Zayn's p.o.vIk weet niet wat het is, maar ik heb het gevoel dat ik een beetje verantwoordelijk ben voor Jennifer. Dat ze zich een beetje op haar gemak gaat voelen bij ons. Ze hoort er nu wel bij natuurlijk. Niall vertelde me dat dat echt wel vanzelf komt, omdat ze gewoon een aardige en sociale meid is. Daar heeft hij gelijk in. Toch vind ik het niet erg om met Jennifer op te trekken, volgens mij mag ze mij ook wel. Vanaf vandaag tourt ze met ons mee. Vanavond hebben we een avond vrij, dus zouden we misschien uit kunnen gaan. Ik loop mijn hotelkamer uit en ik bedenk me naar wie ik eerst zal gaan: Louis is vanavond met Eleanor, Harry gaat fitnissen, Liam gaat rondhangen in de stad met zijn vriend Andy.. Ik loop naar de kamer schuin tegen over me. ''Niall, are you here?''
''Yeah.'' Een paar secondes later doet hij de deur open. Hij staat voor me in zijn boxer en zijn kin en wangen besmeert met scheerschuim. ''Whatsup?'' Ik moet lachen en schud mijn hoofd. ''Let's go tonight, to a club or something.'' Niall trekt zijn wenkbrauw op. ''Great idea, it's been a while. Lou told me about this club in the city...''
Op dat moment merk ik Paul op in de gang. Hij ging een uur geleden weg omdat hij Jennifer ging ophalen van het vliegveld. ''Hey, man. Where..''
''Room four-three-one.'' Hij wist al wat ik wou vragen. ''Ask Jennifer to come with us. Now I have to shave!'' Hoor ik Niall zeggen voordat hij de deur dichtslaat.
Ik loop naar kamer 431. Ik hoor luide muziek uit haar kamer dreunen. The Script. Voor de grap kijk ik of ik de deur open kan maken en tot mijn verbazing heeft ze de deur weer niet op slot gedaan. Ik maak de deur open en ze staat op het bed met een haarborstel in haar handen mee te bleren. Ze staat met haar rug naar me toe. Ik zet een stap op het bed. Ze verliest haar evenwicht, maar ik kan haar nog niet vasthouden.
''Millionaires.'' Zing ik. Jennifer kijkt verrast naar me op. ''Zayn!'' Ik vertel haar dat ze haar deur niet op slot had gedaan. Ik plof neer op het bed en Jenni zet het geluid wat zachter. Het gaat goed met haar, gelukkig. Ze komt naast me liggen en ik zie aan haar dat ze moe is. Zou ze wel met ons mee willen vanavond? ''Are you too tired to go out with me and Niall tonight?'' Haar gezicht klaart op waardoor mijn mondhoeken zich ook gaan opkrullen. ''Ofcourse not, I would like to.'' Zegt ze blij. Ik sta op en maak mijn weg naar de deur. ''Allright, Jen. See you at nine.''
--
Het is tien uur. Ik heb met Julian, onze producer, nog liedjes opgenomen voor het nieuwe ablum en dat was erg leuk om te doen. We hadden samen even snel een pizza gegeten. Jennifer was volgens mij met Lou en Lux gaan eten beneden in het restaurant. Jammer.
Ik neem een snelle douche en maak me klaar voor vanavond. De laatste keer dat ik uit ging was in Amsterdam, op Jenni's examenfeest. Ik trek mijn zwarte spijker broek aan met daarop een rood geruiten overhemd. Ik strook mijn mouwen op, anders krijg ik het te warm. Ik trek mijn zwarte nikes er onder aan en spuit nog wat parfum op mijn hals.
Ik loop naar Jennifer's kamer. Niall wacht buiten op ons in de auto samen met Paddy en Jonah. Ik klop op haar deur. ''It's me, Zayn.''
''Come in, the door is open!'' Hoor ik haar roepen. Natuurlijk is de deur open. ''Hi! I'm almost ready, I'm looking for my ear-rings...''
Ik loop naar de badkamer toe en zie Jennifer staan in een donker paars jurkje dat net tot boven haar knieën komt. Ze staat voor over gebogen over haar toilet tasjes met een verwarde gezicht. Ze heeft haar ogen donker opgemaakt en op haar wangen zie ik ook een wat roze kleur. Haar haar heeft ze opgestoken in een clip en er vallen plukjes over haar gezicht heen. ''There they are!'' Ze draait zich om en schuift haar zilveren oorbellen in haar oorlellen. Ik merk dat ik nogal staar dus ik loop door naar haar bed. Jennifer pakt zwarte hakken uit haar koffer. Ik heb in geen tijden zo een mooi meisje gezien. Ze gaat voor haar spiegel staan. ''What do you think?''
YOU ARE READING
Yours Truly, Zayn Malik Love Story
FanficJennifer is 18 jaar oud en leid een dood normaal leven: Ze studeert mode in Amsterdam en wilt later modeontwerpster of stylist worden. Jenni wordt uitgenodigt voor een gesprek bij Fabia, wat minder goed uitpakt dan ze had gedacht. Maar terecht komen...