Hoofdstuk 36, Teen Choice Awards

667 36 1
                                    

Jennifers p.o.v 

Een week later: Vandaag is de grote dag van de Teen Choice Awards in Los Angeles. Het is één uur 's middags en we hebben daarnet geluncht. Inmiddels heeft iedereen zich verzameld bij mij en Lou's kamer. Vannacht heb ik bij Lou en Lux geslapen en Zayn bij Niall. Ik pak de spijkerjas uit die ik voor Zayn heb gemaakt. Hij heeft hem nog helemaal niet gezien. Ik hang hem voor hem uit en hij pakt het vast. De linkermouw heeft een rode kleur en de rechter is geel. Boven zijn linker borstzak heb ik het hoofd van Betty Boop genaaid. Onder de borstzak twee rode gestifte lippen. Aan de rechterkant van het blauwe jasje een rood hartje en bij de kraag de letters Betty Boop in het geel. 
Ik hang de jas voor hem uit en hij steekt zijn armen in de mouwen. Ik hoop zo dat hij past. 
Hij draait zich naar me om en kijkt me vragend aan. Ik glimlach. ''Perfect.'' Hij loopt naar de pas spiegel. ''I like it.'' En dat herhaalt hij nog wel een paar keer. ''Looking good, Zayn.'' Zegt Niall. ''Let me try.'' Hij trekt het eigenlijk zonder te vragen van Zayn zijn lichaam af en trekt hem aan. Nah ah, hij is echt voor Zayn bedoeld. ''Jenni made this for me.'' Zegt Zayn als Liam voorbij komt lopen. ''Sick.''
Ik ben zo opgelucht dat het Zayn past en hij staat er heel goed mee. Een paar uur later zijn de jongens er helemaal klaar voor. Ik, Sophia en Lou zitten met zijn drieën op het bed wat te praten. Lou en ik gaan voor dat de jongens gaan optreden nog achter de schermen werken. Daarna ga ik met Sophia in het publiek zitten. Lou is helaas niet uitgenodigt. Eleanor kan ook niet komen.. Alleen Sophia en ik mogen er bij zijn. We mogen niet eens naast de jongens zitten. Nouja, bij een award show zijn en tussen de sterren zitten is al heel wat. Stiekem ben ik heel zenuwachtig. Zo te zien zijn de jongens het ook want ze zijn zo ontzettend hyper. Ik doe mijn Swarovski oorbellen in. Lou maakt een staart in mijn haar en laat mijn schuine lok hangen. Ik spring in mijn hakken. 

''Are you all ready?'' Hoor ik Paul roepen. God, is het nu al tijd? Ik kijk voor de laatste keer in de spiegel en draai een paar rondjes. Zayn komt achter me staan en rust met zijn hoofd op mijn schouder. ''You ready babe?'' Ik knik terwijl ik mijn jumpsuit strak strijk over mijn buik. 

Ik heb in New York een speciale koffer aangeschaft waar al mijn spullen in kunnen die ik nodig heb tijdens het werk. Eenmaal in de lobby ga ik met een stoffen roller over hun jasjes. Ik hoef niet op de rode loper, gelukkig. Daarom gaan de jongens in een andere auto dan ons. Zayn geeft me een kus op mijn neus -vanwege mijn lippenstift- en geeft me een korte knuffel. ''See you in a bit. Do you have your cap with you?'' Hij kijkt geschrokken op en realiseerd zich dat hij zijn snapback is vergeten. Lou komt op dat moment tussen ons in staan. Ze legt de rode snapback op Zayn zijn hoofd. ''Bye babe.'' Roept Zayn me achterna. Ik, Sophia, Lou, Dan, Josh en vele andere stappen in een bus. Vijfentwintig minuten later rijden we naar binnen. Het lijkt eigenlijk net backstage bij een One Direction concert, maar op een één of andere manier is dit toch anders. Dat komt omdat er gewoon heel veel sterren aanwezig zijn. In de kleedkamers is er al van alles voor ons klaar gezet. Tafel voetbal-tafel, twee banken, een tv met game-controllers, een voetbal, eten en het drinken. Ik loop langs de tafel voorbij en zie dat er papiertjes aan de glaasjes drinken hangen. 

bubble water :) Louis
pepsi for Zayn x
Niall wants Bubbles !
Water please. Liam
Just water. H

Een kleine glimlach verschijnt er op mijn gezicht. De reserve kleding pak ik uit de koffers en hang ze allemaal op. Hopelijk gebeurd er niks met Zayn zijn jas, daar heb ik er maar één van. Lou loopt naar een koelkastje en overhandigt mij en Sophia cola flesjes. ''This looks amazing.'' Hoor ik Josh achter ons zeggen. Hij zit achter zijn drumstel die helemaal in stijl is gemaakt voor dit speciale optreden. Het heeft namelijk dezelfde kleuren als het decor. Josh haalt zijn stokjes tevoorschijn en begint wat te spelen. 

Terwijl ik de kleding aan het uitpakken ben, komt er een director naar binnen. De vrouw heeft een donkere huis, een mantelpakje aan, een headset op haar hoofd en papieren in haar handen. ''Oh, I see...'' Zegt ze in zichzelf. Sophia, Lou en Dan kijken over hun schouders heen naar de vrouw. ''Hi guys.'' Ze loopt de kleedkamer binnen en steekt haar hand uit. Veronica, zie ik op het naam kaartje staan. ''I'm Veronica. Did One Direction not arrive here yet?'' Ik schud mijn hoofd. Paul komt naar binnen gerend. ''We are twenty minutes over time. Lou, you need to fix Louis' hair. Jennifer, I heard Niall saying his knee hurts so he probably wants to wear the Nikes with his soles.'' Paul ziet er gestresst uit. Oh nee toch, ik wil niet in de stress schieten. Ze hebben langer op de rode loper gelopen dan eigenlijk de bedoeling was. Ik leg de Nikes klaar met de steunzolen er in die Paul bedoeld. Voor Liam pak ik alvast een nieuw wit shirt, hij wilt altijd een nieuwe omdat hij zweet. Een moment later komen de jongens lachend naar binnen gelopen, niet wetend dat ze over dertien minuten live staan op te treden. ''How was it guys?'' Terwijl Liam zijn shirt over zijn hoofd trekt en ik hem een nieuwe overhandig, komt Zayn bij ons staan. ''It was cool, yeah.'' Knikt Zayn. Ik knoop de knoopjes van zijn jas dicht. ''The interviewer asked me where this jacket is from.'' Ik glimlach. ''What did you say?'' Vraag ik.

Yours Truly, Zayn Malik Love StoryWhere stories live. Discover now