Jennifer's p.o.v
Vier dagen later. De dag nadat we bij mij thuis waren geweest hebben we de heledag in bed gelegen en film gekeken. We hadden nergens zin in en Zayn verbiedde het me om met mijn werk bezig te zijn, wat best lastig was. Die dag daarna zijn we naar Zayn zijn moeder gegaan en heb ik kennis gemaakt met zijn neven.
Vandaag is het V-festival waar ik super lang naar heb uit gekeken. Niall zal ook komen met een oude vriendin en we hebben daar met hem afgesproken. Het is best lekker weer vandaag dus ik trek een korte highwaisted broek met daarop een gestreepte croptop. Ik pak mijn zwarte laarsjes uit de kast en een rij armbanden uit mijn la.
De laatste dagen heb ik twitter heel erg in de gaten gehouden. Mensen vermoedden al dat Zayn en ik iets hebben, wat best moeilijk was om te ontkennen. Zayn en ik hebben er voor gekozen om nog even er mee te wachten.
Zayn zijn haren zitten perfect in model. Hij trekt een zwarte tanktop aan met graffiti afdrukken er op. Daaronder zwarte skinny jeans en zwarte boots. Ik hoef hem niet eens advies te geven. Hij ziet er al hot genoeg uit.Het is ongeveer zo een veertig minuten rijden naar Birmingham. Matty zet ons af. Hij vertelde dat hij geen last van ons zal hebben en ons gewoon in de gaten hield van een eind verderop. Zayn en ik lopen naar de ingang. Terwijl we in de rij staan, zie ik al het grote veld met vele muziektenten. Overal lopen jongens in hun bloten bast rond met bekertjes bier en de meiden in tuinbroeken of geruiten houthakkers blousjes. We krijgen een keykoard rond onze nek als toegangsbewijs. Mijn tas word nog gecontroleerd en we krijgen nog consumtiemunten.
We lopen naar Meetingpoint D waar we Niall zouden ontmoeten. Zayn kijkt bewonderend om zich heen. ''I've never been at a big festival like this before.'' Ik glimlach en wil eigenlijk naar hem toe stappen om hem een random knuffel geven.. Maar dan bedenk ik me. Ik laat mijn voeten stevig op de grond staan en houdt me vast aan een dwanghek. ''Hiiiya kids!'' Het is Niall die een eind verderop komt aan gelopen. ''Niall!'' Roep ik uit. We geven hem een knuffel. ''Good to see you guys again. This is my friend, Amy.'' Het meisje heeft lang blond haar en blauwe ogen. Ze glimlacht vriendelijk. ''Hiii. The Script is coming up in ten minutes.'' Verteld ze. We lopen wat rond en ik vind het echt helemaal geweldig hier. Nadat we hebben meegezongen met Millionaires en Breakeven, besluiten ik en Zayn wat te drinken te gaan halen. Voor hem bier en voor mij cola. Het is echt te warm. Ik kijk naar de EHBO-tent en zie dat er al veel zijn afgevoerd. ''Poor people.'' Zayn kijkt ook die kant op en knikt. ''Let's go and walk a bit.'' Zayn raakt nonchalant mijn hand aan waardoor ik een tinteling voel door mijn lichaam. Hij trekt hem weer weg en zucht. ''It's so hard, isn't it?'' Hij gaat stil staan. ''Jenni? I think this is a good moment to make it public.'' Hij gooit zijn sigaret op de grond en trapt erop. Ik kijk naar de sigaret. ''To make what public?'' ''Us.''
Ik bijt op mijn lip. Ik weet niet of ik daar klaar voor ben. ''Only if you want it, hm?'' Normaal zou hij mijn kin op tillen, nu kijk ik zelf omhoog en zie ik hem voor me staan met zijn puppyogen. ''Allright. How are we gonna do this?''
''I will guide you. Step one. Walk next to me.'' Zayn kijkt een beetje mysterieus om zich heen waardoor ik moet lachen. ''Step two.'' Zegt hij zacht. Zayn pakt langzaam mijn hand vast en we lopen verder door. Ik heb een beetje een dubbelgevoel in mijn maag. Ik kan op elk moment de slappe lach krijgen of een paniekaanval. Na een stuk of twintig meter gelopen te hebben ben ik wel benieuwd wanneer stap drie komt en wat die zal zijn.
''Step three.'' Hij gaat stil staan en kijkt me aan. ''Are you sure?'' Vraagt hij terwijl hij zijn hand op mijn wang legt. ''I can't go back now.''
''That was step four by the way,'' Hij bedoelt die hand op mijn wang. Ik moet om hem lachen en voel me wat meer ontspannen nu. Ik sla zijn armen rond zijn nek heen en hij om mijn middel. ''Step-'' ''Just kiss me already.'' Zeg ik ongeduldig. Hij glimlacht en leunt voorover. De complete puzzelstukjes worden weer voor een paar secondes bij elkaar gelegt. We trekken ons terug en laten elkaar los. Alles zal vanaf nu veranderen.Het hele festival door hebben we bijna elk moment hand in hand gelopen. Het voelde best weird maar ook fijn tegelijk. Aan het einde van de middag zit ik tegen een grote boomstam aan met Niall. Hij zingt mee met oude, bekende liedjes die we vanuit de muziektenten horen. ''You got this one new?'' Ik wijs naar zijn paarse shirt met witte figuurtjes erop. ''Yeah, got it from my mom.'' Lacht hij, hij schaamt zich er voor. ''I like it though. How do you know Amy?'' Ik knik haar richting op, ze staat te praten met twee jongens een eind verderop. ''She's an old friend from school where I used to hang out with. She's cool.'' Ik knik, ze is inderdaad wel aardig. ''We stood in the crowd half an hour ago and I heard people talking about you.'' Over mij? Ik frons mijn wenkbrauwen. ''That you guys are together and bla, bla, bla.'' Ik trek mijn knieën op en leg mijn hoofd er tegen aan. Opeens moet Niall lachen. ''Look at that girl. She can not believe Zayn actually walks forward her.'' Ik kijk op en zie Zayn op ons af lopen. Er rent een meisje achter hem aan. Ze praten even heel kort en gaan dan op de foto. Zayn steekt zijn tong uit en steekt een duim op. Niet veel later komt hij voor ons zitten in de schaduw.
YOU ARE READING
Yours Truly, Zayn Malik Love Story
FanfictionJennifer is 18 jaar oud en leid een dood normaal leven: Ze studeert mode in Amsterdam en wilt later modeontwerpster of stylist worden. Jenni wordt uitgenodigt voor een gesprek bij Fabia, wat minder goed uitpakt dan ze had gedacht. Maar terecht komen...