Hoofdstuk 34

622 42 4
                                    

Jennifer's p.o.v 

Met een glimlach verbreek ik de lijn. Ik heb beloofd Lauren de ontwerpen door te mailen. We hebben al een paar taken met elkaar besproken en het lijkt er op dat het helemaal goed gaat komen. Waarom zou ik mensen inhuren als ik mijn beste vriendin heb? 

Ik loop de kamer weer in en zie dat Harry en Zayn echt op mij zaten te wachten, wat ik niet had gedacht. Volgens mij was ik echt een kwartier lang aan het bellen ofzo. Ze staren wat verveeld voor zich uit. ''Start the movie.'' In één beweging drukt Harry op de afstandsbediening. Ik kruip tussen Zayn en Harry in. Zayn  legt zijn arm over mijn schouder en geeft een kus op mijn slaap. 

Driekwartier later zit ik te janken als een fangirl voor de tv. Als ik zo in mijn ooghoek kijk zie ik dat Zayn het ook niet droog houdt. En in mijn rechter ooghoek zie ik een traan over Harry's wang glijden. Even later wordt er op de deur geklopt. We zitten zó in de film dat niemand de moeite neemt om ''come in'' te roepen. ''Zayn? Are you out here?'' Het is Niall. Zayn reageerd niet eens. De deur gaat vanzelf open en al snel zie ik hem in de kamer staan. ''Guys..'' Stameld hij. Ik wil wel eens zijn beeld van ons zien op dit moment. ''What are you watching?''
''A good movie, said the girl over here.'' Harry geeft een por in mijn zij. ''Sssht.'' Sis ik. ''Oh well, I was wondering what everybody's doing this beautiful evening.'' 
''Niall, be quiet and come lay next to me. I need someone to hold me.'' Ik merk eigenlijk nu pas dat ik in Zayn zijn armen lig en Harry er maar forever alone naast lag. Ik hoor Niall schater lachen. Vervolgens komt hij naast me liggen en slaat voor de grap een arm rond Harry heen. 

Twee uur later is de film afgelopen. ''Wow.'' Is het eerste wat ik Zayn hoor zeggen in de afgelopen drie uur. Harry zet de tv uit. ''We are all crying like little girls.'' Zegt Niall met een kleine glimlach op zijn gezicht. Ik loop naar de badkamer en maak mijn gezicht schoon. ''That's not true. My eyes are just sweating.'' Hoor ik Harry zeggen met zijn schorre stem. ''I blame Jenni to watch this movie.'' Zegt Zayn. Ik stamp de badkamer uit. ''Oh really? Who put this movie on? Hm?'' We kijken allebei naar Harry die fluit, alsof hij niet die persoon was. ''Liam and Paddy were watching comedies. I'll move to them. See ya.'' Zegt Niall terwijl hij de deur achter zich dicht trekt. ''I'll get some sleep. See you tomorrow, pals.'' Harry passeert me voorbij en geeft me een schouderklopje, alsof ik een vent ben. Ik schud met mijn hoofd. ''Good night, Harry.'' 
Zayn ligt nog steeds voor zich uit te staren op het bed. Nadat ik mijn gezicht wat heb opgefrist, pak ik mijn tekenboek en kom op het bed zitten. ''I'm going to take a quick shower, okay?'' Ik knik en hij verdwijnt in de badkamer. Ik begin verder aan mijn schetsen. Even later hoor ik Zayn zingen in de douche. 

''Oh, oh, oooh, oh ooh. We're on fire, we're on fire.. We're on fire now... You know I wanna be the one who hold you when you sleep... I just want it to be you and I foreeeeever. Just baby be with me so happily.'' De tekst komt me bekend voor, dit lied hoorde ik Liam ook al zingen een paar dagen terug in de kleedkamer. Tien minuten later komt Zayn weer op bed liggen. ''Looking good.'' Hij knikt met zijn hoofd in de richting naar mijn laptop. Ik glimlach. Hij zet de tv aan, maar er is niet veel leuks op tv. ''I'm bored.'' Hij legt zijn hoofd op mijn schouder. ''What time is it?'' Geeuw ik. ''A quarter past ten.'' Zegt Zayn terwijl hij weer alle kanalen door zapt. ''I'm sorry, I need to finish this.'' Hij tilt zijn hoofd weer op en kijkt me aan. ''I didn't want to like.. Bother you.'' Hij scheurt een blanco A-3 papier af vanuit mijn schetsboek. Zayn draait een kwartslag naar me toe. Ik vraag maar niet wat hij gaat doen, ik moet écht verder met mijn werk. Mijn eerste twee t-shirts verstuur ik naar Lauren. Nouja, een wit shirt met daar bij de woorden 'One Direction' in twee verschillende vormen. Daarnaast heb ik nog een foto gezet, kijken wat Lauren er mee gaat doen. Zij had even een voorbeeld nodig over hoe ik de T-shirts wou. Ik besluit om morgen verder te werken aan de mutsen. En misschien onderweg naar- 

Yours Truly, Zayn Malik Love StoryWhere stories live. Discover now