Jennifers p.o.v
Zayn moet nu wel thuis zijn. Kan ik mijn pumps nog uit trekken en gillend wegrennen? Nee. Er is geen uitweg meer. Matty heeft me al gezien. ''Hi.'' Ongemakkelijk haal ik een hand omhoog. Matty komt naar me toe lopen. ''Thank God It's you! How are you doing?''
''I'm fine.'' Een kleine fake lach komt er op mijn gezicht. ''Come on inside. Zayn would be so happy.'' We lopen twee trappen omhoog. Uiteindelijk staan we voor Zayn zijn voordeur. ''Thanks, Matty.'' Hij knikt en loopt weer terug naar beneden. Ik maak de deur open.
"Give me the fluor, Saf. I will mix it.'' Ik krijg een rilling door mijn lichaam. Safaa is er en dat geeft me een goed gevoel. Ik blijf achter het muurtje staan zodat ze me nog niet kunnen zien.''I can do that in my own.''
''Let me help you.''
''No! I-'' Dan hoor ik iets vallen. ''Safaa! It's all over the floor!'' Roept Zayn. Ik steek mijn hoofd om het muurtje heen. Ze hebben allebei een papieren koksmuts op en een schort. Op de grond ligt overal meel. Ze moeten lachen en gooien het meel naar elkaar toe. Een moment later stap ik verder de kamer binnen. Zayn hoort meteen mijn voetstappen en stopt waar hij mee bezig is. Safaa kijkt op. ''Hi Jenni! We are making a delicious cake but..'' Terwijl zij een heel verhaal verteld, staren Zayn en ik elkaar aan. Daar staat hij dan, de liefde van mijn leven. In een zelfgemaakte koksmuts en in mijn roze kook schort. Zijn haren en kleding onder het meel. Ik zie Zayn zoeken naar woorden, maar er komt geen geluid uit zijn keel.''Jenni..'' Fluistert hij uiteindelijk.
''Zayn.'' We lopen naar elkaar toe. ''Finally.'' Zegt hij als hij me in mijn armen sluit. Inderdaad. Eindelijk. Het voelt alsof we elkaar maanden niet hebben gezien. Wat moet ik tegen hem zeggen? Er spoken zoveel woorden in mijn hoofd. Goh, Zayn? Hoe gaat het met je? Of moet ik gelijk mijn excuses aanbieden? Weglopen? Gillen? Hem zoenen?''I'm sorry, Zayn. I was so stupid, letting you-''
''Can we talk about this later?'' Zayn legt zijn vingertoppen onder mijn kin. Hij duwt mijn hoofd omhoog zodat ik hem in de ogen aan kijk. ''Saf doesn't know about this all.'' Zegt hij zacht. Ik smelt bijna, ik heb een zwak voor hem. Ik ben zo hopeloos verliefd. Ik knik. Ik kijk hoe Zayn zijn lippen zich opkrullen. Hij leunt voorover en zoent me.
''Ewwww.'' Blèrt Safaa na een halve minuut. Ik trek me terug en moet lachen. Zayn laat me los, ik zie dat mijn zwarte blazer onder het meel zit. ''What did just happen here?'' Inmiddels ben ik naar de keuken gelopen. Om het kookeiland heen ligt overal meel. Ik heb mijn blazer maar uitgetrokken en op de barkruk gelegt. Safaa staat achter het aanrecht op een krukje. ''It was Zayn.''
''What did you say?'' Zayn klopt mijn blazer uit. Ik knoop mijn schort van Zayn los en doe hem zelf aan. ''Let's clean this up. What kind of cake are you baking?''
''A strawberry cheesecake.'' Ik pak de blik en veger en raap het meel op. ''I will clean this up if you grab another pack of fluor.'' Safaa glimlacht breed. ''I'd rather let you cooking.'' Zegt Zayn als hij op de barkruk gaat zitten. Ik haal het meel uit Safaa haar haren en zet mijn elastiek in haar zwarte lokken. ''Have you eaten yet?'' Vraagt Zayn. Ik bedenk me eigenlijk dat ik op schiphol alleen maar een croissant op heb. Dat was alles. Ik schud met mijn hoofd. ''I can order sushi for you.'' Hij grijpt naar zijn telefoon. ''Don't worry, I will make something by myself.'' Ik trek de keukenkastjes open. ''Spaghetti.'' Zayn glimlacht. ''You're amazing.''''You want some too?'' Hij schudt zijn hoofd. ''Saf and I had dinner at aunt Alicia's house.''
Ik gooi de pak met meel in de beslagkom en laat het Safaa met een lepel mixen. Zo kan het niet mis gaan. Matty komt even later mijn koffers naar boven brengen. Arme taxi chaffeur, hij stond nog buiten te wachten! Ik was hem helemaal vergeten.
Nadat ik mijn spaghetti op heb gegeten, is de cheesecake eindelijk klaar. Ik haal het uit de oven en het ruikt zo ontzettend goed. Zayn, ik en Safaa hangen er met onze neuzen boven op. ''I want the first piece!'' Roept Safaa. Ze neemt een hapje. ''And?'' Vraag ik hoopvol af. ''I want the whole cake.'' Zayn en ik moeten lachen. Saf had gelijk, het is overheerlijk.
YOU ARE READING
Yours Truly, Zayn Malik Love Story
FanfictionJennifer is 18 jaar oud en leid een dood normaal leven: Ze studeert mode in Amsterdam en wilt later modeontwerpster of stylist worden. Jenni wordt uitgenodigt voor een gesprek bij Fabia, wat minder goed uitpakt dan ze had gedacht. Maar terecht komen...