Jennifers p.o.v
De man loopt met een verward gezicht van ons vandaan. ''That was my boss. It's my first work day here and I can tell you it's the best day of my life. Even though I couldn't sleep last night because I was so nervous for today. But oh well, I'm sitting at the table with famous people, eating sushi.'' Rateld ze achter elkaar aan. Ze pakt een sushi van het plankje en gooit het in één keer in haar mond. Zo, die voelt zich al helemaal comfortabel met ons. Lou en ik kijken elkaar aan en schieten in de lach. Wat een geweldig meisje. ''I'm sorry.'' Lacht ze. ''Just talk with each other and act I'm not here.'' Als Lou Lux heeft gepakt uit de speelhoek, zet ze haar op de stoel naast zich neer. Ze trekt zich eigenlijk helemaal niks aan van het vreemde meisje die bij ons aan de tafel zit.
''Allright, tell me how you and Zayn are doing.'' Vraagt Lou als ze een sushi in haar mond douwt. Ik zie in mijn ooghoeken dat Sara met gespitste oren zit mee te luisteren. Op dat moment voel ik mijn telefoon trillen in mijn zak. Het is een berichtje van Zayn.
allright babe ! :) saw a shooting star and thought of you :D
Ik glimlach als een idioot naar mijn telefoon en besef eigenlijk niet dat Lou me een vraag had gesteld. ''Jenni?''
''Yes? Yes... Yeah. Zayn and I.. We are doing great.'' Lou legt haar koele hand op mijn tomaat rode wangen.Zayn's p.o.v
Weer helemaal fris loop ik de douches uit van de sportzaal. Marc heeft ons weer erg laten uitputten. Ik loop langs Marc voorbij die Harry coacht op de loopband. Hij schudt met zijn hand door mijn natte lokken. ''Tomorrow round two, Zayn.'' Ik geef hem een zachte tik op zijn schouder. Ik hou niet zo van het sporten, maar ik moet in vorm blijven zei hij. Het is belangrijk voor onze conditie. Voordat ik mijn hotelkamer open maak ben ik benieuwd of Jenni al terug is, maar als alles nog uit staat is mijn teleurstelling groot.
Ik leg mijn tas neer en ga op het balkon zitten. Het is al donker. Ik zucht diep en haal mijn sigaretten tevoorschijn. Het is weer anderhalve week sinds dat ik niet heb getraind en ik voel nu al dat ik spierpijn ga krijgen. Ik steek mijn sigaret aan en neem een trekje. Ik leg mijn hoofd in mijn nek en sluit m'n ogen. Wanneer ik het rook uit adem, open ik mijn ogen en zie ik duizenden sterren in de hemel, boven de skyline van New York. Wow. Normaal zou ik Niall gaan roepen om het uitzicht te bekijken, maar ik vind het wel fijn om even alleen te zijn. Ik neem nog een trekje terwijl ik naar de hemel staar. Ik denk even aan het concert van gisteren avond. Iemand had een spanddoek vast met daar op geschreven: ''Zayn, you changed my life!''
Heb ik echt levens veranderd? En bedoelen ze dat op een positieve manier? Het is trouwens onzin dat ik levens heb veranderd, de fans hebben mijn leven compleet ondersteboven gezet. Dan zie ik iets wat ik eigenlijk nog nooit eerder gezien heb: Een vallende ster.
Jenni.
Dat was het enige wat in mijn gedachtes op kwam op dat moment. Vlak daarna hoor ik binnen een geluidje vanuit mijn telefoon komen. Ik leg mijn sigaret in de asbak en loop er naar toe. Het is Jenni.
Hi baby just want to say I'm eating dinner with Lou and Lux, i'll be back in two hours xx
Ik type terug dat ik een vallende ster heb gezien. Vervolgens loop ik naar beneden om wat te gaan eten met de jongens. Er wordt ons altijd een gesloten ruimte toegewezen waar we met de crew kunnen eten. Niall zit met Josh aan een tafel te drummen met het bestek. Liam staat er bij te zingen. Harry staat te praten met Paul en Louis... Louis zit bij onze zang coach Hannah lippenstift op haar lippen te smeren. Ik schud met mijn hoofd en moet een beetje lachen. Paul kijkt op. ''Hey, man!" Hij gebaart dat ik naast hem moet komen zitten.
Een uur later loop ik weer naar boven. Liam en Niall moeten vanavond wat nummers opnemen. Ik had het eergisteren al gedaan dus nu ben ik een avondje vrij. Jenni is nog steeds niet terug. Ik ga weer op mijn balkon zitten en het prachtige uitzicht is niet veranderd.
Wanneer ik diep voor me uit staar, hoor ik de deur open gaan. ''Zayn?'' Het is Jenni.
''Yes honey I'm over here.'' Ik kijk door het raam heen. Jenni legt wat winkeltassen op het bed neer, stapt uit haar schoenen en loopt naar me toe op het balkon. ''Hiii.'' Als ik zie dat er geen stoel voor haar is, klop ik met mijn handen op mijn schoot. ''Hey, how was your day?'' Ze zwaait met haar benen over de linker armleuning. ''It was so good! The designer shops are so big here and.. Just so amazing. I can't get over it!'' Ik neem nog een laatste trekje van mijn sigaret en druk hem uit in de asbak. ''I've got new winter clothes because it's getting colder, you know?'' Jenni verteld druk verder over een nieuwe collectie van Marc Jacobs, ene Alexander Wang die binnenkort een modeshow geeft in Tokyo, een meisje genaamd Sara van de sushibar die het drinken over de tafel liet vallen... Ik luister aandachtig mee en staar naar haar lippen die alle kanten op bewegen. ''And after all I asked her to eat sushi with us. And she said yes! Indirectly,'' lacht ze, ''Me and Lou forced her to. I hope she didn't get fired because of us, though.'' Na nog geen één seconde nadat ze haar zin had afgemaakt, druk ik mijn lippen op die van haar. Na een paar secondes trekt Jenni terug en leunt ze met haar voorhoofd tegen die van mij. ''How was the gym?'' Ik voel haar warme adem in mijn gezicht. ''Good, actually. Had some laughs with Marc.'' Nadat we nog even naar het uitzicht hebben gekeken, is het tijd om te gaan slapen. Het wordt nog koud ook. Ik ga op bed zitten en Jenni verplicht me om te kijken wat ze heeft gekocht. Bij elk kledingstuk zit er wel een bekende ontwerper en een heel verhaal aan vast. Dat ze dat allemaal uit haar hoofd kent, joh. Sandaaltjes, een hoed, sweaters, een rood jurkje dat al lijkt op één die ze al had, weer een nieuwe lippenstift... Jenni legt alles netjes in de koffers. Vanochtend hebben we even snel alles terug in de koffers gelegd. Dan kleed ze zich midden in de kamer om naar haar pyjama: Een oud, lang shirt met Ramones erop. ''Zayn? In what outfit do you like me the most?'' Ze gaat voor de spiegel staan tegen over het bed en kijkt in het spiegelbeeld naar me. Wat is dit nou weer voor vraag? Jenni vangt mijn vragende blik op. ''I talked with Lou about it earlier.'' Ik moet zachtjes lachen. Het maakt mij echt niet wat Jenni doet of hoe ze eruit ziet: Helemaal opgetut in een jurk, geconcentreerd aan het werk, huilend als we een dramafilm aan het kijken zijn, slapend, lachend, in haar pyjama... ''I-I don't know, in everything.''
''What a stupid answer!'' Ze springt naast me neer op het bed en gaat op haar zij naar me toe liggen. ''Let me think... Red looks good on ya.'' Jenni glimlacht. ''So it does on you.''
YOU ARE READING
Yours Truly, Zayn Malik Love Story
FanfictionJennifer is 18 jaar oud en leid een dood normaal leven: Ze studeert mode in Amsterdam en wilt later modeontwerpster of stylist worden. Jenni wordt uitgenodigt voor een gesprek bij Fabia, wat minder goed uitpakt dan ze had gedacht. Maar terecht komen...