het zit hartstikke strak. Het latex pakje duwt mijn borsten omhoog. Lauren rolt over haar bed van het lachen. ''Lange laarzen eronder en je kan zo op de wallen!'' Ik moet lachen. ''Dit kan je me toch niet aan doen, Lau.'' 
''Oh, het spijt me zo!'' Zegt ze als ze is uitgelachen. ''Ik had echt geen tijd.'' Ik scheur het pakje van mijn lijf af. ''We kopen morgen wel wat. Eerst slapen.'' Lauren knikt en loopt naar de badkamer. Het voelt net alsof ik twee nachten heb overgeslagen ofzo vanwege mijn jetlag. 

De volgende middag lopen ik en Lauren over de Albert Cuyp markt. Vanochtend hebben we een heel schema gemaakt over onze website. De foto's met de kleding moet zo snel mogelijk gemaakt worden. Ik en Lauren hebben al een hele leuke fan actie bedacht. Binnenkort gaat ze met mijn moeder naar de drukker. Het kan bijna niet mis gaan, alles is goed uitgestippeld en gepland.
Al snel komen we wat zombie maskers tegen. Ik krijg meteen al een leuk idee. Nadat we bij Bagels & Beans hadden gegeten, gaan we aan onze kostuums werken. Ik pak een vintage, geruiten rokje uit Lauren's kast. Daaronder mijn witte kniekousen en oude enkel laarsjes. Uit mijn koffer vis ik een witte blouse met een zwarte blazer erop. Ik maak er gaten in met een schaar. Vervolgens maak ik twee staartjes in mijn haar. De zombie masker en rode kleur lenzen maken het helemaal af. Lauren smeert ketchup over de kousen heen en klaar ben ik. Lauren gaat als sexy vampier. Ik tupeer haar haren to the max. Tevreden kijken we in de spiegel. ''Great!'' Roep ik enthousiast. Ik pak mijn telefoon voor om een selfie te maken, maar ik zie dat Zayn me een sms heeft verstuurd met een foto. 

we are ready!! wish you were here x zayn 

Ik bekijk de foto en ik zie Zayn als een spook geschminkt met de kleine Safaa. Ik glimlach. Ik kom naar je toe, Zayn. Morgen...
Ik verstuur een foto terug van Lauren en mij.

Scared yet? Happy halloween!! Love, Jenni

Zayns p.o.v 

''I'm sure everything will be okay,'' zegt mijn moeder. Ik zit op het aanrecht. Mijn moeder vult snoepzakjes voor de kinderen die aan bellen vanavond. ''And what if not?'' Zucht ik. Ze legt haar hand op mijn wang. ''Don't worry, baby. You guys can't live without each other.'' Ik maak me serieus zorgen. Ik zal op haar moeten wachten. Maar hoelang? Een dag? Over twee weken? Een maand? Ze had me vannacht proberen te bereiken, maar ik sliep. Typisch Jenni om 's nachts te piekeren. Er komt een piepje vanuit mijn telefoon, het is een berichtje van Jenni. Ze heeft me een foto gestuurd van haar kostuum en die van Lauren. Als ik met haar was konden we naar een bar ofzo gaan. Nu zit ik bij mijn moeder thuis. Safaa loopt met een optocht mee en die optocht komt ook langs ons huis. Leek me wel grappig om erbij te zijn. Doniya gaat vanavond uit met haar vriend Cory  en Waliyha maakt zich klaar voor haar schoolfeest. Als mijn moeder en ik de tafel in de hal gereed maken, komt Doniyha de trap af naar beneden in haar kostuum. ''No way.'' Zegt mijn moeder. Doniya heeft een zwart, kort jurkje aan met hoge laarzen eronder, kilo laag make-up, haar haren in een hoge staart en een haarband met konijnen oortjes eraan. ''Oh come on, mom. I want to be a bunny with halloween.'' Ik moet zachtjes lachen.

''Do you call this a bunny?'' Roept mijn moeder verontwaardigd. ''Go back upstairs.'' 

''But-''

Yours Truly, Zayn Malik Love StoryWhere stories live. Discover now